2013. április 30., kedd

60. fejezet: Minden...itt minden megtörténhet..

Na, akkor még egy réészt hoztam az én olvasóimnak!! ♥ annyira köszönöm ezt a sok visszajelzést:O meglepődtem, nagyon tetszett! ♥ jó olvasást!

 /Kendall szemszöge/

- Köszönöm, ezt a fantasztikus estét! –kaptam egy lágy puszit az arcomra.
- Legalább egy kicsit kiszellőztettük a buksinkat. –jah, persze… nem nagyon ment, de elterelte a figyelmemet Húgiról. Aggódok, hisz képes ökörségeket csinálni. Bár, ilyen állapotban nem hiszem…
Kibuliztuk magunkat, és elindultunk hazafele. Egy nagyon picit ittam, de csak két sört. Az nem is olyan sok! Nem vagyok részeg, az a lényeg.
- Halkan, szerintem már alszanak! –mutogattam Alexa felé. Felkapcsoltam a villanyt. Azt hittük hogy már rég húzzák a lóbőrt. Persze.. Carlos  kint ült a kanapén, korom sötétbe. Egyedül.
- Te? Ilyen későn? Miért?
- Igen, én. Ilyen későn… hát…
- Összevesztetek Rockyval? – aggódott Kedvesem.
- Nem.. –komolyodott el.
- Akkor bökd már ki!! –kezdtem hangosodni. Erre meghallottam egy pityergést. Rögtön tudtam, hova fussak, és hogy kitől jön. Ledermedtem. Húgom csupa vér. Az egész lány, a ruhája, a szilánkok.  Még nem láttam így. –Mi törtééént? –tértem vissza. Elég nehezen. Rock segített neki, nyugtatta, és dobálta el sorra az üveg darabokat. – Jenna te nagyon hülye vagy! –térdeltem le mellé. – Mi volt az oka, hogy ezt a szörnyűséget művelted magaddal? –vontam kérdőre. Carlos válaszolt helyette.
- Húgod már aludt bent.. erre berontanak a fasz fejek, már majdnem sexeltek –nem kíméli a csúnya szavakat.. – észre se vették, hogy ott van Jenna. Ő kirontott, én felajánlottam, hogy aludhat nálunk. De elutasította. És egy fél órája egy üvegcsattanásra keltem fel. Rögtön futottunk ki, hisz tudtuk, hogy baj van. És akkor.. –mutatott a véres lányra.
- Isteneeem!! –ment segíteni Kedvesem is.  Nem bírtam magammal. Szó nélkül berohantam abba a nyavalyás szobába.
- Jesszusom Schmidt!! –húzták magukra a takarót. Én szinte bélpoklos fejjel fújtatva néztem rájuk. Megfogtam Hendersont.. elsőnek elfordultam, és felöltözött. Na most megfogtam, és kihúztam egyenesen Jennához.
- Szemléld meg! Ezt miattad csinálta! –nem hatotta meg a dolog. –Szeretném, ha Dia elmenne…. –közöltem.
- Mii?
- Igen.. felőlem aludhatsz náluk,  de ez, hogy Jenna itt feküdjön a gardróbba, és ilyet műveljen magával nem fogom eltűrni! –dühödtem be. Elment.. elment Diával.. Húgit felemeltünk, mint három fiú, és bevittük a szobába. Alexa valahova elszeretett volna jutni. Nem mondta, hogy milyen helyre..

/Alexa szemszöge/

- Állj meg te!!! –üvöltöttem. Megfordult, mint akinek nehezére esett volna.
- Mit akarsz? –kerültem elé, és jól megpofoztam. –Hahh, mit csináltál? –fogta az orrát, ahová éppen behúztam neki.
- Nem érezted? Kell még egy?
- De de miért adtad? –bőgött, mint valami idióta.
- Megmutassam? –és még kettőt kapott. Elszaladt. Így nem futottam utána. Van egy olyan érzésem, hogy még fogok vele találkozni.. ezért én is hazamentem.
- Hol voltál édesem?
- Csak a dolgomon…
- Mi volt az? –Logan megzavarta a kérdést. Beviharzott, elég dühös fejet vágott.. megtudta, mit csináltam.
- Ez miért volt jó?? Heh? Nem értelek… őt nem kell bántani. Én szeretem.
- Akkor takarodj te is! –kezdtem mérgesedni.
- Alexa, kérlek, meséld el, mit csináltál! –fordult felém Kendall.
- Szét verte a csajomat! –Kendizzle csak kapillázott.
- Meg volt rá az okom. Te is szeretnél egy kettő tartós szemfestéket? Vagy távozol szó nélkül?
- Nem megyek sehova!
- Te akartad! –lendültem volna bele, de Édesem, mint egy biztonsági kéz, lefogott. –Ne már!
- Nem fogom engedni! Engem se hagytál! Én se hagylak! –Jenna is kilépett elém. Szorosan megölelt. Akkor értettem meg, mit szerettem volna művelni. Megnyugtatott.
- Hupp, hupp! El ne ess! –tartottam meg.
- Bocsánat! Nincs erőm.
- A sebek! Hozzatok gézt! –kiáltottam. Rohantak a mentőládáért. Carlos és James kitessékelte Logant. Jól is tették. Lekezeltük kezén a felvágott ereket. Ilyen emberért? Nem értem, miért csinálta ezt. Bár a szívnek nem lehet parancsolni! De akkor  is! Hogy lehet valaki ilyen fasz fej? Már bocsánat a kifejezésért. –Kérlek, próbáld megőrizni a csigavéredet! –nyugtattam. –Nem lenne jó, ha ezen idegeskednél! –simogattam a hátát. Nagyon nehezen, de elaludt. Tíz percenként néztem. Nem aludtunk.. az egész ház nem aludt.. Jennának szüksége van ránk!

/Logan szemszöge/

Ez az egész felidegesített. Megverte? Dianát? Most ápolhatom egész este.
- Édesem, átkell menjek ruháért.. meg a cuccokért..
- Rendben! Várlak! –pusziltam meg. Volt kulcsom.. halkan belopóztam. A lány horkolt… néha, néha nyöszörgött, és a sebei után kapkodott. Nem.. levettem róla a szemem, mielőtt valami rosszat csinálok.. tudnék.. összekaptam a cuccosomat, és kimentem a szobából. Csak hátrafelé figyeltem. Előre néztem, és az ébren maradott többi fiú, és lány állt előttem. Na, nekem tuti, hogy most végem van…… 

6 megjegyzés:

  1. fantasztikus vagy! ez a rész teljesen lesokkolt, te pedig egyre jobb és jobb vagy! :)) ohh, Jenna szegééény:( hiper-szuper gyorsasággal hozd a köviiiit! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ezt a hipermega kommentet! Bíztat ♥

      Törlés
  2. Édes egyetlen drága Duracell Nyuszim.. Ha nem hozod rohadt gyorsan azt az új részt, akkor rádszabadítom a CsillámF*szPónit! ;) <3
    Hogy a p*csába tudsz ilyen jól írni? És most szabályosan utálom Loggie-t amiért ilyen szemét volt... Aaaah nem bírok betelni ezzel a bloggal. :3
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha kéérem a póóniit:3
      Azért, köszönöm ♥ sietek veleee ♥

      Törlés
  3. "This is f*cking awesome!" - ahogy eneklik az egyik szamban :DD Es a blogod is kib*szott jo! Nos... UJ RESZT AKAROK! ^^ :S Nagyon gyorsan :D <3

    VálaszTörlés