2013. január 19., szombat

9. fejezet: Szeretlek Édes ♥


/Jenna szemszöge/
Azta rohadt…Szerelmes belém…Ezt nem is gondoltam volna..:O De nagyon is örülök neki.. Ahw.. Megkönnyebbülés. De viszont csak arra leszek kíváncsi, hogy Kendizzle mit fog hozzá szólni…
-        Szerinted Kendall mit fog szólni hozzá? :O –kérdeztem egy kicsit félénken.
-        Nem fog ellenkezni, hidd el. ;) –nézett rám megnyugtatóan, azokkal a boci szemekkel.
-        Biztos? És te ezt honnan tudod? –esett le a tégla.
-        Csak gondolom. Figyelj Jenna. Nagyon régóta ismerem a tesódat.. És az ilyen nem telik ki tőle.
-        Képzeld, én még hamarabb ismerem, mint te. És hidd el egy védelmező típus… -kételkedtem még mindig a bátyámban…
-        Nyugii. Majd beszélünk vele. –próbált megnyugtatni. Megfogta Kendall laptopját, elvette a lábamról, és letette az ágyára.
-        Héjj! –kiáltottam fel.
-        Menny odébb. –lökött egyre beljebb.
-        Neki löksz az ágyadnak! Legyél már magadnál! –lökdöstem az oldalát.
-        Csak ide akarok melléd feküdni.♥ - nézett rám olyan édes, nagy kerek szemekkel. És már télleg az ágyának ütköztem… De mégis, olyan jó érzés volt a mellkasán feküdni. Nem is nagyon érdekelt hogy ott voltam az ágy mellett… Azzal most nem törődtem.
-        Így olyan kényelmes♥ - és adtam egy puszit az arcára.
/Logan szemszöge/
-        Fú, de kényelmetlen… Fáj a pici hátam..:( -nyavajogtam egy kicsit nyálas hangon.
-        Óóó, te szegény pára! Még ha lesz időm, sajnállak. :P –próbált piszkálni Jenna.
-        Tudod hogy jár, aki piszkál engem? :))
-        Nem… Hogy jár? Kíváncsi vagyok!! –röhögött rám Jenna.
-        Csiki rohamot kap.
-        És az milyen? Kifejtenéd? .próbált piszkálni még jobban. De ahogy ezt kimondta, letoltam a buksiját a mellkasomról, felé fordultam és jól megcsikiztem.
-        Ne, hagyd abba te bolond! Már fáj a nevetés! –látszott rajta hogy nem bírja.
-        Csssss… Ne sikítgass! A végén még a bátyád azt hiszi, hogy bántalak! –fogtam be a száját.
-        Akkor ne csikizz. –szabta meg nekem a feltételt.
-        Igen? És ha csikizlek?
-        Akkor sikítok.
-        Na jó… abbahagyom.. Nem akarom, hogy itt sikítgass. –egyeztem bele. És ekkor kopogtak.
-        Ki az? –kérdezett ki Jenna.
-        Kendall. –válaszolt az ajtó mögül álló Kendall.
-        Menj innen, menj innen! –hesegetett el mellőle.
-        Megyek, megyek.
-        Hahó, bejöhetek? –türelmetlenkedett az ajtó mögül Kendall.
-        Gyere! –mondtuk egyszerre.
/Kendall szemszöge/
Beléptem az ajtón. Végre.. Azt hittem, hogy itt fogok állni még holnap is.
-        Nem zavarok?
-        Dehogy is! –és úgy mosolytag rám, mit a tejbetök.
-        Mit mosolyogtok? O_o –kérdeztem meglepően.
-        Mér, még azt se lehet? –zökkent ki Jenna az idiótaságból. – Amúgy nem akarlak siettetni, de miért is jöttél?
-        Ja, csak a laptopomért. Megkaphatom?
-        Persze. Gyere ide érte… Nem akarok kikelni az ágyból..
-        De hát az nem is ágy! xD
-        Haha, nem vagy olyan humoros..-.-
-        Mivan durcás kedvedbe vagy?
-        Nem. :))
-        Na, én akkor nem is zavarok! Jó éjt :)) –és kihátráltam az ajtón. Vajon miért viselkedtek ilyen furán? Én nem fogok rájuk kérdezni… Ciki lenne.. Majd beszámolnak, ha valami történt. Nem fogom siettetni… Ő dolguk, nem az enyém… Bár egy kicsit féltem Jennát… Mármint nem Logantől, hanem attól hogy Logan egy híresség, ő meg jó végül is Jenna is híresség, mint a hugom, de azért még se… Nem akarom őt veszélynek kitenni.
/James szemszöge/
Lefeküdtünk.. Elenát jó szorosan átöleltem, és úgy aludt.. Persze én nem tudtam.. Fogalmam nincs miért. Kimentem inni egy pohár vizet., és meglátom Kendallt laptoppal a kezébe.
-        Haver, te mit csinálsz itt kint?
-        Csak a laptopomért voltam Jennáéknál.
-        És azon belül mi baj van? –kérdezősködtem, mert látszott rajta, hogy valami nagyon erősen nyomasztja.
-        Semmi… -és ránéztem azzal a tipikus „tudom hogy titkolsz még valamit” fejjel. – Na jó… Lehet hogy Logan és a hugom közt van valami.
-        Na és? Ezzel mi a probléma? :O Nem értelek.
-        Féltem Jennát.
-        Kitől Logantől? Tőle szerintem, nem kell..
-        Nem is tőle féltem.. Hanem a hírességtől. Tudod? A címlapoktól, háborgató üzenetektől, meg ilyenektől…
-        Ne félsd őt.. Hidd el erős csajszi, sőt ha meg nem itt vagyunk neki mi is. És ahogy Logant ismerem, minden áron meg fogja védeni Jennát!
-        Köszi haver, ez most jól esett! –és adott egy barátias ölelést. És végre mehettem inni.. Kivoltam száradva, mint a sivatagi róka… Utána bementem.
/Jenna szemszöge/
Ahogy Kendall becsukta az ajtót, Logan úgy futott vissza le hozzám. És megint elkezdett engem lökdösni..
-        A-A. Most én foglak lökdösni xD –felálltam, a másik oldalára feküdtem, és elkezdtem lökdösni.
-        Nem bírsz eltolni! –nyújtogatta ki rám a nyelvét. De igen meglepődött, amikor neki toltam őt az ágynak.
-        Na, még se vagyok olyan gyenge. :P
-        Ezt én nem is feltételeztem ;)
-        Aha persze. –és elröhögtük magunkat. Olyan jó vele röhögni :))
-        Gyere ide ♥ -és magához szorított. Pillangók ezer és ezer darabja öntötte el a gyomromat. Csókok ezerje töltötte el az arcomat. Olyan gyengéden, és édesen tud csókolni, hogy az ember elolvad tőle. Dicsért szép, édes szavakkal. De én tiltakoztam hogy ezek nem is igazak…
-        A kis pesszimista..
-        Nem vagyok az, csak nem érzem annak magam..
-        Hidd el, az én szavam igaz :)) ♥ -és egy lágy csókot nyomott az ajkamra. És én megint belehabarodtam azokba a gyönyörű szemekbe. *-* De most legalább nem éreztem kínosnak a helyzetet.
-        Gyönyörű szemeid vannak :)) –néztem továbbra is. És elmosolyodott. Még szebb szemek *-* - De, ugye megérted, ha estére még azt mondom, hogy aludj a helyeden? :D Ez még nekem új.
-        De igen is baj. Én itt szeretnék lenni melletted. Nem harapok édesem :$
-        Próba szerencse.. Kapsz egy szájkosarat, ha igen xD –próbáltam fenyegetni.
-        Akkor? Maradhatok? :D
-        Igen. De mondom szájkosár :D –és röhögtünk egy jó nagyot.
-        Jó éjt édesem ♥ - csókolt meg hosszan.
-        Jó éjt! ♥ -és elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése