2013. március 2., szombat

41. fejezet: Őrültek hada :DD


/Jenna szemszöge/
Nagy nehezen felálltam, és elkezdtem befelé bicegni. Egyszer csak hátulról érzem, hogy valaki felemel.
- Dobd el a mankót!! – szólt rám Logan. Persze így is cselekedtem. Egészen a szobáig vitt, és lerakott az ágyra. Elkezdte kigombolni az ingjét. – Visszakapom Franklin urat? –nézett rám kérdően.
- Hm… nem is tudom… - vágtam gondolkodó fejet.
- Gyorsválaszt! – sürgetett.
- Nem…
- Hát jó… Te akartad.. – nevetett ördögiesen. Én ekkor előkaptam a kisállatot. Rögtön megtántorodott.
- Heheee, valamivel tudlak fenyegetnii!! – virukszoltam rá.
- Ch.. Nem érdekel! –és újra elkezdett közeledni. Hm.. Engem se érdekelt nagyon a plüss, ezért leraktam az asztalára.
- Jujj Logie, mennyit ittál? –kérdeztem tőle, mert egy kicsit bűzlött a piától.
- Nem sokat.. –de télleg, nem látszott rajta.. És már teljesen rajtam feküdt.
- Nálam van Franklin úr!!! –fenyegettem.
- Hihihiii nem tud izgatni!! – nevetett. A többi már csak fantázia kérdése!
/Reggel/
Elég rosszul aludtam… Egész este zsibbadt a lábam.. Fogalmam nincs miért. Sajna, nem emlékszem mindenre olyan fényesen….. Csak töredezve. Reggel alig bírtam kinyitni a szemem. Egy kis idő után sikerült. Logie ott aludt mellettem. Olyan aranyos volt! Azt hittem megzabálom! Ezért le is fényképeztem! Csak féltem, hogy esetleg felkeltem. Ezért csendbe a mankómért nyúltam, és óvatosan felálltam. Kibicegtem a konyhába. Hm.. Nem volt még kint senki.. Ezért leültem egyedül, és egy picit unatkozva a kanapéra. Kezembe vettem a telefont, és feltöltöttem Twitterre ahogy Logie alszik. 
@1LoganHenderson Minek az a sapka alvás közben?? :DD Imádlak♥
Ekkor kivánszorgott Kendall is.
- Jó reggelt hugii! –jött hozzám, és nyomott egy puszit a homlokomra.
- Neked is!
- Hogy aludtál?? – huppant le mellém.
- Hát… nem a legjobban.. Valamilyen úton nagyon fájt a lábam, egész este.. Csak tudnám hogy….. –ekkor eszembe jutott. – mitől..  –mondtam ki egy pár perces megállással.
- Hm?? –nézett rám furán Kendall.
- Semmi, semmi, semmi!! –mentegetőztem.
- Kéne valami reggelit összedobni… Nem gondolod?
- De!! Valami finomat.. De mit?? –vetettem fel a kérdést.
- Ez hugicám, nagyon jó kérdés!
- Tudom már!! Palacsinta! –ekkor nagyon felcsillantak Kendall szemei.
- Fején találtad a szöget!! –kacsintott rám. Nekiálltunk. Persze ő csak néha segített valamit, mert a segítsége csak lehúzott. Több rosszat csinált, mint jót.

/Kendall szemszöge/
Nagy sürgés-forgással voltunk a konyhában. Ha én nem lettem volna, Jenna semmit se ért volna.            Ekkor kisétált Alexa.
- Hm. Ez az, amire gondolok?? –kezdett el szaglászni az illat után.
- Attól függ, mire gondolsz?? –nevettem.
- Palacsinta??
- Talált süllyedt!! –kiáltott fel Jenn a serpenyők mögül.
- Kedvencem.
- Azért mondtam, hogy ezt csináljunk!
- Köszi Jenna! –ment, és megölelte a finomságot, sütő lányt. És persze az illatra szép sorjában szállingóztak ki a többiek. És sorjában fogyott az édesség.
- Bele kell, húzzak a sütéssel… Komolyan mondom, mint egy étterem. –és sürgött-forgott a mankójával.
- Jenna, segítünk! –léptek oda mellé a lányok.
- Köszi!! –hálálkodott. – De jó. Mert már alig bírtam menni.
- Ülj le egy kicsit a pultra! –tanácsolta Tori. De nem bírt, mivel magasan volt, és ahhoz a lábát is kellet, volna tudnia használni. Ezért megfogtam csípőnél, és felemeltem.
- Köszi Bratyus! –nyomott egy puszit az arcomra.
- Szívesen! De most már én is eszek egyet, mert csurog a nyálam!! –és egy tányér palacsintáért futottam. Leültem a többi fiú mellé az asztalhoz.

- Isteni!! –dicsértem.
- De haver, most őszintén, magadat is dicséred?? Khm… egoista… - szólt bele Carlos.
- Khm.. Éhenkórász.. –válaszoltam vissza.
- Én a helyedben nem mondtam volna…. –tanácsolta Rocky. Igen ám, de ekkor már Carlos rajtam volt. Naneee… Hogyan szedek le egy éhenkórász embert a nyakamból? Én végül is ezt viccnek fogtam fel, és ahogy láttam, ő is.
- Szállj le!! –próbáltam magamról leszedni. De nem jártam sikerrel.
- Hihii! Az nem fog menni! –röhögött a fülembe.
- Azért a dobhártyámat még használni szeretném!!
- Szerintem nem fogod!
- Segítsetek már!! Nem akarok egy Carlost örök életemre. –Logan és James felpattantak a székből és leakasztották rólam a majmot. Gyorsan leültem, mert elég nehéz volt.. – Szerintem szükségem lesz egy gerincmerevítőre.. –tapogattam végig a hátam.
- Jajj 87 kilótól nem halsz be… - vigyorgott Jamesy.
- Áh nem… Jujj de fááj!!
- Majd este bekenem!! –lépett el mellettem Alexa, és megsimogatta a hátam.
- Uhúúúú uhúúúú!! –mosolyogtak a fiúk. Én erre inkább nem is válaszoltam, csak viccnek vettem fel.

6 megjegyzés:

  1. ahhww... annyira jóó^^ hm.. az eleje nagyon tetszett;) :DD köszönöm, hogy írod:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuuj nagyon szépen köszönöm, hogy olvasod, és tetszik♥

      Törlés
  2. annyira fantasztikus vagy húgikám :))) ahww végig mosolyogtam az egész részt. Annyira jó. Jenna meg Logie az elején.. hmm.sejtettem hogy ez lesz ;)) Tökéletesek. 87kilótól nem halsz bele :DDD szakadoook. hmmm, majd este bekenem.. :PP ahww annyira jó vagy! úristen napról napra jobb. Imádom. Nagyooooooooooooooooon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta mindenit:DD Nagyon szépen köszönöm nővérkééém♥ Hisz tudod, miattad írom:)) Te adtál hozzá bátprságot;))

      Törlés
  3. Na jóóó :)) Hát ez fantasztikus rész volt! :)) Imádom, naggyon jól írsz! :) ...aww....most megkívántam a palacsintát :DD
    Nehogy ilyen sokat kelljen várnom kövi részre! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahw köszönöm széépen:))♥
      Nem kell sokat várni ráá;)

      Törlés