2013. március 13., szerda

50. fejezet: Kogan :DD


/Jenna szemszöge/

Hehe, sikerült őket gatyába rázni.
- Tudtad, hogy genya vagy a testvéreddel együtt?? – mutogatott Logan.
- Minek neveztél?? – akadtak ki hírtelen a szemeim.
- Genya.. de amúgy ne vedd sértésnek! –húzott magához.
- Várj! Még mindig le vagyok fagyva!
- Butuuus!! –nyomott egy puszit az arcomra. – Az ijezgetésre gondoltam!
- Jól van.. de ezért még kapsz! –kacsintottam rá.
- Baszki ne már?! Nem volt elég?? Tudod kit ijezgessél még!! Szerintem így se fogok tudni aludni!! – már annyira félt, hogy majdnem sikítozott.
- Nyugii, Logie, majd én megvigasztallak!! –öleltem meg.
- Már bocsi –szólalt meg Alexa – de ennek nem fordítva kéne lennie?? –nevetett.
- Hát látod?! –csatlakoztam hozzá. – Félősebb, mint én.
- Ch… azért ne túlozzunk! –háborodott fel.
- Biztos vagy te benne? –és lekapcsoltam a villanyt.
- Ah, mama! –ordított fel. Amikor Kendall visszakapcsolta, Logan már a nyakamban volt.
- Aha.. és te nem vagy a félős.. egy.. –kezdtem el számolni
- Heh?? –tűnődött el.
- Kettő… ne akard, hogy eljussak a háromig!! –hupsz, már nem is volt a nyakamba. – Okos kisfiú! – dicsérgettem meg. De még mindig a sokk hatása alatt volt.
- Figyeld meg hugi, - jött oda mellém – jó 3 hónapig kísérgetned kell őt mindenhova.
- Azért nem mindenhova!! –avatkozott bele Maci.
- Biztos vagy te benne? Kitartást tesó! –ütögette meg a vállam.  És elindultak Alexával az ajtó felé.
- Hát ti, hova mentek?? – néztem utánuk.
- Elviszem Édesemet egy romantikus éttermbe! – válaszolt.
- Hova?? –nézett rá kérdően Barátnőm.
- Hupsz! Nem említettem! Meglepetésnek szántam! –kuncogott.
- De akkor is, mondhattad volna! Ilyen ruhába nem megyek el! –háborodott fel. – Kapok 20 percet? –nézett rá boci szemekkel.
- Kapsz! Én is összeszedem magam. Még mindig rajtam vannak Freddy Krüger maradványai.. Le kell, zuhanyozzak. Hajat mosni……
- Haver! Most hagyd abba, mielőtt olyan részhez érünk, amire én nem vagyok kíváncsi. Szerintem senki se!! – vágott közbe Logan. Éppen időben. Én behúztam Alexát, kiválasztottunk egy csini ruhát, kisminkeltem, megcsináltam a haját, és egyéb csajszis dolgok. Eléje raktam a tükröt, hogy megnézhesse magát.
- Aztaaaa! – képedt el. – Köszönöm Jenna!! Magamra se ismerek! – bámészkodott magában. Tetszett neki.
- Ez volt a célom! –kacsintottam rá.
- Jujj, sietek is! Lehet ez már elaludt az unalomtól! –kuncogott. Kifutottunk. Semelyik pasi, sehol.
- Heh, ezek hova mentek? –lepődtem meg.
- Kendall még nincs kész! Tököl… - üvöltött ki.
- Na… csak úgy megsúgom, hogy ha ő tököl, az minimum fél óra… - hajultam oda hozzá..
- Ajj, Istenem!! –és a kezét a homlokához csapta. Vártunk kint egy tíz percet.
- Na jó.. bármit is csinál leszarom… én bemegyek! –indultam a szobájuk felé. Benyitottam kopogás nélkül. – jesszusom! Ti mi a szöszt csináltok?? –ugrottam fel, egy sikítással körítve. Épp egy Koganes jelenetnél léptem be én is…. Logan hajult, Kendall a háta mögött, félre érthetős helyzetben…  – Baszki, Logie, hátulról se vagy már szűz?? – átváltottam röhögő görcsre.
- Nem tudtad?? –vágott baromkodós fejet.
- Fúúúj!! Közelembe ne gyere!! – sétáltam hátrafelé egy x-et mutatva a kezemmel. –Távozz sátán!!
- Ne már!! Kezdek magamtól is félni. –torpant meg. Kendall ezen mind végig csak nevetett, és a hasát fogta.
- Na gyere, bátyó, mert Alexa csak is rád vár! –komolyodtam el.
- Megyek! –és kifutott. A lány már nagyon várta.
- Ahw, de elképesztően dögös itt valaki! –karolta át őt hátulról.
- Jajj, de aranyos valakii!! –puszilta meg. – és milyen helyes iiis!!
- Na, indulhatunk?? –nyújtotta a kezét.
- Indulhatunk. –és elmentek.
- Olyan aranyosak így együtt! Örülök, hogy végre talált magának valakit Kendall! –mondtam a mellettem álló Logienak.
- Hah, megcsalt! –húzta fel az orrát!
- Bolond!! – ütöttem vállba. – Nem tudsz valami kúrálási módszert a nátha ellen??
- Kellett neked Samarázsdit játszanod!! Amúgy tudook!!
- Na, mondjad mááár!! –sürgettem.
- A kúrálási módszerhez kell: ágy+takaró+egy kis tea+én!!
- Te?? Mihez kellesz??
- Édes. Nem hallottad, hogy a hangsúly a kúrálási módszeren van?? –vigyorgott.

/Alexa szemszöge/
Lementünk a parkolóba. Kinyitotta nekem az ajtót.
- Kíváncsi vagy, hogy hova viszlek?
- Piciit!! Na jó.. nagyoon!!
- 10 perc, és meglátod!
- Hah, persze, hogy nem mondod el! – télleg annyi idő alatt ott voltunk. Amikor beléptünk, azt hittem, hogy elájulok. Meseszép. – Tyűűűhaaa Kendizzle! Ez álom szép! –gyönyörködtem.
- Tetszik? –kaptam egy puszit.
- Az nem kifejezés.
- Gyere, foglaltam asztalt! –megfogta a kezem, és óvatosan sétáltunk. Udvariasan kihúzta nekem a széket.
- Óh, köszönööm!!
- Te mit rendelsz?? –kíváncsiskodott.
- Nem tudom.. valami finomat. De te mond azt, hogy most az egyszer eszel valami husit is!
- Hááát….
- Ha nem, akkor…..öööm…. még nem tudom. Valamit kitalálok!
- Húha, szerinted Freddy megijed tőled? –kuncogott.
- Hehe, most már lemostad magadról az utolsó maradványodat is, szóval nem vagy Krüger!
- A francba… 

6 megjegyzés:

  1. - Haver! Most hagyd abba, mielőtt olyan részhez érünk, amire én nem vagyok kíváncsi :DDDD
    - Megcsalt - szakadok Logie beszólásán :DD annyira jóóóó vagy :O Tényleg nem tudom szavakban kifejezni magam..mert ez LEÍRHATATLAN. Annyira imádom, cuki, vicces ..meg minden. IMÁDOM. NAGYOOOON!

    VálaszTörlés
  2. Áááá...szakadtam! :)) Kogan-es pillanat....és Logan beköpése, hogy Megcsalt XD Imádom basszus, annyira jól írsz! Minden egyes résznél tudok mosolyogni, nevetni :) Köviiit!!! <3 ^^

    VálaszTörlés
  3. Imádom ahogy téged is! Gyorsan a kövit Duracell Bunny. *---* <3 végig nevettem :D
    Xoxo

    VálaszTörlés