2013. február 27., szerda

40. fejezet: Egy kis grillezés *o*


/2 nap múlva/

/Jenna szemszöge/
Az elmúlt 2 napban meg tanultam normálisan mankóval járni. Igaz, még mindig vannak olyan pillanatok, amikor megbotlok… De nem érdekel, mert tovább lépek, és próbálkozok újra! Nagy sebességgel pakoltam be a táskámba. Jupiii! Az ember ilyenkor nagyon boldog! Már rossz volt a kórházban aludni. Talán ezért is vártam annyira, hogy hazamehessek..
- Juujj skacoook!! Siessünk!! –pörögtem fel.
- Hugiiii, nyugiii!! – fogta meg a vállamat Kendall. – Még az a szerencse, hogy most nem bírsz ugrálni!
- hah! Te csak azt hiszed!
- Na persze.. Akkor had lássam!!
- Jaa… most nincs kedveem… - nevettem el magam.
- Hahhh!!! A kis füllentős!
- Lehet!! Te is szoktááál!! –mutogattam rá az ujjammal.
- Inkább váltsunk témát… - és segített a bőröndbe pakolni. Hm Kendizzle.. Mi történt veled?? Na mindegy.. Nem hozom kínos helyzetbe.. Bebicegtem liftbe. A kocsiba is segítettek beszállni.
- Oh végre!! Otthon, édes otthoon!! –kiáltottam fel.
- Hiányzott mi?
- Egyértelmű.. Sokkal jobb, mint a korházi szoba… -és a fiúk bevitték a cuccomat.
- De ma végre velem alszol! És ez a lényege az egésznek!! –kacsintott rám.
- Hahah rábasztál!!
- Miért is??
- Heh mert gipszelt lábbal…
- Ch… Te csak azt hiszed, hogy nem lehet..
- Fújj Logan… Perverz macii!! –csaptam meg a kezembe kerülő macival.
- Héjj, az a kedvenc maciim!! –mutogatott a plüssre.
- Hihiii akkor nem látod többet a Teddydet!! –fenyegettem.
- Neeeeee Mr. Frankliin úúr!! –nyújtotta a kezét az állatka után.
- Most komoly?? Az nem teknősbéka??
- Hát éés?? –vágott kérdő fejet. – Vannak ilyen dolgoook… - de én nem bírtam megszólalni a nevetéstől. Egyszer csak sikerült.
- Na, ezt akkor szépen most magamnál tartom, mint zálogot! –kacsintottam rá.
- Mit csinálsz?? –esett le az álla.
- Heheh, majd meglátod! –fenyegettem meg.
- Ez csalás!! Nem ér egy fiút fenyegetni! –akadt ki a dolgon.

/Alexa szemszöge/
- Kéne egy grillpartit szervezni! –fordultam oda Édeshez.
- Hm…. Jó ötlet.. –egyezett bele. – Leszaladunk a boltba??
- Ühüüüm. Mehetünk! –megfogta a kezemet, és húzott maga után.
- Leszaladtunk a boltba!! –kiáltott fel a többieknek.
- Rendicseeek!! –hallottam Jenna nevető hangját.
- Ne kínozd!! –kiáltott Kendall vissza.
- Hah csak a zálogomat akarom visszakapni!! –de már kiléptünk az ajtón. Lerohantunk a kis boltba. Megvettük a grillhez való cuccokat. De fura volt így járkálni vele. Bármikor beléptünk egy utcába, kiszúrtak minket hogy „jajj ez itt Kendall Schmidt?? Van csajaa?? Jujj de jó!!”. De ők még normálisan is viselték. És ennek örülök. Visszaértünk és kiültünk a teraszra. Kendizzle volt a fő shéf. Ökörködtünk, játszottunk, beszélgettünk.
- Puszi a szakácsnak!! –dicsérte Jenna. Kendall odament, és megpuszilta a homlokát.
- Ha egyszer nem bírsz felállni, majd akkor én!! –borzolta meg a haját.
- Hééélóóóóó!! Nem olyan könnyű ezt belőni!!
- Nem?? –és megtette megint.
- Ó csak szedjék le a gipszet… Akkor neked annyi lesz Kendall Francis Schmidt!! –de mi ezen csak nevettünk. Ekkor Kendall kilépett egy üveg Vodkával.
- Azt hogy vetted, mikor egész végig veled voltam?? –lepődtem meg.
- Volt itthon!! –kacsintott rám. –Az ilyen napokra tartogattam. –és mindenkinek töltött egy kis pohárral. És ezt ismételte egész álló este, míg el nem fogyott az ital.. De már akkor egy kicsit lehűlt a levegő. A lábunkon már pokróc volt. Persze csak is a lányoknak. A skacokat melegítette a szesz. Már nem voltak józanok…. Ezért hajnali 2 óra fele mindenki elvonult a kicsi zugába.
- Héj Alexa!! –keltett fel félálmomból Kendall.
- Hm?? –néztem rá, és felkapcsoltam a villanyt. – Kendall!! Te meztelen vagy?? –ijedtem meg hírtelen a látványtól.
- Nem, csak láthatatlan ruha van rajtam. –suttogta, és bebújt mellém.
- Te még nem vagy fáradt?? Mert én baromira..
- Majd én felébreztelek!! 

8 megjegyzés:

  1. Neeeeee Mr. Frankliin úúr!! –nyújtotta a kezét az állatka után. :DD szakadok,+ a zálog... hmm,hmm..
    annyira jól írsz , imááádom. köszönöm kicsihúgi!
    hah,fél órája a láthatatlan ruhán szakadok. elég vizuális típus vagyok..elképzeltem Kendallt részegen hogy ezt mondja. hah :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuj most nagyon feldobtáál ezzel a komival nővérkééém♥
      Hihii tudtam hogy tetszeniii fog ;))

      Törlés
  2. Láthatatlan ruha xDD anyàm. :'D imádom a blogod. <3 Siess a kövivel Duracell nyuszi. ;))
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuj köszönöööm♥
      Majd csak holnap gumimaciiim:))

      Törlés
  3. "- Heh mert gipszelt lábbal… - Ch… Te csak azt hiszed, hogy nem lehet..
    - Fújj Logan… Perverz macii!!" Na meg láthatatlan ruha :))))) Szakadooook, qurva jóóó!!! Mééég!!! Új részt akarok...imádom a blogod!!! ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszööönöööm nagyon örülök, hogy tetsziiik:)) És én is a tiéééd;)) Majd holnap hozoom♥

      Törlés
  4. Franklin úúúr:) :DD fantasztikus a blogod, siess a kövivel, nagyooooooon:) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm széépen:)) Majd holnap hozoom;))♥

      Törlés