2013. január 27., vasárnap

16 fejezet: Suprise ♥


/Alexa szemszöge/
Már itt vagyunk a hotel előtt... Remélem nem mutatom ki, hogy izgulok. Nem akarok lebukni. Kiszálltunk. Ahogy láttam, Kendallék már itthon vannak. Most mentek be a hotelbe.
- Gyere siessünk! - megfogtam Jenna kezét, és elkezdtem vele futni, hogy utolérjük Loganéket.
- Minek így futni?? Nem bírok ebbe a ruhába. - nyavalygott.
- Csak gyere! -és még nagyobbat húztam rajta.
/Kendall szemszöge/
Már az ajtóban voltunk, mikor láttam, hogy Alexa húzza maga után Jennát. Ezért egy kicsit lelassítottam.
- Miért álltál meg haver? -kérdezte Logie.
- Csak be kell, kössem a cipőmet. -és úgy csináltam, mintha bekötném.
- Ja jólvan. Megvárlak ;) - fordult felém. Én persze direkt húztam az időt. Hátam mögé néztem, és láttam, hogy Alexáék már itt vannak a közelünkbe. Jenna észrevette Logant. Elengedte Alexandra kezét, és odafutott hozzá.
- Szia -és forró csókot váltottak. Anyám, nem értem mióta vagyok ilyen....
- Hát ti hol voltatok? - kérdezte Jenna.
- Kendall elvitt egy játékterembe! :))
- Na akkor kijátszottad magad?
- ühüm. :DD És ti hol voltatok?
- Vásároltunk, meg ilyesmi lányos dolgokat csináltunk. -és Logan elkezdett nekem mutogatni, mint aki elhányná magát az ilyenektől. –Igen? Te meg mint egy dedós… -és látszott, hogy Jenna kezdi bevenni a durcát.
- Ez nem lesz jó, ha most a buli előtt összevesznek… - súgtam Alexa fülébe…
- Tudom… Valami terv?? –nézett rám kapkodva.
- Vidd el Jennát még valahova, én elviszem Logiet és rábeszéljük őket, hogy szeressék egymást ;)
- Profi terv, de mi lesz Carlossékkal??
- Majd dobok nekik egy üzit…. Gyerünk. –odafutottunk a szerelmespárhoz, Alexa Jennát elvitte a kávézóba, én meg Logant egy bárba.
/Jenna szemszöge/
Ez egy kicsit rosszul esett, hogy Logie ilyen volt…. De megint elvonszolni tőle? Furák ezek a Kendallék…
-         Hova megyünk? –kérdeztem Alexától, aki épp vezetett.
-         Beülünk egy kávézóba. 
-         Most komoly?? :OO
-         Igen
-         És, mit fogunk ott csinálni??
-         Beszélgetünk..
-         Miről?
-         Azt majd meglátod. –és megérkeztünk. Egy csendes kis, nyugalmas helyre toppantunk be.
-         Két Capuchínót.
-         Máris visszük. –szólt a pincér.
-         És, miről is akartál velem beszélni? –próbáltam rátérni a lényegre.
-         Arról, hogy összeilletek Logannal.
-         Kedves vagy :))
-         És épp ezért ne is veszekedjetek.
-         ;) –kacsintottam rá. Megittuk a csésze Chínót, és most már reméllem hogy hazafelé indultunk.
/Logan szemszöge/
-         Hova megyünk már megint? :O
-         Egy bárba..
-         Minek? –kezdtem türelmetlenkedni.
-         Azért, mert szellőztesd egy kicsit ki a fejed… Nem szeretném, ha összevesznétek Jennával.
-         :)) –mosolyogtam rá. Odaértünk. Kivilágított, de nyugalmas szórakozóhely volt. Lehet, hogy nem az, csak most 7 órakor nincs annyi ember.  Megittunk egy koktélt, és elindultunk haza. Vagyis remélem…. Egyszerre értünk haza Jennáékkal. Látszott rajta, hogy lenyugodott. Ezt öröm volt látni. Odaszaladtam hozzá.
-         Bocsi, az előbbiért- és csókot leheltem az ajkára.
-         Semmi baj! Szeretlek -és Kendall meg Alexa összepacsiztak. De nem foglalkoztam most velük.. Egésznap terveznek valamit.. Szerintem..
-         Gyertek, gyertek! –húztak maguk után Kendallék.
-         Nemááár!! Nem bírunk futni!! Csoda, hogy ti egész napos lógás után, még lábra tudtok állni! – mondtuk egyszerre, és betuszkoltak minket a liftbe.
/Jenna szemszöge/
-         Siessetek már! –nyavalygott Kendizzle.
-         Megyüünk.. –és kinyitotta előttünk az ajtót.
-         Meglepetééééés!! –ugrott elő, a négy otthonmaradt ember. Azt hittem, hogy abban a pillanatban összeesek az örömtől. Ezt láttam Logien is.
-         Sráácok, ezt a buli, miattatok csináltuk :))
-         Köszönjük mindenkinek-és megöleltünk mindenkit. Utoljára Alexát, és Kendallt hagytuk. – Szóval ti voltatok a az elterelő emberkék? :DD –kérdeztem.
-         Igen. –szólalt meg Alexa.
-         Köszönöm, ezt a csodálatos napoot:P –és megöleltem. Ahogy láttam Logiék is pacsizkodnak… persze nálluk más a köszönetnyilvánítás… Férfiak..
-         Mindenki parkettre fel!! –kiáltott Carlos. Felmentünk a parkettre. A lányok egy kupacban, és a fiúk egy kupacban. Nem hogy felkértek volna minket…áááá.. az lehetetlen. ;)) Sofia és Elena is beleélte magát. Alexáról és rólam nem is beszélve. Lassú szám következett, és a fiúk végre felkértek minket. Logannek a vállára döntöttem a fejem.
-         Fáradt vagy? –kérdezte.
-         Nem, csak olyan jó érzés hozzád bújni.  –és elmosolyodott. Nem láttam, de éreztem. 

2 megjegyzés: