2013. március 28., csütörtök

54. fejezet: Megelpi buli part 1.


/Jenna szemszöge/

Elmentünk úszni a közeli uszodába... Őszintén?! Meglepett Logie természete.. chh... szánalom..
- Ott vagyunk már? - hajoltam előre Carlosékhoz..
- Csss! Fogd be a szádat! - nyomott vissza az ülésre.
- Heh..... Csak érjünk oda! Belefujtalak a vízbe..
- Azaz Jenna! - nyújtotta pacsira a kezét Rocky.
- Csak azt nem értem, hogy nekem miért kell, jöjjek??? - panaszkodott továbbra is Tori. Egész úton csak dünnyögött... nem értem...
- Na.. most már itt vagyunk!! - erre a szóra azonnal kiugrottam a kocsiból, félre toltam magam elől mindenkit.
- Nézd, a kis izompacsirta!! - jegyezte meg Carlos
- Na, most majdnem mondtam valamit…. – jegyeztem meg halkan.
- Gyertek, induljunk, egy hamar úgy se érjük utol! – intett Carlos a többieknek. Ahogy beléptem az épületbe, majdnem elájultam. Azt hittem, hogy csak egy közönséges uszodába megyünk el. Nem…. Ez nem az volt…. Ez, mint egy álom. Sok csúszda, sok medence, és egyéb welness dolgok. 

- Na, hogy tetsziik? – lépett oda mellém Carlos.
- Az nem kifejezééés! – ugráltam örömömben.
- Gyorsan öltözzünk át! – a két lány a két kezemnél fogva megfogott, és húzott maga után, egyenesen be az öltözőfülkékbe. Hamar átkaptuk a fürdő rucit. Carlítos még mindig tötyölt..
- Siess mááár!! – dübörgött a fülkeajtón Rocky.
- Megyek… na… de én férfiból vagyok… - erre a kijelentésre szépen egymásra néztünk, és elkapott minket a nevetés. – Hahaha nagyon viccesek vagytok csajszik… - lépett ki. – na de most már menjünk, mert nem bírok magammal. – sürgetett. Szó szerint futottunk a medencékhez.
- Carlos… - torpantam meg – az ott Elena?
- Ő…. – helyeselt teljesen lefagyott arccal.
- Skacok…. Ki az az Elena?  - kérdezgették a lányok.
- James volt barátnője… - nyögtem ki nagy nehezen… Erre a mondatra Tori teljesen elképedt…
- Nyugi… azóta már keresett más pasit! – nyugtatta Carlos – és, ő nem olyan!
- Közelít! – pánikólt Rocky.
- Higgadjatok már le légy szíves!! – szóltam közbe.
- Sziasztok! – lépett oda hozzánk. Fülig ért a szája.
- Hali! – köszöntünk Carlossal. A lányok teljesen elbújtak mögöttünk.
- Hát ők?? Kik?
- Ő itt Rocky a barátnőm – magyarázta az egyetlen pasi – és ő itt…. –ránéztem.. hanyagolja most a témát.. – ő itt Tori, Logan húga. –és a magyarázathoz egy bájos mosolyt biggyesztett.
- Áhh értem… és hogy hogy itt vagytok??
- Na, ez végül is jó kérdés…. – vágtam gondolkodó fejet.
- Csak gondoltuk elhozzuk Jennát a világ legjobb fürdőjébe!
- Lóghatok veletek? – kérdezte.
- Persze.. – egyeztünk bele.
- Ki ér oda hamarabb a csúszdához?? – szólalt meg végre Logiehúgi. És mindenki rohant ezerrel.
- Tudtam én, hogy győzök! – ujjongtam. A lányok egyre jobban bemelegedtek.

/Carlos szemszöge/
 
@TheCarlosPena a csajok^^ Élén Jennával. Szegény Elena.. egy kicsit eltakarták :DD
- Csíííz!! – csináltam egy képet a lányokról. – Na, ez megy a Twitterre.
- Neneneneneneeeeeee – kapdosott Jenna a telefonom után.
- Már késő! – kacsintottam.
- Szemét vagy Carlítos…
- Hehehe –kuncogtam ördögiesen.
- Menjünk már csúszdáznii!! – nyavalygott Rocky.
- Menjünk!
- Áhh ez durva!! – állt meg a szülinapos.
- Nyugodj meg, ez nem is annyira durva!! Gyere, nem halsz bele!
- Á nem… tényleg nem halok bele… csak kitörhet a nyakam, eltörhet a lábam, megfulladhatok… soroljam még?!
- Nem kell… kössz… - megfogtuk, és felhúztuk…
- Csúszok veleed. –mondta Tori.
- Oh, az jó lenne…. – látszott rajta a megkönnyebbülés. Mi mentünk előre Édesemmel. Elena az unokatestvérével csúszott.
- Gyertek már!! –mutogattunk lentről Jennáéknak.
- Jó megyünk…. –és bebújtak.. sikítozás hallatszott ki Jenn részéről. És pár másodperc után csobbantak előttünk.
- Ahhhh, ez kurvajó volt!! Még eggyet!
- Jó, de akkor egyedül. Mert én még egyszer nem szenvedem végig.. ez tök durva… - és még vagy 100x lecsúszott… elértük a célunkat. Hiszen boldog volt.

/Alexa szemszöge/

- Gyorsan, gyorsan!! – járkáltam össze-vissza. – Tori most küldött egy üzit, hogy öltöznek. Siessünk!!
- Jójóó.. – hallatszott mindenkitől a válasz. Nagyon szeretném, hogy örüljön neki.
- Torta??
- Készen! – kiabált Logan.
- Zenei cuccok?
- Megvan! – emelte fel a kezét Jamesy.
- Díszlet??
- Pipa! – bújt hozzám Kedvesem.
- Akkor már csak át kell öltöznünk. Pörgősen! – és mindenki a saját szobájába rohant. Kendall hamar felkapta magára a ruhát, és sietett Logiehoz.
- Hát te?! Minek mész oda be?? – kerekedtek ki a szemeim.
- Csak….
- Ugye nem???
- Kitudja… - vigyorgott.
- Fúújj Kendizzle! Undi!
- Nem.. nem vagyok homokos! – mentegetőzött.
- Akkor?? Mármint, minek mész oda?
- Mert az okos nem tud magának ruhát kiszedni…
- És te vagy a segítője….
- Lekell nyűgöznie a hugicámat! Nekem nem nézhet ki, mint valami csöves!
- Végül is…. Kitelik tőle… amennyire nagyeszű…
- Hallottam… képzeld, egymás mellett vannak a szobáink?! És mindent pontosan, és zavarmentesen!
- Jól van na! Menjél, mert ahogy számítom, mindjárt itt lesznek!! – és segítettem neki kimenni. Én is gyorsan magamra kaptam a ruhámat. Persze, hogy a fiúkra várni kellett… Egyszer csak Logan lépett ki a szobájából.
- Te úr isten! –fagytam le.



- Milyen? –kérdezte szerényen.
- Nagyon jóó! Biztos tetszeni fog Jennának!!
- Akkor megnyugodtam!
- Az én művem. –hajolt meg Kendall.
- Gondoltam…. De el kell ismernem…. Szép munka! – nyújtottam kézfogásra a kezem.

/Jenna szemszöge/

Megérkeztünk… A többieknek valamilyen úton, módon fülig ért a szájuk. De nem árulták el… egyre jobban izgatott a dolog.. Kinyitottam az ajtót.
- Meglepetééés!! – ugrottak elő az itthon maradtak.
- Jesszusom! –kapkodtam a szívemhez. – Ez mi ez?? –sasoltam, és hírtelen mosolyra kerekedett a szám.
- Boldog születésnapooot!! –ölelt meg egyszerre mindenki. De Logan és Kendall nem voltak ott… ez egy kicsit elszomorított…
- Nem kapok levegőőt!! –nyújtottam ki a nyelvem.
- Hupsz –távolodtak el.
- Gyere, gyere!! –fogott meg barátnőm, és leültetett egy székre, a hangszerek előtt.
- Itt mi lesz?? –kíváncsiskodtam. És mit láttam??? Bátyuskám, és Logie lépett ki a hangszerek mellé. Óóóó, de dögös valaki! Elénekelték nekem a Music Sounds Better With U-t.  Édesem egyre közelebb jött hozzám. A végén megcsókolt.

A buli folytatása a következő részben lesz;)

6 megjegyzés:

  1. ahhww, annyira jó! :) nagyon szueprül írsz, vároma folytatást^^ :) <3

    VálaszTörlés
  2. akarom a buli folytatását! ^^ eszméletlen...és tényleg dögös Logie :DD köviiit...Imádom!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye hogy sexi??:D Alexa is megmondja:P Köszi <3

      Törlés
  3. Követelem az új részt, de sürgőseeeeen. :D mert nem csak a Duracell nyuszi tud akcióba lendülni, hanem a Gumimaci is... *.- imádlak
    . <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. követelni lehet;D Na akkor tàmadhat a Gumimaci:$ me too<3

      Törlés