2013. január 29., kedd

18.fejezet: Logan and the sopping day


/Jenna szemszöge/
-         Szia bociim! –keltem fel egy lágy hangra. Kinyitottam a szemem, ki más lehetett volna, csak Logan. Majdnem leestem az ágyról. De elkapott. – Hopp megvagy.
-         Köszi! Mi lett volna, ha nem kapsz el!!
-         Lezuhansz? –röhögte el magát.
-         Hahaha. –néztem rá durcásan.
-         Na, ne vágd be a durcát, mert nem tudom, mit csinálok veled!! –kezdett el fenyegetni.
-         Vagyok olyan erős, mint te!!
-         Ja, de az ágyról le akartál esni!! –röhögött.
-         Hagyd már abba!! –és megcsapkodtam a kezem ügyébe kerülő párnával.
-         Auuuuuu… Miért bántasz? –és alig bírt megszólalni a nevetéstől.
-         Én?? Nem bántalak….. Csak agyongyepállak. –és ütöttem tovább.
-         Hagyd már abba!!!
-         Jó… Abbahagyom… Deee..
-         Mi de?? –kérdezett vissza.
-         Ha máskor nem keltesz fel.
-         Hááát.. Azt nem ígérem.
-         Nem??
-         Nem. –jelentette ki. És ahogy ezt kimondta, ráugrottam, és ezerrel csikiztem.
-         Aaaaaaaaaa.. Hagyd abba.. Nem bíroom.. Fáj a hasam a nevetéstől.
-         Akkor? Megegyeztünk?
-         Meg. –és a megegyezést csókkal pecsételtük le. Kopogtattak. Az ember még normálisan sem pihenhet?
-         Várjál!! –és kikiabáltam. Nem akartam ajtót nyitni félmeztelenül….
-         Én vagyok az.. Elena. –Elena? Meglepődtem.. Vajon mit akarhat??
-         Pill. –és magamra kaptam gyors a ruhámat, és ajtót nyitottam.
-         Szia.
-         Szia. Csak az akartam kérdezni….hogy mi volt az a nagy hangzavar?
-         Áh…csak meg bosszultam Logiet.
-         Mit csinált?
-         Felkeltett.
-         Jól tette.. Nem kell ilyen sokáig aludni.
-         Miért hány óra? –néztem meglepődve, és gyorsan kerestem egy órát. Megtaláltam a telómat. – Fél kettő?
-         Aha… - tekintett rám Elena.  – Logan már régóta fent van. Csak eddig nem mert felkelteni.  
-         Bocsi szivii. –és gyorsan adtam neki egy csókot.
-         Nem baj!!  Akkor, ma megyünk?
-         Hova? –néztem rá meglepődve.
-         Hááát… khm… Vásárolni…
-         És ezt minek halkan mondani? –súgtam a fülébe röhögve.
-         Hát, mert itt van Elena is..–súgta vissza.
-         Jah.. leesett. –röhögtem saját magamon. De már Elena nem volt az ajtóban..
/Logan szemszöge/
-         Vegyél fel valami csini ruhát!!
-         Héjjj!! Ez a kedvenc párosításom.. Nem veszem át!!
-         De átveszed!
-         Nem… Nem tetszik, ne jelenj meg velem. Fogadd el, hogy ilyen az ízlésem!
-         Oké.  Mehetünk? –tereltem a témát.
-         Mehetünk. –és átkaroltam. Kiértünk a parkolóba.
-         Basszus… Téged észre fognak venni….
-         Dehogy is. Ugyan… Nem hiszem, hogy egy elhagyatott kis ajándékboltba fel fognak ismerni!! –és legyintettem egyet a levegőbe. Ja, akkor még a kocsiba azt hittem.. De tévedtem. Beléptünk a boltba, nézegettük az ajándékokat, amikor egy anyuka és lánya lép be az ajtón. A kislányon BTR-es póló.
-         Én megmondtam.. –mutogatott rám Jenna, és röhögött.
-         Ne röhögjél már. Inkább segíts!!
-         Én?? Segítek magamon. Vásárolok. Te, segíts magadon. Bújj el a sorok között!
-         Hah.. Köszi!! –és gyorsan elfutottam, nehogy észrevegyen. Mert ha igen, valamilyen csodálatos módon itt terem egy csomórajongó.  –Találtál már valamit? –suttogtam oda Jennának, a sorok között guggolva.
-         Aha. Sétálj ki úgy, hogy észre ne vegyenek!!
-         Jójó… Gyerekjáték.! –Aha.. Gondoltam én.. De a kislány észrevett.
-         Fuss Logie!! –kiabált utánnam röhögve Jenna. Nem értem,  ezen mi olyan vicces. Utánnam jött 10 perc múlva. Szatyrokkal.
-         Na, milyenek??
-         Jók.. Most azért nem kotorászom ki.. Nem akarom, hogy eltörjön.
-         Jó. Mehetünk?
-         Mehetünk.
/Alexa szemszöge/
Kendallel rendet raktunk. Sofiáék elmentek moziba. Tehettünk volna mást?? Jennáék nincsenek itthon… Ezért összepakoltunk.  Egyszer csak benyitottak Logiék.
-         Mivan felbírtad kelteni a hugomat? –röhögött Kendall.
-         Igen… Csikizés meg püfölés árán, fel.
-         Jólvanna… - szégyellte el magát Jenna.
-         Hol voltatok? –kérdezősködtem.
-         Boltba. –felelt Jenna.
-         Minek? –szólt közbe Kendall. És a háta mögött átadott Logannak egy papírtáskát.. Mintha nem láttam volna.
-         Na skacok. Köszönjük szépen, a tegnapi foglalkozást velünk. –és Jenna nekem, Logan Kendallnak adott át egy táskát. 
-         Haver nem kellett volna! –és alig győzött hálálkodni.
Kendall ajándéka :D

-         Óóóó Jenna Köszööönöööm!! –és hosszasan megöleltem. 
Alexa ajándéka :D
-         Nem, én köszönöm. 
-         Mit?? –kérdeztem vissza meglepődve.
-         Azt az türelmességet, amit rám szántál.
-         Mire valók a barátnők? 

2 megjegyzés:

  1. tebutalány.ebben mi a nem jóóóóóóóó ?:)) napról-napra jobb vagy, nappról-napra jobban imááááááááááááááááádom!:)) nagyon kis cuki rész lett:))) alig várom hogy folytasd!!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm <3 én nem voltam benne olyan biztos :))
    :D

    VálaszTörlés