2013. január 20., vasárnap

10.fezezet : Új lány

/Jenna szemszöge/ Hu, jól aludtam. Lehet, hogy ennek Logie volt az oka. Felültem. Körülnéztem, és nem volt mellettem. Egy párnát rakptt oda a helyemre. -Logan hol vagy?? :O -kiáltottam fel ijedten. De senki sem válaszolt. Erre felkeltem és kimentem. De az én szerencsémre megbotlottam a szőnyegbe. De Logan elkapott. -Mi lett volna nélküled ha nem kapsz el? -Tanyáltál volna egy nagyot ;)) -Mit csináltál eddig? -kezdtem kérdezősködni. Miközben mentem a konyhába inni egy kis gyümölcslevet. -Beszélgettem Kendallal. -és követett. -igen?? :)) és miről?? -Rólunk. -Mivaan? -köptem ki a finci gyümilevet. -Igen rólatok beszélgettünk. -szállt be Kendall a beszélgetésünkbe. -És? -néztem rá kerdő szemekkel. -Áldásom rátok ;)) Én nem szólok bele az életetekbe. Logannbe is megbízok. -és ahogy ezt közölte velem, jól megöleltem. -Köszi bratyó <3 Minek kellett tegnap a laptop?? -Beszélgettem egy lánnyal. Mellesleg ma átjöhet? -Miért is ne? :)) Na akkor TAKARÍTÁSRA FEL! -kiáltottam el magam. És erre a szóra a fiúk felsorakoztak előttem, mint ha egy katonai táborban lennénk.-Elena! Ide mellém! Kendall menj rakd össze a szobádat. Elena és James, tiétek a nappali. Carlos fürdő. Logan és én főzünk. Munkára fel! -és szétszóródtunk. Logievel takót csináltunk. De a takó csinálás sem telhetettl el ökörködés nélkül. -Na kész vagyok.-jött ki Carlos. -Mi is végeztünk.-tette közzé Elena. -A szobám is ki van takarítva. -jött ki Kendall is. -Akkor mindenki öltözzön át, ne ilyen koszos ruhával köszöntsük a vendéget. /Kendall szemszöge/ Úh, nagyon izgulok....jó benyomást szeretnék kelteni.Lementem érte az első emeletre, mivel ugyanabban a házban lakik, mint mi.Kopogtatok. -Szia Kendall. -nyitott ajtót Alexandra. -Szia. Csinos vagy :)) -Köszönöm. -Hölgyem? -és átkaroltam. Felértünk. Kinyitottam elótte az ajtót. A srácok ott áltak, szépen felsorakozva. -Szoasztok. Én Alexandra vagyok. De nyugodtan szólítsatok Alexának. Az első emeleten lakom. -Szia! -köszöntünk neki egyszerre. -Én Jenna vagyok. Kendall huga, és Logan barátnője.-és átölelte Alexát. -Ò itt Logan, Carlos James és Elena. Elena james barátnője. -próbáltam felpörgetni az eseményeket. -Gyere Alexa, Logannel csináltunk takót. Reméllem szereted :)) -Jó étvágyat! -10 perc se kellett, és bepusztítottuk a kaját. -Ez finom volt srácok:)) -dicsérte mindenki a főztünket. /Logie szemszöge/ -Finomat főztünk.-dicsértem meg Jennát és gyengéden megcsókoltam. -Tudom.. felelt egy kicsit egoistán.-Alexa, ha bármikor unatkozol, csak hívj fel és elmegyünk plázázni vagy csak ökörködünk egyet:)) -és átnyújtott egy cetlit, amin rajta volt a száma. -Rendicsek :)) -kezdett bemelegedni közénk Alexandra. -És amúgy ti eggyütt vagytok Kendallal? -kérdezte Carlos. De én jól oldalba löktem..na és persze kialakult köztünk egy kis asztali bunyó. -Bocsi a kínos helyzetért! -mentegetőzött Jenna, és szétszedett minket. -Ez, én csípem az ökörségeket. -nevette el mag Alexa.-amúgy Carlitos válaszolva a kérdésedre, egy jó ideje ismerem Kendallt, és már járunk. -Bratyó ezt nem is mondtad. Gratulálok :)) -és Jenna megölelte őt. Az estét filmnézéssel töltöttük. Folytatás a következő részben.... :))

2 megjegyzés:

  1. te láááááány egyre jobb vagy! nagyon tetszik! végigmosolyogtam a részt:) kíváncsian várom a folytatást!:)) <33

    VálaszTörlés