2013. április 8., hétfő

57.fejezet: Vicces szituk


/Jenna szemszöge/

- Jó reggelt! –puszilt meg Logie.
- Hmmmm??? –néztem rá totál kába fejjel. – Jajj, neked is! Hány óra van? –nyöszörögtem.
- Délután fél egy.
- Ahhhh, én még aludni akarok!  - húztam a buksimra a párnát.
- Ö-ö! Édesem, felkelsz!  - megfogta a lábam, és elkezdett lefelé húzni.
- Hééélóóó!! Nemáár Logaan! Engedd el a lábamat! –és elkezdtem toporzékolni.
- Dehogy engedem! Most szépen beviszlek a zuhany alá! –kacagott ördögiesen. Betértünk a fürdőbe. Kinyitotta a melegvizet, levetkőztetett. Ő is elkezdte lefelé dobálni a ruhaneműket. És bemászott mellém. Én alig bírtam megállni. De Logan segített. Nekinyomott a zuhanykabin oldalának. Hevesen elkezdett csókolni.. ahogy én éreztem a másnapos fejemmel, mindent beleadott. Jó kis időt eltöltöttünk a fürdőbe.

/egy-két órával később/

Nagy nehezen kimásztunk a zuhany alól. Ez egy kicsit felébresztett az elméleti kómából.
- Na, jobb?? –virukszolt. – a reggeli zuhany alatti menet mindig felébreszt! –kacsintott.
- Mondjuk úgy, hogy egy picit…
- Piciiiiit??? –lepődött meg. – nem voltam elég jó?? Pedig mindent beleadtam?! Ahh baszki, lehet hogy tényleg a fiúk után vonzódom??? –kezdett el pánikólni.
- Fúújjj Logie!! –távolodtam. – Amúúgy nem azéért!! Rajtam most valahogyan nem hatott. Ettől még nem kell azt hinni, hogy meleg vagy ember! –nyugtattam. Ő a szívéhez kapott, és lihegett. Nyomtam egy puszit a szájára.

/Alexandra szemszöge/

Kint ültünk a konyhába Kendallel, és beszélgettünk. Már fogalmam sincs, hogy miről.
- Mi ez a dübögés?! –zökkentett ki a hang.
- Nem tudom… de már én is erre lettem figyelmes egy két perccel ezelőtt. –figyelt fel ő is.
- Ez Jennáéktól jön… - szűrtem le a zaj forrását. Erre felpattant a székből, és higgadtan az ajtó felé közeledett. Rávert egyet, és bekiabált hozzájuk.
- Halkabban kufircoljatok már! –válasz nem érkezett…azt hittem, hogy besírok a nevetéstől! síri csönd. – Lerendezve. –jött felém, mosolyogva. Ááááh, ettől még egyszer behalok! – Na, hol is tartottunk?!
- Gyere ide! –húztam a magamhoz a gallérjánál fogva. Na és persze megcsókoltam.

/James szemszöge/

- Hol az én Horatioom?? –keresett Tori. De én rafkós voltam, bebújtam az ágy alá. – Jamesyyy??
- Hihii.. –kuncogtam halkan.
- Megvagy! –kukkantott be. De olyan hangosan és gyorsan mondta, hogy majd a szívinfarktust hozta rám.
- Áhhhh!! –visítottam fel férfiasan.
- Mi ez a hang??? –nevetett, és már a hasát fogta tőle.
- Ez a férfias megijedős hangom!
- Aha… ez nagyon férfias volt Mr…
- Jólvanna….

/Rocky szemszöge/

- Carlos gyere máár! Elkésünk, és azt anyuék nem nagyon csípik! –hívtam kedvesemet, mivel éppen édesanyámékhoz tartottunk vacsorázni.
- Megyek, megyek türelem! Csak nem bírom felhúzni a sliccem. –és kilépett a fürdőből.
- Jesszusom! Valahogyan oldd meg Carlítoos!
- Igyekszem, igyekszem, de nem megy…. –erőlködött.
- Vegyél fel egy melegítőt vagy valami, de menjünk mááár!
- Oké, oké, sietek. –és 5 perc alatt meg is volt. – Na, most már tényleg mehetünk! –és siettünk a kocsiba, gyorsan hajtottunk, mert már így is késésbe voltunk. – Pisilnem kell!! –rángatózott a volánnál.
- Kibírood!! Két utca!
- Jójóóó… -és bementünk. Köszöntem anyuméknak, és bemutattam Carlost is.
- Nagyon örvendek.
- Gyere édes, erre van a mosdó! –és megmutattam neki a helyet. Kint álltam az ajtó mellett, nehogy visszafelé eltévedjen.. elég nagy ez a ház..
- Rocky.. –szólt kétségbeesett hangon.
- Mivan??
- Nem jön fel a slicc…
- Ugye most csak szopatsz?? –gyorsan bementem hozzá. És tényleg. – Baszki Carlitos… 

4 megjegyzés:

  1. az egészet mosolyogva olvastam eeeeel:) Logan és Jenna a zuhany alatt.. hmm dirtymind^^:D slicc:'D ahjjjj hamar hozd az új részt nagyon nagyon hamaaaaaaaaaaar^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam viccesre írni:)) Megpróbálok hozni;)) <3

      Törlés
  2. Logan, mint meleg? :)) kizáááárt :P én is végig mosolyogtam, szokás szerint nagyon jó részt hoztál össze, és nagyon várom a köviiiit ^^ :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon köszönöm:$ Annyira örülök, hogy neked tetszik:OO Sietek hozni:)) <3

      Törlés