2013. március 4., hétfő

43. fejezet: Jó ötlet:))

Kedves olvasóim:)) Nagyon szépen köszönöm az eddig megjelenítéseket, feliratkozókat:)) Ezt a részt persze mindenkinek ajánlom, de főként az én nővéremnek, aki nélkül nem lenne ez az egész, és Naninak, hogy ne törjön le ;)) ♥ Jó olvasást!!

/Alexa szemszöge/
Felértünk. Kint éget a nap. Még jó, hogy ilyen közel volt a kis fagyizó! Jenna és Logan egész oda-vissza úton nem bírtak magukkal! Végül is… vicces volt a téma.. De nem nagyon folytam bele. Csak hátulról hallgattuk, hogy mi a nevetés témája. Fiatalok… Bár.. még én se vagyok annyira öreg.. Csak egy évvel. De akkor is!
- Fáj a lábikóóm! –huppant le Jenna a kanapéra.
- Tudod hugi, nem röhögni kellett volna egész úton felfelé, és talán nem fájna a „lábikód”!  - osztogatta őt Kendall.
- Mi van Bratyó, rád jött az öt perc??  - nevetett Jenn.
- Nem… Csak ilyen kedvem van! Féltelek!
- Mitől?? –nézett rá meglepődve.
- Semmi hagyjuk… - huppant le ő is. És megölelte a lányt.
- Valami jót ki kéne találni!! –tereltem el a szót.
- Hm… De mit?? –állt mellém az ötletbe Henderson.
- Engem ne is kérdezzetek.. Nem vagyok jók az ötletekbe!! –tiltakozott Jenna. És elővette a telefonját. – Heh!! Megvan!! –kiáltott fel.
- És te mondod, hogy nincs ötleted…. –csóválta a fejét Logan.
- Jól van, na!! Twitterre van kiírva!
- Olvasd!!
- Ma lesz egy búcsúféleség! Dodgem, körhinta, és ilyen elektronikus dolgok. Mindenkit várnak sok szeretettel. Elmegyünk?? –kezdett el pörögni. Kendall pókerarcot vágva ült tovább. Egyszer csak felugrott.
- Még nem vagytok a kocsiba?? –nevette el magát.
- Oh, nekem elég 10 perc! Csak fél óra, mire bebicegek a szobába! –pattant fel a kanapéról. De ekkor Logan felkapta hátulról.
- Hehe de jó dolgom van nekem!!
- Gyere, menjünk mi is!! –fogta meg a derekamat hátulról Kedvesem.
- Menjünk! –mosolyogtam.
- Ha már itt vagyunk, megnézed, hogy nem-e lett valami baja a hátamnak??
- Semmi baja Édes!! –simogattam meg.
- De fáj!! Bekened?? –nyavalygott továbbra is.
- Hol van??
- A fiókban. –közeledtem a tárgy felé. Kihúztam. Az összehajtott ruhák tetején egy kis dobozka. Kendall kuncog.
- Mi ez Édes?? –lepődtem meg.    
- Tiéd! –kivettem. Egy gyönyörű fülbevaló. – Úristen Kendall!! –lepődtem meg. Ő hátulról átölelt.
- Tetsziik?? Imádoom! Köszönöm Kicsim!! Imádlaak!  –csókoltam meg.
- Majd legalább fel tudod venni most! Én is! –viszonozta.

/Logan szemszöge/
- Hopp, egy sószsák! –raktam le Jennát az ágyra.
- Hééélóó!! Nem te mondtad, hogy nem vagyok nehéééz??
- Nem vagy nehéz. Csak ezt szokták ilyenkor mondani.
- Jaaa!
- Na most fordul a kocka. Te ülsz, én pakolom a ruhát! –kacsintottam rá.
- Csak valami kényelmeset, ami megy a GIPSZHEZ!! –mutogatott a lábára.
- Hozzád minden megy!! –kacsintottam rá.
- Ooooh, de aranyos valakii!! - pirult el. – De megférfiasodott valakii, hogy már is ruhákat szed ki a fájós lábú kedveséneeek!! – de erre én csak kacsintottam. Ahogy Jenn becsülte, 10 perc alatt kész is voltunk. Kivittem a kocsiba, hogy normálisan be tudjon ülni. 2 autóval mentünk. Nem akartunk nyomorogni. Az sose jó. Alexa vezetett. Kendall mellette. Én hátul Jennával. A többiek a másik kocsiban. Hát megérkeztünk a búcsúba. Jenna remegett.
- Minden rendben van?? –fogtam meg a derekát nyugtatás képen.
- Persze! Csak ilyenkor mindig izgulok.. Ez már nálam szokássá vált.
- Nyugiii Kicsiim! –nyugtattam. Megláttam a Break Dancet. – uhúúúú jössz velem egy menetree?? –fordultam hozzá.
- Na tudod, ez a bökkenő… Még sose ültem ilyenen..
- Nem kell félni!! Nem lesz semmi baj! Majd mellettem ülsz oké??
- Hogy üljek begipszelt lábbal?? –kereste a kifogásokat.
- Hehe, vannak nagyobb ülések is. –és megfogtam a kezét. A legnagyobbhoz mentünk. Ott nagy az ülés is. Megvettem gyors a jegyeket.
- Logiiiee!! Izgulook baszki. Mire vettél rá?? Miért engedtem? Hülye vagyok… - vette át a bátyja szokását.
- Nyugodj máár leee!! Ez nem olyan rémisztőő te lááány!! –elindult a hinta. A menet közbe sikítozott, és belém kapaszkodott. Ahogy láttam, tetszett neki. Felpörögve szállt ki.
- Még egy meneteteeeet!! –ujjongott.
- Később! Most gyere, lövök neked valami állatkát.
- Hogy el tudj te is valamit kobozni??
- Taláán.. –és elmentünk a céllövöldéhez.
- Uh, uh, uh, az a macika de aranyooos!! –mutogatott egy nagy plüssre.
- Megpróbálom! –szememhez emeltem a puskát, és céloztam. Elsőre nem sikerült. –Majd most!! –másodjára már szerencsével jártam. Boldogan adtam Jenna kezébe az állatkát.
- Macit a macitól!! –kaptam érte a csókot.  

10 megjegyzés:

  1. aww:) macit a macitól:) *-* nagyon nagyon jól írsz, siess a következő résszel:) <3

    VálaszTörlés
  2. "Macit a macitól" - ez annyira cukiiii ^^ Olyan édi Logan és Jenn :) Annyira jóóóól írsz :D remélem, hogy holnap is lesz rész :$ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuj nagyon szépen köszönöm:)) Igen, hozok;)♥

      Törlés
  3. ahwwww, annyira jó vagy hugika, komolyan mondom rengeteget fejlődtél :)) imádom a blogod, téged még jobban. Kendall milyen kis husi :)) Meg a pókerarc. és a vége a kedvencem : Macit a macitól. Ahww olyan tökéletes Jenna és Logie. miket beszélek az egész a kedvencem!:) Imádom! Ma újat követeeeeeeelek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úriiisteeen Nővéérkééém:)) Hogy lehet ennyit írni??:DD Naagyon feldob mindig a te kommented!!! És bátorítást ad a következő részre! Imááádlaaak♥

      Törlés
    2. pókerarc... benne van a PÓK :DDDhehehe,most esett le... jóóó túl fáradt vagyok..ezért fárasztalak. imádlak!:)

      Törlés
    3. Hihi, nekem már leesett:DD Nem fárasztasz butuuuus!! Én is imáádlaak♥

      Törlés
  4. Kis drága Duracell nyuszim. <3 imádooooom ezeket a részeket meg a blogod, de főként téged. :'3 siess a kövivel. ;)
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyoon széépen köszönööm Nanii!! Imáádlaaak drága gumimaciim♥

      Törlés