2013. január 18., péntek

7.fejezet: Közösségi oldal


- Na csajok, milyen volt? –kérdezték a fiúk felfelé menet.
- Szuper! :) –vágtuk rá rögtön Elenával.
- Hölgyeké az elsőbbség! :)) –nyitotta ki az ajtót James.
- Köszönjük! –vágtuk rá nagy úri hölgyesen. De ahogy beléptünk az ajtón, szakadtunk a röhögéstől.
- Kendall, add ide a telódat! –parancsoltam rá.
- Minek az neked? –kérdezte meglepődve.
- Meg akarom nézni, milyen képeket csináltál.
- Ja! Tessék! –nyomta bele a kezembe.
- Na, akkor ezt bekötjük ide, ezt meg oda. Így ni.
- És most mit csináltál? –kérdezték meglepetten. Mert ők nem láttak a nagy fejemtől, mit szöszmötölök.
- Rácsatlakoztattam a laptopra a telefont.
- Ja.
- Na, nézzük….
- Ezeket feltétlenül fel kell rakni a Twitterre! – egyeztünk bele.
- Ja. Legalább majd tudok dicsekedni, hogy lelöktem Elenát! ;) –néztem rá visszavágóan.
- Kacc kacc…
- Na melyiket rakhatjuk fel? –kérdezték a fiúk.
- A közöset mindenféleképpen. –vágtuk rá. – meg amiben harcolunk.
- És ha ezt rakom fel az én profilomra? ;) –mutatott rá Logan arra a képre, amin épp „barátiasan” ölelkezünk.
- Rendben! –vágtam rá. Bár igazából féltem. Féltem attól, hogy milyen pletykák fognak keringeni a tv-ben, twitteren, újságokba és a neten.
- Már is rakjuk őket. –és ahogy kimondták, úgy ugrottak elő a telefonok a zsebből a laptopok pedig a táskából.
- Elvannak! xD –néztünk egymásra Elenával. Aztán csináltunk pár csajos képet ketten. Persze ezek is felkerülnek majd a Twitterre.
- Kik ezek a csini lányok! ;) –szólt be James finoman.
- khm…khm.. –jeleztem neki, hogy csak a barátnőjére mondjon ilyet. Nekem ne. De értette hogy mi a szitu.
- Nah fent vannak! –kiáltottak fel de nagyon hangosam.
- A dobhártyámat még használni szeretném. –néztem rájuk, egy kicsit dühösen. De nem tudok mostanában komolykodni, ezért elnevettem magam. Nagy nevetés tört ki. Lezuppantam a kanapéra, de mivel csak Logan mellett volt hely, ezért egy kicsit megtántorodtam.
- Nem harapok! –szólt közbe. Látta hogy megijedtem.
- Most már biztos vagyom benne! Nem úgy, mint első nap. ;) –és leültem mellé. Elővettem a tabletemet, és azon keresztül néztem meg a Twittert. Sokan követtek. 5000 követő??? :O nekem már ez is sok… és csak 2 perc telt el azóta, mióta  a fiúk feltették a képeket. Olvasom a kommentetek. „hú, de lennék a csaj helyébe”, „ki ez?? :O”, „van Kendallnak huga”, „hát én már most nem csípem…” és még egy csomó ilyen negatív komment…elszomorodtam.. ezt látták a többiek is.
- Mi a baj Jenna? :O –kérdezték. És eléjük nyújtottam a készüléket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése