2013. január 30., szerda

19.fejezet: Visszanyal a fagyi ;))


/Alexa szemszöge/
Nagyon örültem Jenna és Logie ajándékának. Ahogy láttam, Kendall is.
-         Köszönöm skacok, de nem kellett volna!
-         Dehogy is nem.
-         Olyan jól esett. –és Jenna válasza az volt, hogy rám mosolygott.
-         Hát a többiek? –kérdezte Logie.
-         Moziba…
-         Már megint? –röhögött Jenna.
-         Aha..
-         Egyszer nekünk is el kéne mennünk. –vetette fel a jó ötletet Kendizzlém.
-         Ja jó lenne!! –egyeztünk bele.
-         Majd este… Olyankor jó filmek mennek!!
-         Nem Logie, horrort nem nézünk!! –visítottunk a szavába Jennával.
-         De miért? –nézett ránk szomorúan.
-         Mert nem.. Múltkor is megijesztettetek minket.. Nem akarom  még egyszer átélni … - tiltakozott Jenna.
-         De valld be, az a rész jó volt, amikor a hátamra ugrottál!!
-         Az az egy… De az előtte lévő nem….
-         Menjünk, de nem horror lesz a téma.
-         Rendben.. –és lehajtott fejjel mentek ki a konyhába.
-         A kis butusok!! –fordult felém Jenna.
-         Azok… De én nem akarom őket így látni….. Rossz érzéssel tölt el..
-         Tudod mit? Menjünk le a kölcsönzőbe, csak ketten, és vegyünk ki valami nem olyan durva filmet.
-         Oké! Fiúk elmentünk a…….. –de nem bírtam befejezni, mert befogta a számat. És bekukkantottam a konyhába. Nincsenek ott…
-         Hol vannak? –kérdeztem vissza.
-         Gőzöm sincs… De hagyjuk őket.. Majd ha visszajövünk, úgyis örülni fognak a filmnek. –és kilopóztunk a lakásból.
/Kendall szemszöge/
-         Elmentek? –kérdeztem.
-         Elmentek.
-         De még mindig nem értelek.. Minek húztál be a szekrénybe? Beütöttem miattad a fejecskémet…
-         Ó mentőt ne hívjak? –röhögött Logie.
-         Nem kell…
-         Na a lényeg az, hogy bevált a szomorkodás!! –és összepacsiztunk.
-         És most elmentek kivenni egy horrort miattunk!!
/Jenna szemszöge/
Ezt mind hallottuk az ajtó mögül. Rosszul esett.. De a lányok nem lennének lányok, ha nem találnának ki valami ütős visszavágást.
-         Mi legyen? –kérdeztem és elindultunk a lift felé..
-         Tudom már!! –mutatott az ég felé Alexa.
-         Na mondjad, kíváncsi vagyok!
-         A terv : kiveszünk egy romantikus filmet, megcseréljük a horror, és a romantikus film borítóját!
-         Ez jó. De mivel kényszerítjük őket, hogy megnézzék??
-         Azt majd bízd rám!! –és elmentünk a kölcsönzőbe. Kivettük egy nyálas filmet. Őszintén, nekem nagyobb kínzás lesz végig nézni…. Nem szeretem az ilyeneket. Inkább a vígjáték.. De ha ez a tökéletes terv, akkor kibírom. Hazaértünk. A fiúk előjöttek, és mivel nem nagyon tudnak színlelni, ezért vigyorogtak, mint a tejbe tök.
-         Mi újság lányok? –törte meg a csendet Logan.
-         Semmi. –és bementünk Kendallék szobájába. De ők követtek.
-         Nem hoztatok esetleg nekünk valamit? –kérdezte Logie, és még mindig vigyorgott. De mi úgy csináltunk, mintha ott se lettek volna. Míg nem Alexa átnyújtotta nekik a horror borítós filmet.
-         Tessék, rinyáltatok a film miatt.. Hát itt van. –Kendall nyúlt is volna érte, de Alexa visszahúzta. –Egy feltétellel. Ha végig nézitek, nem álltok fel, és nem kapcsoljátok ki.
-         Ch! Nincs olyan film, ami kifogna rajtunk..
-         Jó.. Akkor megegyeztünk?
-         Meg. Csak add már oda!! –és odaadta. A fiúk rögtön kiszaladtak, mint az óvodások és Kendall berakta a DVD-t. Leültek a kanapéra, mint az ovisok.  Nagyon meglepődtek, mikor az elején bemondták a címet, és szivecskék repkedték tele a képernyőt.
-         Most komolyan?? Én felállok… - jelentette ki Logan, de én visszanyomtam.
-         Hohó nem mész te sehova. Mit ígértetek?
-         De én nem bírom ki.. –háborodott fel Kendall is. De ekkor Alexandra is ott teremt. – Ó ez olyan jó film. –szerintem nem akarta, hogy vita legyen, ezért beleegyezett.
-         Hallottuk az ajtó mögül, mit beszéltetek… Ezért megérdemlitek!! –jelentettük ki.
-         De bébyk, ne mondjátok már, hogy tudnátok minket kínozni! –és bólogattunk hogy dede.

2 megjegyzés:

  1. hhahahaaha...találó a címe ;)) imádom hogy a lányok uralják a fiúkat:P helyes! annyira jól írsz!:))imádlak kicsilány:))!

    VálaszTörlés