2013. január 26., szombat

15.fejezet: Lazy day *-*


/Jenna szemszöge/
És kimentem.. A ruhát egyedül csak fel tudja venni.. Meg ha nem, úgy is kiabál. Leéltem Sofia mellé.
-         Hol laksz? –próbáltam egy kicsit kérdezősködni.
-         Ebbe a hotelbe, mint ti. :) Carlossal az előtérben futottam össze.. Szó szerint. Egymásnak mentünk, mert nem láttam. Ja télleg egy pillanat. –és valamiért berohant.
Kijött Jamesy is.
-         Ki volt ez a lány? –kérdezte meglepődve James.
-         Carlos barátnője:)) –szólt bele Kendall.
Elena is kikecmergett. Elég fáradtan, de vidáman.
-         Itt van Sofi?? –kérdezte vidáman.
-         Igen. Várjunk csak. Te honnan ismered? :OO –koppant le Carlosnak.
-         Unokanővérem. :)
-         Tessék? –lepődött meg mindenki. Még Logan is. A szobából.
-         Igen. Anyu részéről ;) –és kijött Sofi is.
-         Szia Elena! –rohant oda hozzá, és megölelte. – na visszajöttem. Csak a szemüvegemért mentem be. Hol is tartottunk?
-         Ott, hogy nem láttad Carlost. :D
-         Ja igen. És azért, mert a szobámba hagytam a szemüvegemet.
-         Folytasd! - Telepedett le mellénk Alexa is.
-         Utána, eltűnt.. Fogalmam nincs hova.
-         Akkor jöhetett fel sütit enni. :)) –vágtam közbe.
-         Megint találkoztunk. De akkor már az ajtómon kopogtatott. A portástól tudta meg, hogy hol lakom.  Behívtam, beszélgettünk, a többi meg már történelem ;)
-         Értjük, értjük. –mondtuk egyszerre Alexával.
-         Jenna!! –visított megint Logie.
-         Megyeeek! –szóltam vissza, mint akit húznának. Olyan döcögősen, lassan. –Egy pillanat lányok! –és berohantam a szobába. –Mi a baj kicsim?
-         Az hogy nem vagy itt melettem. - nézett rám cuki szemekkel.
-         Megint csak manipulálni akarsz, vagy most hihetek is? :)
-         Hihetsz. –és odafeküdtem mellé. –Szeretlek -és olyan csókot adott, amilyet még eddig soha.
-         Én is bocikáám
-         Honnan kaptam ezt a nevet? –lepődött meg.
-         Azokból a gyönyörű szemeidből.
Kopogtattak.
-         Ki az? –kiabáltam ki.
-         Én. :) –válaszolt Alexa. És rohantam kinyitni az ajtót. –Csak azt szeretném kérdezni, hogy nem jössz-e velem soppingolni egyet a plázába. –ránéztem Loganra.
-         Menjél kicsim. :D –rohantam gyors adni neki egy puszit.
-         Sietek.
-         Mehetünk? :D –kérdezte Alexa.
-         Természetesen.:P De én vezetek ;)
-         Oké. –fél óra alatt ott voltunk a plázába. Az első, rögtön letámadtuk a ruhaüzletet.
Jenna ruhája :DD
-         Na ez hogy tetszik?? :)) –fordultam Alexához. 
-         Ez tetszeni fog Logienak. :D
-         Most te jössz. –és bement a fülkébe. –Amúgy miért is jöttünk ruhát venni?
-         Háááááát.ööööööööööö…..Csak úgy.. Még nem voltunk együtt vásárolni, ezért gondoltam, hogy eljöhetnénk.
-         Aha. Ez jó ötlet volt:))
/Alexa szemszöge/
Azt hittem, hogy lebukok… A fiúk meglepetés partit akarnak csinálni Jennának és Logannak. Én azt a feladatot kaptam, hogy foglaljam le Jennát, míg a fiúk összekészülődnek.  Kendall Logienak a figyelmét tereli el egész nap, hogy ne jöjjenek rá a bulira. Olyan boldogok lesznek.
Alexa ruhája :DD
-         Na Milyen? –léptem ki a próbafülkéből 
-         Ahw.. *-* Nagyon jól áll :))
-         Köszi. Akkor mehetünk fizetni?? :)
-         Igen, de még nem megyünk haza!
-         Hogy hogy?
-         Csajos napot tartunk. Beülünk egy jó filmre, Mekizünk, beülünk egy szalonba meg ilyen csajos dolgok.
-         Jó, de Logan….
-         Nyugodj meg, tud róla. –fejeztem be a mondatát.
/Kendall szemszöge/
Le kell foglalnom Logiet…. Nem lesz könnyű munka, de megcsinálom. Kopogtatok az ajtón.
-         Ki az? –kérdezte bentről.
-         Én vagyok! :) –és már halottam, ahogy szalad kinyitni az ajtót.
-         Mondjad Kendall. :D
-         Csak arra gondoltam, hogy tarthatnánk egy fiús napot, te meg én;)
-         Hááát…jól van:)) –egyezett bele. De mégis mit csináljunk. Tudom már. Elmegyünk egy játékterembe. Kijátszuk magunkat. –Hova megyünk??- kérdezősködött.
-         Majd meglátod. Türelem. Csak ülj be a kocsiba! –és elindultunk. Amikor megjöttünk, Logan mint egy kisgyerek, gyorsan lerohanta az autós játékot. 
/Carlos szemszöge/
-         Na srácok! Munkára fel ;) Csak négyen maradtunk. Elena James, ti rendezzétek át a házat. Díszítsetek fel mindent. Addig Sofi és én, lemegyünk a boltba kajáért és inniért.
-         Igen is ;))
/Alexa szemszöge/
-         Gyere, menjünk haza. Fél nyolc van.
-         Rendben. :) Köszi ezt a csajos napot
-         Szívesen - és beültünk a kocsiba. Mivel Jenna vezetett, ezért küldtem a srácoknak egy üzenetet, hogy elindultunk hazafelé.
/Kendall szemszöge/
-         Haver, tudom nehéz itt hagyni ezt a helyet, de mennünk kell.
-         Okés;) Csak még ezt a kört, és mehetünk. –megkaptam Alexa üzenetét. Sietnünk kell, hogy egyszerre legyenek otthon. Úgy olyan romantikus. *-* Bassszus, mióta vagyok én ilyen nyálas?

4 megjegyzés:

  1. Imádoooom, hamar a folytatást! *+*
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. elterelőő hadművelet :PPP kíváncsi vagyok milyen lesz a buli :PP :)) nagyon váárom a folytatááást:))

    VálaszTörlés