2013. március 7., csütörtök

45. fejezet: Rózsaa^^


/Jenna szemszöge/
Halkan, belopódzva mindenki a helyére ment. Óvatosan, becsuktuk a szobaajtót, és nagy kuncogásba kezdtünk.
- Csssss!!! –mutogattam a nevetéstől vörös Loganre. De nem bírtam lecsitítani.
- Valaki aludni szeretne!! –hallottam Carlos hangját.
- Aludni?? –ordítottam vissza.
- Csönd Jenna!! –hallottam a nevetését. – Khm… mintha nektek nem lenne… hogy is mondjam… mindegy… Tentézzetek!!  
- Jól van!! – de még mindig a röhögő görcs hatásai alatt voltam. Ledőltem Logie mellé. Ölembe vettem Kendall laptopját, és böngésztem. Láttam, hogy Carlosék képeket tettek fel. Persze nem hagyhattam ki, hogy hozzá ne írjak!
„Aranyosak vagytok!! Pusz Jenn!! És leraktam a készüléket. Logie mellé húzódtam. Jólesett, mert még mindig fáztam.. De egy idő után nem.. Elbóbiskoltam. Reggel valami nagyon jó és kellemes illat csapta meg a nózimat.
- Hapci!! –tüsszentettem. És ahogy kinyitottam a szemem, egy csokor rózsával találtam magam szemben. Rajta egy kis cetli.
„ Jóó reggelt Édes! Sajnos elég korán be kellett mennem a stúdióba… Ezért, hogy ne haragudj meg, kapsz tőlem egy kis ajándékot!Imádlaak Jenna!!”
Örömkönnyeket potyogtatva olvastam végig vagy ötször a kis üzenetet. Olyan jó, hogy van egy fiú, aki komolyan gondol engem, és szeret! Jól esik… Gyorsan felpattantam, felvettem valami ruhát, és a gyönyörű virágcsokrot leraktam a szekrényemre. Uh, már csak azt várom, hogy Logie hazaérjen!! De amúgy, most kapcsolok… Mit keresek én még itt bent?? Kifutottam, és kisodródtam, mint mindig. De Alexa se volt itthon… persze!! Én hülye… Hisz ő profi fotós!! Biztos neki kell csinálnia a képeket! Nem biztos, tuti! Hah… Hallatlan….          Tori és Rocky is még aludt.. Ha jó az előrelátásom, egy ideig fognak is..
- Mi a fenét csináljaaaak??? –motyogtam magamban. – Engem miért nem lehetett felkelteni?? –értetlenkedtem… - Ahjj… - ültem le a fenekemre.
- Mi a baj Jenn?? –jött ki vidáman Tori.
- Semmi!! –mosolyogtam rá.
- Akkor jó. Neked hozta bratyókám a csokrot? –kíváncsiskodott.
- Igen!!
- Muti máár meeeg!! –ugrált egy helyben.
- Gyere!! –és követett a szobánkba.
- Jujj de széép csokooor!! –maradt tátva a szája. – Had szagoljam meeeg!! –és odanyújtottam neki. – Hm!! Illatos! Hagy fényképezzem már lee!! Felteszed Twitterre!! –kacsintott rám.
- Jó… - kezembe vettem a rózsát.
- Khm…
- Mivaan??
- A macikát is.
- De nem fér el a kezemben!!
- Rakd melléd!!
- Te lány, én veled több képet nem fogok csináni!! –nevettem, és megöleltem.
- Csííz!! –és megcsinálta a képet. – Miért bújsz el a virágcsokor mögé??
- Toriii!!!
- Jójóó!! Csak rakd már feeel!! – sürgetett.
- Tessék!! Fent van! –vigyorogtam.
/@JennaSchmidt/ Macit a macimtóól!!♥ Jó volt reggel rózsa illatra kelni!! Köszönöm! Imádlaak♥ @1LoganHenderson
- Oh pattanok is ráá!! –vette elő a telefonját.
- Remélem Logan észreveszi!!

/Logan szemszöge/
- Na még pár képet!! –szólt Alexa. Csináltunk közöset is, egyedülit is meg mindenfélét. Még jó, hogy a legjobb barátnőnk csinálja a fotókat. Legalább nem sürget annyira!! Megvoltak ezek is.
- Na, most Carlos és James fog nekem komolyan énekelni!! –mondta Dave.
- És a többiek?? –lepődtek meg.
- Amikor TI a Mekibe ökörködtetek egész nap, MI itt gáláztunk, mint valami idióta. –magyaráztam.
- Mert azok is vagytok… - jegyezte meg halkan James.  
- Hallottuk… - reagáltunk rá.  – De még mindig okosabbak, mint ti!! –csúfolódtunk.
- Na Batman meg Pókember megszólalt… -és kezdett egy baráti bunyóvá kialakulni.
- Hohóó!! Itt nincs bunyóó!! –hozta Dave a nagy biztonsági őr gorilláit.
- Hééjj!! Ez nem is bunyóó!! Ez csak a mi..ööö… baromságunk!!
- Na gyerünk, próba!! –mutogatott a producer.
- Nyenyenyenyenyenyeee!! –nyújtogattuk a nyelvünket rájuk. Leültünk a bőrfotelbe. Elő vettük a tabletet, és neteztünk.
- Hihii!! –nevettem fel.
- Mi az?? –hajolt felém kíváncsian Kendall.
- Jenna!! Megkapta az ajándékomat!! És most felrakta Twitterre!  És a maciit iis!! Akkor örül neki! 

6 megjegyzés:

  1. jujjjj de jóóóó lett:) <3 egyre csak jobb és jobb ez a blog:) imádom*~* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyoon szépen köszönööm♥ Annyira jól esik:)!

      Törlés
  2. Awww a kis cuki párocskááák :D ... Imádooom! :) köööviiit! <3 ^^

    VálaszTörlés
  3. Awesome. Perfect. Cool. Amazing. Enchant. Már nagyon vàrom az újat *-* <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm<3 mmármár is ouooom :))

    VálaszTörlés