2013. január 18., péntek

1 fejezet: Repülés a fiúkhoz


1 fejezet: Repülés a fiúkhoz
Az utolsó nap a gimiben. Dejóóó. Végre láthatom a báttyáimat, és a heverjait is. Már csak tíz perc van a dogából, és kész. Felállok, és kisétálok az ajtón.
-        Viszlát Mrs. Jenkins!
-        Szia Jenna! A bizonyítványodat majd postázzuk!
-        Rendben!
És kisétáltam az ajtón, hogy elérjem a gépemet. Közben megpróbáltam hívni Kendallt. De nem vette fel. Mikor a csomagjaimat pakolták fel a gépre, akkor hívott.
-        Szia hugi!
-        Szia tesó! Neked őszintén, minek a telefonod??
-        Ki volt kapcsolva. Azért is hívtalak.
-        Jól van. Csak azt akartam kérdezni, hogy ki fog majd értem jönni?
-        Hát……egy perc!*közben a háttérben* ki megy el Jennáért? :)
-        Kendall, hallok ám. Nincs ki eljöjjön értem? :O
-        De, Logan pont most vállalta el! Majd ülj le a büfé elé, hogy megtaláljátok egymást.
-        Mi?? Jólvan. Most itt 8 óra van, akkor nálatok 16 óra kb 17órára jöjjön értem ok?
-        Megvan beszélve! ;)
-        Oksi szia szeretlek♥♥
-        Szia énis :)
És lerakta. Felültem a gépre, és 10 perc se kellet és elaludtam.
-        Kedves utasaink! A gép Hollywoodban már is leszáll!- Jelentette be a pilóta.
Összeszedtem a cuccomat, ami a gépen volt. A gép leszállt. Leültem a büfé elé, ahogy meg volt beszélve. Elkezdtem hallgatni a zenét fülhallgatón. Hátha sokat kell várni. Közbe rendeltem egy hambit. Éhes voltam, és már fél órája ott ültem, de Logan még sehol se volt. Egyszer valaki megérinti a hátamat. Azt hittem, hogy Logan az de nem. Valami Kínai csávó hablatyolt ott nekem…. Rá 5 perc múlva megint megfog valaki. Azt hittem, hogy a kínai csávó megint, de nem.
-        Szia Jenna!- érintette meg a vállamat Logan.
-        Szia!- és megöleltük egymást.
-        Jó újra látni :)
-        Téged is. Sokat változtál mióta Londonban tanultál! És ezt vedd bóknak! ;)
-        Te is sokat változtál! :) De, amúgy nem félsz hogy a rajongók letámadnak?
-        Hát előfordul az ilyen. Gyere had segítsek a csomagokban!
-   Köszi.
És beültünk a kocsiba………


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése