2013. január 18., péntek

4. fejezet: Egy délelőtt


Reggel 7 óra van, de én már fent vagyok. Nagyon jó. Inkább kimentem. Nem akartam Logant felkelteni. Felöltöztem. Leültem a kanapéra, és akkor jutott eszembe, hogy Logannél van a telefonom. Basszus…. Na mindegy. Megvárom még felkel, és utána kérdőre vonom a mobilomat. Unatkoztam, nagyon. Benéztem a hűtőbe, és eszembe jutott mi lenne, ha sütnék egy kis reggelit 5 főre. Hát nekiálltam. Még én sütögettem, Kendall felkelt.
-        Mi jót sütsz?
-        Reggelit nektek. Tükörtojást.
-        Azt szeretem ;)
-        Örülök neki :)
-        Segítsek valamit?
-        Aha. Teríts meg. Annyi elég.
-        Oksi ;) Nem vagy egy nagy munkamegosztó.
-        Tudod te is, hogy szeretem az ilyen dolgokat egyedül csinálni.
-        Tudom.
Kivánszorgott a szobából James is.
-        Jó reggelt! – köszönt hangosan és vidáman.
-        Mi van veled? – kérdezte meglepetten Kendall.
-        Semmi. Csak kipihentem magam. Ennyi az egész.
-        Aha, persze.
-        Nem hiszed el? :O
-        De, azért mondtam hogy persze.
-        Jah értem… Hát a többiek?
-        Még nem jöttek ki.
-        Miért nem?
-        Nem mindenki olyan korán kelő, mint mi! :) – szóltam közbe.
-        Jaja – mondták egyszerre.
-        Mi ez a jó illat. – jött ki Carlos futva.
-        Jenna süt reggelit. – és már ott is volt mellettem megnézni mit csinálok.
Logan is kivánszorgott. Egy kicsit fáradt volt. Lehetett látni rajta.
-        Jó reggelt! – köszönt
-        Hali ;) – köszönt neki mindenki. Megvárom míg egy kicsit felkel, és csak utána kérdezek rá a telómra.
-        Tessék itt a telefonod. – nyújtotta oda nekem.
-        Köszi. Azt hittem elfelejted!
-        Dehogy ;)
-        Kész a kaja! – kiáltottam fel, és leraktam az asztalra. – enni tudtok az biztos :)
-        Puszi a szakácsnak! – dicsért meg Kendall.
-        Fincsi :) – dicsértek a többiek is. És leültem én is enni. Már amennyi jutott. Nembaj elég nekem az is.
-        Na, ha annyira segítőkészek akartatok előbb lenni, akkor ki segít nekem mosogatni?
-        Hát nekem össze kell pakolnom a szobát! – szólalt meg Carlos.
-        Megyek, segítek! – mentegetőzött James, Logan és Kendall is.
-        Persze hagyjátok csak rám a házimunkát. Köszi ;) – és elvonultak. Elmosogattam.
-        Köszi a segítséget ;) – kiáltottam be a szobába.
-   Tudod, hogy a mosogatás nem férfimunka?? –kiáltottak vissza egyszerre.
-        Tudom, de azért jól esett volna a törődés!-és erre kijöttek
-        Nah, oké. Majd másba segítünk.
-        Helyes. –és visszamentek. Unatkoztam. Nem tudtam mit csináljak…Hát leültem a kanapéra.
-        Mit csináltok?- kiabáltam be a srácoknak.
-        Semmit.
-        A semmit nem lehet csinálni.
-        Férfi kupaktanács..
-        Mintha ti már annyira férfiak lennétek! xD
-        Te meg mintha annyira nő lennél. xD –vágtak vissza.
-        Ez jól esett. Télleg erre vártam.. Kösz. ;)
-        Te kezdted!
-        Tudom. És majd Elenával folytatom. –és lementem hozzá. Kopogtatok az ajtón.
-        Jövök. –szól ki egy hang az ajtó mögül.
-        Szia Elena:)
-        Szia Jenna. Gyere beljebb. Kérsz valamit?
-        Nem kérek köszi. Eljöttem otthonról. Nem jó egyedüli lánynak lenni..
-        Tudom milyen érzés. Én 3 fiú közt nőttem fel. Van három fiútesóm.
-        Akkor már értem. Kérdezhetek tőled valamit?
-        Persze. Természetesen
-        Nem tudom, hogy kérdezzem…..
-        Kereken, és egészen. ;)
-        Jó. Láttalak Jamessel táncolni…és van valami köztetek, vagy csak egy tánc?
-        Háááát…..ööööööö…..én sem tudom.
-        De szereted?
-        Igen *-* Belézúgtam. Miért?
-        Csak azért, mert reggel olyan vidáman jött ki, és gondoltam, hogy te vagy az oka :)
-        Én annak csak örülök. Szerinted összeillenénk?
-        Persze. Nagyon is.
-        És neked?? Én is láttalak ám!
-        Mi?Mi? Kivel? Hol? Mikor? –jött rám hírtelen a mentegetőzés.
-        Ne játszd itt az ártatlan kis bárányt.
-        Én? Sose szoktam! xD
-        Te és Logan.
-        Nem… Csak kedves volt.
-        Aha persze. Láttam, hogy néztél rá, és ő is hogy nézett te rád.
-        Na jó….Lehet róla szó…….De az én nem tudom, hogy ő mit akar..
-        Beszéld meg vele. Egy szobába alszotok nem?
-        De, de inkább aludjon. Rajtam múlik, én nem kérdezek rá…
-        Hát azt tudom. Egy napja ismerlek, de már mindent tudok rólad..
-        Nemhiszem.. És te kivel laksz itt?
-        Két bátyámmal. A harmadik nem itt lakik.
-        Aha. Értem. Feljössz velem megnézni a fiúkat?
-        Menjünk. –és felpattant az ágyról, mint egy gumilabda. Biztos azért, mert fent van James is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése