2013. március 21., csütörtök

53. fejezet: Buli készülőben^


/Logan szemszöge/
Jenna a karjaimba zuhant.
- Úr isten!! –kiáltottam fel, erre a hangra mindenki odaszaladt.
- Mi törtéént?? –kérdezte megszeppenve Kendall.
- Nem tudom.. egyszer csak összeesett…
- Még mindig eszméleténél van.. Hallasz?? –csak bólogatott. Gyorsan levettem a Batman köpenyemet, bár elé nehezen váltam meg tőle..
- A szívem… - bökte ki. – Hah, de már sokkal jobban vagyok! –és felpattant a rongydarabról. Mint akinek semmi baja sincsen. Egy életvidám csajszi.
- Most komoly?? Csak szivatsz?? –néztem rá zavarodottan.
- Hah, csak a futás, meg az izgulás! –kacsintott. –Néha ez a kettő ütik egymást. De mos már tízezerszer, jobban vagyok, és NYERTEEEM! –dörgölte a nózim alá. És pörgött, mint egy búkócsiga.
- Édes, nyugodj már le! –fogtam meg a vállánál. – Tíz perce még azt hittem, hogy súlyos bajod van! De szerencsére nincs!! –hadartam a szavakat. Eltanultam Kendalltól. A végén megöleltem.
- Oh, bolondka! Velem milyen bajok lehetnének?? –erre ránéztem.
- Most komoly?? Pont te mondod? Na ne szórakozz! –nevettem. – Gyere, menjünk fel! Ügyes voltál, ezért jutalmat kapsz! –húztam mellettem. De ő furcsán nézett rám. Nem hiszem, hogy értette, mit akarok.. bár még én se tudtam..

/Három hét múlva/

/Alexa szemszöge/

A három hét bolondosan telt el. De mégis voltak benne egy kicsit komolyabb pillanatok is.. mint például Kendall és Jenna egy picit, összekaptak azon, hogy a lány megváltozott. Pedig nem igaz! Egyszer élünk! És bármennyire imádom is a Kedvesemet, de most ebbe nem volt igaza… De nem mondtam meg neki a véleményem.. Nem szerettem volna őt megbántani, mert Imádom! Ő a mindenem. De a lényeg, hogy kibékültek!  Szóval, eseménydús volt ez a pár hét. És most, itt van az én barátnőm 21. születésnapja. Most éppen kint ülünk a kanapén, Logie lefoglalja őt, amíg mi megbeszéljük a meglepetés parti lebonyolítását.
- Na akkor, hogyan is legyen? –tettem fel a mellettem ülő srácoknak a kérdést.
- Hát valakinek ugye le kéne őt foglalnia, míg mi díszletezünk, és egyéb dolgokat kreálunk.
- Oké.. de ki legyen aaaz?? –néztem rájuk. – Rám itt szükség van, és Loganra is… na meg persze rád is Kendall! –mutogattam.
- Akkor mi elvállaljuk! –jelentkezett Rocky.
- Rendben, de semmit ne vegyen majd észre!! Oksi?? –szabtam a feltételt sietve, mert már hallottam, hogy Logie nem bírja a lányt visszatartani.
- Felkellt, felkellt, és kifelé tart!! –futott ki gyorsan a fiú. Lecsüccsent mellénk, és mint aki nem is sietett volna, más arcot vágott.
- Jó reggelt! –köszöntünk kórusba.
- Jó reggelt skacok… - csoszogott ki fáradtan, és közbe ásítozott.
- Hehe, mit csináltál vele haver? –kérdezte Carlos.
- Één? –mutogatott magára – semmit! Kifárasztotta ő saját magát!
- Hahah, a részletekre még mindig nem vagyok kíváncsi! –szólt közbe Kendall.
- Nem is akartam volna részletezni…
- Gyere Jenn –pattant fel Rocky, sürgetve az időt – Carlossal és Torival elterveztünk neked valamit!
- Mi? Velem? Micsodát? Tudok én róla? –lepődött meg Tori.
- Igen –vágott hülye fejet – elmegyünk egyet úszni, a közeli uszodába.
- Alexa te nem jössz?? –nézett rám barátnőm boci szemekkel.
- Oh, én nem nagyon szeretek úszni… nem is nagyon tudok! –válaszoltam. Bár most kellett egyet füllentenem.. Mert profin úszok.. de nem akartam, hogy lebukjunk.
- Ja, jó… -látszott rajta, hogy egy kicsit elszomorodott.
- Na, gyerünk, gyerünk, gyerünk!! –húzta maga után Rocky.
- Megyeeek naa!! Csak nem köszöntem még el!
- Jajj, nem a világ végére mész! –szólt Logan, és egy puszit küldött neki. Ezt, ahogy láttam, nem esett jól neki… még jobban elszomorodott.
- Muszáj volt neked ennél jobban is elbaszni a kedvét? –mentem oda hozzá, és egy óvatos sallert adtam neki. 

6 megjegyzés:

  1. Huhh megkönnyebültem, hogy Jennának semmi baja^^nagyon szertem a blogodat! :) hm... Várom a bulis részt! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uuuuuh köszönööm Zsóófi:DD ♥ Nemsokára hozom... remélhetőleg...;D

      Törlés
  2. Igeen a bulit azt én is nagyon várom :DD És tényleg jó, hogy semmi extra baja nincs :) ...mondtam már, higy Imádom a blogodat? :DD Köviiiiit!!! ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik:DD Hááát... már mondtad :PP nem akarok ego lenni:DD Nem sokára hozoom♥

      Törlés
  3. Vègreeeee tudok komizni. Imádom a blogod, viszont téged jobban. <3 siess a kövivel. Nem tudom megunni a történeteidet, Duracell Bunny. *-*
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      Én iis nagyon imádlak Gumibear♥
      Ennek nagyon örülök, hogy nem tudod megunni:DD ♥

      Törlés