2013. január 18., péntek

3. fejezet: A buli


Mindenki elment. Egyedül voltam otthon egy jó fél órát… Felhívott Kendall.
-        Szia Kendall. Mivan nem jó a buli?? :)
-        De, csak azért hívtalak hogy nem akarsz te is lenézni egy kicsit? :)
-        De akkor ki kell öltözzek, meg minden…….
-        Na légysziii :P
-        Jó, de akkor küldj valaki, aki megcsinálja a hajamat :D
-        Jó. Felhívom az eggyik fodrászt. 5 perc, és ott lesz ;)
-        Köszi. - és lerakta. Én addig felöltöztem. Télleg, 5 perc sem kellet, és itt is volt.
-        Szia Jenna vagyok :)
-        Hali én meg Elena :D Na csajszi, hogy szeretnéd a hajad?
-        Rád bízom.
10 perc se kellett, és megvolt a hajam. Nagyon szép volt.
-    Na, hogy tetszik csajszi?? :)
-    Nagyon jó. Köszi :)
-    Megyek én is. Jössz velem?
-    Hát ha megvársz!
-    Persze :)
-    Sietek. :D – nem kellet 5 perc felvoltam öltözve Elena szerint „szexin”. Megvan az új barátnő. Legalább nem egyedül megyek majd. Kiöltözve szálltunk be a kocsiba. Elena vezetett, mert én nem voltam elemembe. Csak is Kendall miatt mentem el. 20 perc után ott voltunk a Clubban. Azt hittem valami őrült buli folyik bent. Buli az volt, csak nem volt őrült.  Még alig jöttek el egy páran.
-    Miért vannak ilyen kevesen??
-    Hát még nem kezdődött el, csak mi jöttünk hamarabb, hogy minden fel legyen díszítve.
-    Aha értem.. Segítsünk?? –kérdeztük egyszerre Elenával.
-    Hát ha nagyon akartok! :)-válaszolt a főszervező Carlos. Nagyon szépen feldíszítettük a Clubbot. Csokiszökőkút, gyümölcs saslikok, lufik és szalagok mindenhol.
-    Csodálatos:) Jó munkát végeztetek ;) Csajok, nektek külön köszönöm ;) ♥
-    Ó semmiség volt!- válaszoltunk szintén egyszerre.
8-ra jöttek a vendégek. Jó sokan voltak. Hogy mondjam, volt egy-két olyan lány, akinek nem így kellett volna kiöltöznie.
-    Jössz táncolni?- kért fel Elena.
-    Természetesen. :)- és épp akkor rakták be a fiúktól a Windows Down-t. Csak úgy zúztunk erre a számra. Mi voltunk a parkett királynői. De én a szám után le is ültem, mert már eleve el voltam fáradva. Egy kicsit pihentem. Odajött hozzám James egy pohár Kiwis koktéllal.
-    Tessék, ez a tiéd. ;)
-    Köszi James! Nagyon kedves vagy :)
-    ;) Amúgy mi baj van??
-    Semmi..
-    Látom én! o_O
-    Na jó… Fáradt vagyok…
-    Akkor miért jöttél el?? :O
-    Csak is Kendall miatt..
-    Na, ez aranyos gesztus volt:)
-    :) Köszi.. Azért ő is mindig kedves volt hozzám… Tartozom neki.
-    Na én megyek. Új csaj a láthatáron ;)
-    Menjél csak ;) Szedd fel :)
-    Meg lesz :)
És elment. Néztem hogy próbálkozik felszedni a lányt. Jó módszerek. Megnéztem közelebbről. Ez Elena?? Ő táncolt ott Jamessel. Mert ő nem volt ott, amikor Elena és én megérkezetünk. Sok sikert hozzá. Össze illenek. Mivel tehetetlenségembe csak ülni tudtam ezért elővettem a telómat, és felmentem a twiterre. Kiírtam a nagy bulit a BTR-rel. Egy jó negyed órát twittereztem, míg oda nem jött hozzám Logan. Kivette a telefonomat a kezemből, elrakta a zsebébe, és felráncigált a parkettre.
-        Naaaaaa! Kérem vissza.
-        Nem adom, még legalább nem táncolsz egy fél órát.
-        De én addig nem bírom!
-        De kifogod bírni, mert ha nem állsz meg a lábadon, akkor megtartalak. –és ahogy ezt kimondta, furcsa érzés ütötte meg a szívemet. De csak egy kicsit. Aztán elmúlt.
-        Nem fogsz úgy se elbírni. Nehéz vagyok..
-        Ch.. Ne mondj ilyeneket. Hol az önbizalom?? :)
-        Hát az nincs..
-        És nem is vagy nehéz. - megfogott és felemelt. – Jól gondoltam. Pehelykönnyű vagy.
-        :)
Nagyon gyorsan telt az idő. Elvoltunk. Közbe odajöttek hozzánk a többiek is. 2 órát táncoltam. De most már télleg leültem.
-        Miért ültél le? – jött oda hozzám Kendall.
-        Nem bírom. Elfáradtam….
-        Nem baj ha leülünk mellétek? - jöttek oda a többiek. Hülyültünk, beszélgettünk, és minden ilyen szokásos dolgot csináltunk. Eljött az éjfél. A buli csak eddig tartott, mivel kezdtek elszivárogni az emberek. Hát, mi is hazamentünk. Jó volt.
-        Jó éjt fiúk!
-        Jó éjt Jenna!
Ahogy beléptem, rögtön bevetődtem az „ágyamba”.
-        Jó éjt Logan!
-        Neked is Jenna!
És elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése