2013. április 3., szerda

56. fejezet: félreérthető :D


/Alexa szemszöge/

Jól sikerült a buli Yeaah! Jenna hihetetlenül jól érezte magát. ez látszott rajta, hisz Logie leitatta.. azt nem mondtam, hogy én is magamnál voltam. Ittam, de csak mértékkel.
- Gyere csak! –húzott magához Kendall. Ő hót józan volt. Az egyetlen ember a partin. – Táncoljunk.
- Rendben. –mosolyogtam. Hm.. az a mosoly.. úr isten..
- Mi van édes?
- Semmi.. csak néztem azt a gyönyörűséges nevetésedet.
- Hm… most pirulok-virulok.. –és tényleg…
- Viszem a menyasszonyt, akarom mondani a szülinapost! –ordított Logie, és ölbe vitte be Jennát.
- Na, tudtam én, hogy már 4-kor abba hagyja a bulit… tipikus Logan… - kuncogott. – Már a húgomra fáj a foga…
- Kincs.. ne féltsd! Tud ő magára vigyázni! És Logie csak nem csinál több hülyeséget! Nyugi! –és finom csókot nyomtam az arcára.
- Mindig itt vagy nekem! Köszönöm!
- Tudod, hogy szeretlek! Ezen semmi se fog változtatni, ígérem! –de a többiek is elkezdtek befelé szivárogni.
- Megyünk mi is? –virukszolt.
- Hmm.. mit tervelsz a pici buksidba?
- Hát, nem is tudom… éljünk a pillanatnak. –kacsintott.. befutottam előtte, gyorsan. Ő utánam. Hosszas csókcsatába kezdtünk. Najó, volt ott más is, nem csak csók. Egymásnak estünk, egyre egyre jobban.

/Jenna szemszöge/

- Áhh bolond! –vitatkoztam édesemmel.
- Most miért? Szereted nem?
- Persze hogy szeretem, de nem ilyen durván…
- Jójó… így jobb? –és lassított a tempón.
- Ühüüm…ahhww… Imádom, amikor a hátamat maszírozod!
- De holnap te jössz!
- Mi az hogy?? –vontam kérdőre.
- Nekem is fájnak a hátaim…
- Na jó…
- Fáj a kezem…. És szerintem nehéz is vagyok… tiszta víz a kezem a krémtől…
- A kezedet majd én holnap lerendezem… nem vaaaagy nehéééz… ott a törlő rongy. – vigyorogtam reá. – Na, szállj le… Engedek neked… Köszi –és egy puszit nyomtam az arcára. Ledőlt mellém, mint aki három órát sexelt volna.. lihegett. – Fáradt vagyok…
- Akkor próbálj meg aludni… de szólok, holnap nagyon erős fejfájásod lesz! –nevetett.
- Miért? –néztem rá hülyén.
- Hát még sose voltál másnapos? – gülledtek ki a szemeik.
- Nem?
- Uhh, akkor nem lesz a legjobb érzés.. de nyugi, én már profi vagyok a szakmába! –vágott totál büszke fejet.
- Hm… azt gondoltam édesem. De én nem bírok aludni…
- Akkor kapcsold be a tévét, és nézz valami filmet, vagy laptopozz. Használhatod, amit most kaptam. Csak halkan. Légyszi –néztem rá boci szemekkel.
- Jójó.. szeretlek kicsi! –és egy olyan szenvedélyes csókot kaptam, hogy a szám is tátva maradt. Hihetetlen ez a születésnap. A legjobb, a világon. Mind ezért köszönet a barátaimnak, akik a családom

8 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon tetszett ez a részecske IS. :)) <3 fantasztikusan írsz, a történet nagyon aranyos és vicces :D <3 siess a kövivel nagyon;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júj nagyon aranyos vagy Zsófi:)) :$ Majd sietek vele;)) <3

      Törlés
  2. egyem azt a félreérthető fantáziád :)) hogy én mindig milyen jókat nevetek a részeiden, imádom a párosokat. haha az a masszáz... sírok Jenna dumáján. hah : kedvencem : viszem a menyasszonyt... tipikus Logan már a húgomra fáj a foga... ISTENEM KÖSZÖNÖM HOGY VAN EZ A BLOG, köszönöm neked hogy írod, szebbé boldogabbá teszed a borús napjaimat, és a jobbakat még jobbá teszed. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta a te kommenteddel mindig feldobod a napjaimat!! Szívesen írom neked a blogot, ezt te is tudod<3
      Imádlak nagyon:))!!

      Törlés
  3. :)) Félreérthető bizony...nagyon jóóó ^^ jót nevettem ezen a részen is :D Olyan kis cukiiik ^^ JA és írhatod is a kövi rééészt :DDD Mert imádom, és OLVASNI AKAROOOK :O :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujúj ez nagyon jól esik:33 Köszönöm<3 Majd sietek:))

      Törlés
  4. Hol a kövi??? Tovább akarom olvasni MOST! imádooom, ahogy téged is csajszika.. ;) DuracellHúgii. <3

    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülõk:$$ Sietek majd vele;)) Én is GummiBear<3

      Törlés