2013. március 10., vasárnap

48. fejezet: Most komoly?? :OO


/Alexa szemszöge/
Nagy sétálás után visszamentünk a lakásba. Yuma már alig bírta. Kifárasztottuk. Ahogy láttam, a gazdája se tűrte a kis séta hatásait.
- Lihegi! Az alma nem esett messze a fájától! –kuncogtam a nózim alatt.
- Mert, te bírod? –kérdezte.
- Ch! Még tovább is. Sulis korom óta versenyszerűen edzettem, futottam. De most már nincs rá annyi időm…
- Akkor? Miért nem kezdesz megint bele?
- Nem tudom…
- Van itt a hotelbe edzőterem. Nyugodtan le lehet menni! És ahogy hallottam, Jenna is akar. – ennél a mondatnál mosolyra kerekedett a szám. – Csak ugye meg kell várni, még leszedik a gipszet..
- És az mikor lesz? –kérdeztem izgulva.
- Holnap. –mondta vidáman.
- Jupiii! Várj! Most esett le! Te azt honnan tudod? Hogy edzeni akar? –néztem rá tudakodóan.
- Hááát….ööö…. –akadoztak a szavaik. – Hallottam.
- Mikor?
- Hu, de kérdezős kedvébe van valaki!
- A kérdésemre válaszolj! –kacsintottam rá.
- Mentem pisilni, és akkor épp megcsapta a fülemet.
- És te persze megálltál hallgatózni….
- Pontosan! A kis gondolatolvasó! Félek tőled! –nevetett.
- Nem vagyok gondolatolvasó.
- Már meg is nyugodtam! –látszott rajta a megkönnyebbülés.
- Vagy mégis?
- Has?
- Á dehogy.
- Hu… - fújta ki a levegőt.
- Kitudja! –ezzel sikerült kedvesemet jól összezavarnom. Jót rötyögtem magamban. Egyszer csak kopogtak. Kendall nyitott ajtót.

/Jenna szemszöge/

Egy kicsit hancúroztunk Logival. Khm… már aki érti!! Ebből már megint egy kiabálás zökkentett ki!
- Jenna, azonnal húzd ide a csíkot! –hallottam bátyuskám visító hangját.
- Kiérek, komolyan mondom, megtekerem a nyakát…. –és kisétáltam a szobából. – Mi az már megint? –álltam eléje.
- Fordulj meg! –súgta Alexa. Megtettem. Két nagy Gorilla állt előttem. Közöttük egy egész kicsi emberke.
- Haliii! –köszöntem mosolyogva. Persze az is csak erőltetett volt. Azt hittem beszarok a félelemtől.
- Jó napot Jenna Schmidt. Ugye? –kérdezte az egyik duci.
- Igen én vagyok az.
- Azért kerestük fel magát –lépett elő a kis alacsony –mert megtudakoltuk, hogy ön hány éves.
- Heh? Ezt sajnos nem értem…. –egy, a szitut télleg nem értettem, kettő, a faszinak svájci akcentusa volt.
- Na szóval, ez azzal függ össze, hogy Londonba a korhatár 18 volt…
- Ajjaj, rosszat sejtek… - jegyezte meg halkan Kendall.
- Itt, Amerikába 21. Ez azt jelenti, hogy egy évig maga iskolaköteles..
- Mi?? – döbbent le mindenki. Ekkor már Logie is kint volt egy szál alsógatyába. 
- Amint betölti a kórhatárt –folytatta – ha elvégzi a sulit, ha nem, kivesszük.
- Akkor be se kell rakniuk 3 hétre! –feleltem.
- Mi? –most a svájci volt ledöbbenve.
- Három hét és születésnapom van. Erről nem tudtak? –már olyan ideges voltam, hogy kínomban nevettem.
- Oh, akkor elnézésüket kérjük. A viszont látásra! –és kimentek az ajtón. Én Loganhez fordultam, aki ugye csak egy gatyába volt
- Te nem is vagy szégyellős? –derített fel az eset.
- Nem. –vágta rá kőkeményen.
- De negem haver idegesít! –takarta el a szemét Alexa. – Tudod, én még használni szeretném őket. És így nem látok… ás tudod, azzal látunk!
- Miért ecseteled le a dolgokat? –kérdezte meglepődve.
- Ja bocsi, azt hittem, hogy egy három évessel beszélek! –vigyorgott. – De zet nem kell sértédnek venni! –odament becsukott szemmel, és vállba boxolta. – Fúj, azt gondoltam, hogy mostanra van egy kis eszed, és minimum egy pólót felkapsz magadra..
- Igen is kapitány! –és beszaladt- Felöltözve tért vissza. – Most már kinyithatja a szemeit hölgyem!
- Ah! Végre! Nem vakultam meg! –hálálkodott.
- Bolondok! –jegyeztük meg egyszerre Kendallel. Ők ránk néztek mérgesen.
- Bratyus, jó volt a húgodnak lenni! –nyújtottam kézfogásra a kezem.
- Tudom. –fogadta el.

/Kendall szemszöge/

Miután jól ellettünk gyepálva, leültünk a kanapéra pihenés képen.
- Hugi! Túléltük! –öleltem meg.
- Lányokat nem bántok! –jegyezte meg Logie.
- Héééééééééj! –kiáltottam fel. – De te engem veregettél a végén!
- Jajj, bocsánat! Gerincferdüléses bio emberkéket nem bántok! –kacsintott rám.
- Na, a kislány beszél… -vágott vissza Jenna.
- Szép volt tesó! – és összepacsiztunk. Logan megfogta. És bevitte a szobájukba.
- Szegény Jennus! – szólalt meg Alexa.
- Gyere ide! –húztam magamhoz a lányt. – Imádlak bolondkám! –megint rám nézett mérgesen. – Kérlek ne bánts! –könyörögtem neki.
- Nyugi, bio emberkéket nem bántok!

6 megjegyzés:

  1. a világ legviccesebb blogja a tied, amit én nagyon imádok
    nyugi bio emberkéket nem bántok.szakadoooooooook. Olyan jó vagy hugi hogy az már fáj.Taníííts. hogy lehetsz ilyen tehetséges. Logie és Alexa haha ez vicces volt. IMÁDOM. Nincsenek rá szavak hogy mennyire. <3 váárom is a következőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! El sem hiszed, mennyire jól esik!♥ Inkább fordítva nem gondolod?? Te tanííts!!! :DD Imááádlaaak nővérkéém♥

      Törlés
  2. Uhh, az elején kicst megijedtem a pasasok jelenléte miatt, de szerencsére semmi extra ^^ bio emberkéket nem bántok :)) nagyon jó lett, Imádom!!! :) ééés, már ugye írod a kövit? :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell ijedezni, nem lesz benne csúnya dolog :PP Köszönöm, hogy olvasod!!♥ Most nem íroom :DD

      Törlés
  3. Imádom, annyira jókat nevetek rajta. <3 remélem sietsz a következővel, mert nekem nagyon kell a nevetés most :D taníts mester! :o
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem feldobta a napodat♥ Hohóóó, mindenki a tanításomat kéri?? :OO olyan jó még nem vagyok...

      Törlés