2013. január 21., hétfő

11. fejezet: bolondos játékok

/Alexa szemszöge/ Őrült egy banda ez. De én még is, így imádom őket. Jó, vannak kellemetlen kérdéseik (főleg Carlosnak) de ők így tökéletesek. Jenna és Elena is nagyon jó fej. Bár igazából Jenna jobban megnyílt felém. Elena nem nagyon.. Nem értem! De mind egy. Hát ami nem megy, azt ne akarjuk erőltetni. - Jó ez a film. Neked tetszik Alexa? –fordult hozzám Kendall. - Természetesen:) –feleltem a kérdésére. - Nekem is tetszik. Bár én a horrortól egy kicsit félek… - szólt oda Jenna Loganhez. - Nyugi, én itt vagyok ♥ -és magához szorította. Összeillenek. - Nemáár…ez nem ér..csak nekem nincs barátnőm… :( -szólalt meg Carlítos is. - Nyugi, lesz neked is, csak türelem. :) –vigasztalta meg a szomorú Carlos Jenna. - De én már nem bírok várni :/ - türelmetlenkedett tovább. - És te nem félsz? :D –fordult felém Kendall. - Hát…most hogy kérdezed egy picikét megijedtem :)) –és magához szorított. Nem éreztem még egy olyan jó ölelést, min Kendallé. /Carlos szemszöge/ Hú, de furcsa ennyi szerelmes gerlét nézni… szomorú vagyook. :(( De nem is.. Most rögtön kimegyek a parkba, hátha találkozok valakivel. - Skacok, én kimegyek a parkba. - Most? :O –kérdezték meglepődötten. - Most.. Kell egy csaj… Mindig én maradok lány nélkül, ezt valljátok be… - Nem is… - szólt Logan. - De… Na de én megyek. 10-re itthon. Meg ne próbáljatok kizárni! - Ezt inkább ne a fiúknak mond….Majd én figyelek! –kiáltott nekem Jenna, mert én már az ajtóban voltam. Kimentem a parkba. Nem volt ott senki.. Ezért visszamentem a szállodába. A halban nekem jött valaki.. - Ember, figyelj oda légy szíves! –kiáltottam rá az illetőre. De ahogy felnéztem, láttam, hogy egy lány az. Szép szőke hajú, kék szemű lány. - Bocs haver, nem nagyon látok a szemüvegem nélkül.. Fent hagytam a szobámban… - Igazából, nem olyan nagy baj.. –próbáltam mentegetőzni. - Aha, persze… -nézett rám a lány, olyan tipikus „tudom, hogy hazudsz” nézéssel. - Na, ha nem zavar én megyek is :) –és elhúztam a csíkot. /Jenna szemszöge/ Megnyugtató volt, hogy Logie karjaiba lehetek. Úgy szeretem ♥ - Nem kényelmetlen? –fordult felém. - Hülye vagy te? Nálad kényelmetlen? Kényelmes :)) - Akkor meg is nyugodtam. –és egy pici puszit nyomott a számra. - Bakker nézzünk már valami mást… Ez nagyon durva.. :/ Már nem bírom…Eddig tűrtem, de már nem bírom… - De mi ezt akarjuk nézni! –válaszoltak a fiúk. - Jó akkor nézzétek…De nélkülem.. -és bementem a szobámba. - Veled tartok! :D –futott utánnam Alexa. - Elena te nem jössz? –néztem vissza rá. - Nem. Én bírom.. - Akkor érezd jól magad ;)) –és becsuktam az ajtót. - Na, mi jót csinálunk? –kérdezte Alexa. - Háááát….- dörzsöltem meg a homlokom. –Valami jó csajosat. - Nem is fiús dologra gondoltam :)) –röhögtük el magunkat. –amúgy nem tudod Elena miért ilyen velem? :O - Csajszi, fogalmam sincs…. Velem se nagyon foglalkozik mostanában… Amióta Jamesyvel van, azóta ilyen mogorva. - Jó, már azt hittem velem van a baja.. - Dehogyis,,, Butus vagy.. Nincs olyan ember, aki nem szeretne :)) - Köszi, ez jól esett ♥ -és átöleltük egymást. - Na, akkor térjünk vissza a lényegre.. Mi a szöszt csináljunk? - Milyen körömlakkjaid vannak?? :D – kíváncsisgodott Alexa. - Hát van egy pár.. Egy pillanat! –és elkezdtem kotorászni a cuccaim között. –Tessék! –és odaadtam neki a kistáskát, mibe a lakkok voltak. - Hú de szépek… Honnan vannak? :O Ilyeneket itt Amerikába nem lehet kapni. - Londonba vettem őket. :)) - Jól néz ki ez a piros! - Tiéd! ;) - Komoly? :O - Igen! - Kösziii *-* - Semmiség.. Én nem nagyon szeretem a pirosat :) Te legalább hasznát fogod venni :) - Oksi :) El is rakom a tatyómba. –ekkor furcsa hangokat hallottunk… Nagyon megijedtünk… Kimentünk.. Korom sötét… - Hahó! Skacok hol vagytok? –kiáltott fel Alexa, és közben a telefonjával világított. Én mellette mentem. És akkor valaki megfogott minket hátulról, én felkapcsoltam a villanyt, mert pont a kapcsolóhoz értünk, és megláttam hogy Kendall és Logie volt az. - Logan Philip Henderson! Most meghalsz és futottam utána. Alexa persze Kendizzlét üldözte. És bement a szobába. - Logie engedj be! –dörömböltem az ajtón. - Nem ölsz meg? –kérdezett az ajtó mögül. - Nem.. - Biztos? - Biztos. –és kinyitotta az ajtót. De én ráugrottam a hátára. - Hazudtál! - De hogy. Csak nem az igazat mondtam. Folytatás a következő részben :)

4 megjegyzés:

  1. te láány:)) egyre jobb vagy! nagyon tetszik a történeted! nagyon várom a folytatáást!:))

    VálaszTörlés
  2. folytatást most rögtön!!! ne már itt abba hagyni?!?!! Imádom a blogod :)) *-*

    VálaszTörlés