2014. január 20., hétfő

3 Rész 3 Fejezet: 'Gondolkodom, tehát vagyok..'

Hát sziasztok:) Nagy szívvel-lélekkel jelentkezem nektek:)Volt egy kis zűrzavar a bloglopással, hogy én lopok meg stb.... de végre megoldódott.:) az egész csak félreértés volt:$ Köszönöm aki kiállt mellettem, igazi olvasók vagytok♥
                                                Vivian:)! 

/Logan szemszöge/

-Elaludt... -csukta be óvatosan maga mögött az ajtót Jenna. Arcán látszik az idegesség, félelem, és a megnyugvás is. -Na, most mi legyen?! -ült le az ágy szélére. Én felül feküdtem.... 
-Khmm. Nem harapok... -köhintettem. 
-Szerintem ezt a témát most ne firtassuk... -taszított el szóban... Testileg már nem ez lenne a reakciója. 
-Hát jó.... -engedelmeskedtem most neki. -Itt van a papír.. -terítettem ki az ágyra, mint valami bűnözési tervet. 
-Ezek tényleg azt mutatják, hogy nektek Diana-val közös gyereketek van.! -megfogta, összecsavarta a papírt egy csővé.
-Mit szeretnél azzal Édesem? Auuuu... -támadt meg a saját fegyverével. Ütött, ahol ért. -Állj! -nyújtottam ki kezem. -Ezt miért kapom? -értetlenkedtem.
-Tudod te azt nagyon jól! -csordult ki könnye.
-De Jenn! -öleltem meg. -Amit megmondtam, megmondtam.! Nem tőlem van a gyerek, és addig nem leszek nyugodt, amíg ezt be nem fogom bizonyítani! -sütöttem le fejem.

/Kendall szemszöge/

A hír, hogy Logan-nek a Jenna-val való házasságán kívül van még gyermeke, sokkolta az egész házat. Este Alexa-val ezen törtük a fejünket.
-Nem tudom.. számomra ez olyan fura, és szokatlan.. -gondolkodott el Kedvesem.
-Nyugi, velünk ilyen soha nem fog megtörténni! -csókoltam meg. 
-Bingó! -kiáltott fel.
-Kicsim, Kicsim..... nem játszunk... -állítottam le.
-Jah nem. -tért vissza. -Van egy nagyon jó ötletem. -Vette elő telefonját. Ugye Diana azt írta ki, hogy bébiszittert kees..
-Igen, ezt én is láttam.. -értettem vele egyet.
-Szóval.. Gondolkodjunk reálisan... Kit nem ismer a lányok közül a Sátán? -és heves agykurkászásba kezdtünk.
-Tori...  -mondtuk egyszerre.
-De nem biztos hogy fog segíteni... -hoztam fel a bökkenőt.
-Logan húga... Csak fog.. -léptünk ki az ajtón reménykedve.

/Tori szemszöge/

Éppen James-vel beszélgettünk a kapcsolatunkról, amikor egy lágy kopogást hallottunk.
-Bújj be! -mondtam. Alexa és Kendall volt. Elsőnek meglepődtem... De amikor elmondták, hogy mi a tervük/ötletük büszkén álltam oda eléjük a pozitív válasszal, hogy én lehetek az, aki segít a bátyámon és a családján.
-Holnap reggel lesz a jelentkezése a házában.... Ez egy kicsit paranoiás.. -magyarázta Al. -Szóval.. holnap reggel hatkor, elmegyünk egy kosztümért, hogy olyan hivatalosnak nézzél ki. -kacsintott. -Este Kendall kinyomtat egy papírt, amin a nemlétező cég neve áll, és a te nem létező neved. -mosolygott. -Minden gyerekes' dolgot, amit tudsz a kicsikről, tedd bele. A legkevesebb órabért kérd! Ha sokat ad? Fogadd el! Ne tűnj neki ellenszenvesnek! És nézd a jobbik oldalát is.. Lesz egy kis félretehető zsebpénzed. -nevetett.
-Hát jó... Bár egy kicsit félek, és bennem van az a kérdés, hogy mi van ha nem sikerül? -lepődtem meg.
-Akkor más tervvel állunk össze... Nem tudom mivel, de megoldjuk. -biztatott Alexa.

/Másnap/

Közöltük tervünket az érintett párral. Jenna arcán megkönnyebbülő mosoly kerekedett, és vállunkra borult. Az érdem Al-t illeti.!
-Na, akkor készen állsz? -kérdezte a főszervező.
-Igen.. -vettem egy mély levegőt, és elindultam a nappali felé, ahol a skacok raktak rám egy fülest, egy beépített kamerát, és egy mikrofont. Kisétáltam, és a lift felé haladtam. Bennem volt az hogy 'úr isten... és ha lebukok?' de csaknem, hisz mindent belém tömtek. Khm.
Elég hosszú sor állt a szoba előtt.. Ajjaj, kezdek kételkedni.Ki tudja? Lehet van nálam jobb, okosabb, bevágódósabb.
Végre valahogy előre kerültem. Szívem a torkomban dobogott. Beléptem a 'Sátán' elé.
-Neve? -irkált folyamatosan, rám se nézett.
-Stella Adison. -böktem oda magabiztosan. 'Nyugi Tori, minden a legnagyobb rendben fog menni..' biztattam magamat.
-Kora? -kérdezett tovább ridegen.
-21 év. -feleltem.
-Tapasztalata? Kérek beszámolót! -pillantott fel, és egy mosolyt dobott.
-Itt a papír! -nyújtottam át. -5 éve vagyok a szakmában. Imádom a gyerekeket, és szerintem ők is kedvelnek engem. -kacsintottam. -Szívem lelkem az övéké... -ekkor összedugta a barátjával a fejét.
-Tiéd a munka! -nevetett. -Ma este hatra ha tudnál jönni... 7 alkalommal kell erre a kislányra vigyázni. -topogott be egy szőke tünemény. Ő nem az unokahúgom, ez már biztos. -Órabérben szeretnék fizetni.. 10$ óránként.
-Rendben, köszönöm. Akkor 7-re itt! -sétáltam ki.

-Meg van a meló! -léptem be az ajtón diadalom ittasan. Mindenki arcán öröm. De majd csak most jön a neheze.

Ahogy meg volt írva, arra az időpontra kopogtattam a 11/A ajtón.
-Gyere csak beljebb! -mutatta Diana. -Mi most elmegyünk forgatásra, 10-re itthon vagyunk. -fogta meg a vállamat, és elmentek. Na akkor jöhet a kemény meló... Alexa adott egy fülpiszkálót, amire egy kis műanyag védőtok volt.
-Nagyra nyisd! Utána játszunk valamit jó? -vettem le a DNS-t.

Másnap beadtuk az orvosnak.Az eredmények meglepőek voltak, bár tudtuk, hogy mi lesz. Logan-nek Lorianna-n kivűl nincs másik gyermeke.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon joooo volt ugyi vagy :$ jujjci és én vok az első *.*

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsian várom a Kovi részt :)

    VálaszTörlés
  3. :DD http://sophia-hendersons-story.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  4. Kedves szerkesztő! Az oldalamon versenyt tartok. Jelentkezz te is!
    http://amourparis13design.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Imadom a blogod, nehany resznel zokogtam is!:)
    Mikor jön a kövi???
    Legyszi siess vele!☺

    VálaszTörlés