2013. március 8., péntek

46. fejezet: egy kis rövidke..


/ Logan szemszöge/
„Rózsát a szépségnek! Hisz megérdemli!!Imádlak Bébibúú!! –ment rá a válasz!
- Mi újság?? –huppant le mellénk Alexa.
- Nééézd!! –adtam elé a készüléket.
- Decukiik vagytook!! – de ugye, az ilyen bókokra egy fiú nem nagyon tud válaszolni… ezért csak mosolyogtam. Hisz, nem vagyok annyira a szavak emberkéje. – Nézzétek, milyen jók a Koganes képek!!
- Jó volt a fotós is!! –mondtuk egyszerre Kendallel.
- Köszi skacok! Még egy kicsit kiszerkesztem, és utána mehetnek is az internetre!
- Yeah!! –örültünk. Közbe hallgattuk, hogyan szenved James és Carlos.
- Olyan jó őket így nézni.. Ahogy szenvednek… Hm… Azért ennyire nem voltam rosszakaró…  - panaszkodott Kendall.
- Hehe, amikor mi dolgoztunk ezerrel, akkor ők ültek a seggükön… Nehogy már…
- Igaz… - bólogatott.

/Tori szemszöge/
Nagyon jól elvoltunk itthon.. Nagyon hiányoztak azért a többiek is… Fura volt, hogy nem zengett a ház.. De addig is, kibeszéltük az én bátyusomat.
- Akkor a remegéses dolog már régóta vele van!!
- Igen.. Mindig, amikor kicsi voltam, onnan árultam be anyuéknak. Már akkor elég rafinált voltam! –nevettem.
- Hihi, azóta ez már gondolom, jobban megy! –kacsintott rám Jenna.
- Persze!! Profi liga!
- Tiszta bátyja!!!
- Mért?? Mondta??
- Aham!!
- Heh, lopja a szövegem! –háborodtam fel.
- Tudod, csak a profikat koppintjáák!! –ebben a pillanatban benyitottak a fiúk. Jenna rögtön Logie nyakába ugrott, és körbe csókolgatta.
- Látjátok?? Ennyire hiányoztam!! –vigyorgott. Tetszett neki a dolog. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése