2013. január 28., hétfő

17.fejezet: Party *-*


/Jenna szemszöge/
Fantasztikus érzés volt a vállának nekidőlni, és úgy táncolni. Imádom ezt a pasit.  De jött egy gyorsabb szám, és már nem dőltem neki. Már csak egymás mellett táncoltunk, mint két bolond.  És ahogy néztem mindenki elvolt. De Alexa és Kendall főleg. Elég sok mindent tettek ma azért, hogy mi ne jöjjünk rá a partyra, és ne vesszünk össze.
-         Logie figyi –fordultam oda hozzá, és már figyelt is. –Kikéne valamit tervelni.  
-         Mondjad csak! Csupa fül vagyok ;)
-         Én csak kettőt látok……de mindegy. Térjünk a lényegre. Nah azt akartam mondani, hogy Alexa és Kendall elég sokat törődtek velünk. Ugye eddig érted?
-         Persze. ;)) Nincs olyan lassú felfogásom.
-         Khm.. nem mondok semmit :PP –és csúfolódtam vele egy kicsit. –Na most nem ez a lényeg! –és én mondom, azzal a komolytalanságommal.. –Szóval kéne nekik valami ajándékot venni, készíteni? Egyetértesz? :D
-         Tökéletesen. De, szerintem ezt ne itt beszéljük meg. A falnak is füle van.
-         Meg neked;D
-         Szakadj már erről le!
-         Oké ;)
-         Majd a szobában megbeszéljük. –és el akart menni.
-         Hát te hova mész?? :O –húztam vissza. –nehogy már!! Egésznap alig láttalak.
-         Majd meglátod ;)) –és adott egy puszit a homlokomra. Hátrafordultam, és Kendall, Carlos és James sem volt ott.
-         Hát ezek hova mentek? –futottam oda a lányokhoz.
-         Nekünk se mondták el… -és ebben a pillanatban előkerültek. Kendall kezében gitár, Carlos a zongoránál ülve, James és Logan álltak mellettük. Mi azonnal elolvadtunk. Ezt láttam a többi lány arcán is.
-         Lányok, ezt csak nektek :)) –és elkezdték énekelni a Cover Girlt. Istenem!! Csodálatos, ahogy a hangok összepasszolnak. Ha az egyik nem lenne, nem passzolnának össze. Kiegészítik egymást. Ők így tökéletesek:) És odajöttek hozzánk, közbe énekelve. És elhangzott az utolsó mondat is.
-         Tetszett? –húzott magához közelebb Logan.
-         Ez kérdés volt? Nagyoon *-* Ügyes vagy :))
-         Most elpirultam. :DD –és télleg. Vörös volt a feje.
/Alexa szemszöge/
Ez olyan jól esett. De szerintem mindenkinek.
-         Örülsz neki? :) –jött oda hozzám Kendall.
-         Igen, de mikor terveztétek ki, úgy hogy Logan is tud róla? –lepődtem meg.
-         Háát…amikor ti is egy csoportba, meg mi is egy csoportba táncoltunk.
-         3 perc alatt?
-         Gyorsak vagyunk ;)
-         És nagyon is ügyesek :))  -és adott egy csókot. Húha….. ez más volt, mint a többi.  Érzéki.
-         Mi a baj?? :OO –nézett rám furán… Lehet, hogy hülye fejet vágtam volna?
-         Ohh.. semmi. Csak egy kicsit elbambultam ;D
-         Okés ;) Gyere, táncoljunk!! –és felhúzott a többiek közé. Jól tud táncolni. Jól?? Profin. Bár, egy kicsit hülyéskedve, de én így szeretem A fiúk odajöttek és így szóltak:
-         Kendall jössz?? :)
-         Hova?
-         Táncolni, mint fiúk ;) –és ránéztem. Ő tudta, hogy ez azt jelzi, hogy mehet. Odajött és adott egy csókot. Én is odamentem a lányokhoz. Mint a bolondok, úgy táncoltunk… És egyszer csak a fiú csapat jött oda hozzánk.
-         Koktél a hölgyeknek! –és átadtak egy rózsaszín koktélt.
-         Tyűha!! Ezt ti csináltátok? –lepődött meg Jenna.  
-         Igeen. –büszkélkedtek a fiúk. És mindenkitől kaptak egy csókot a koktélért.
-         Hm…epres. Szeretem- dicsérte a fiúkat Sofia.
/Logan szemszöge/
Elég sokáig tartott még a buli. Hajnali három lehetett, mire beértünk a szobánkba.
-         Na, akkor beszéljünk csak erről az ajándék dologról! –és feküdtem oda Jennához.
-         Még nem tudom, mit kéne…:// Tudod mit? Majd holnap elmegyünk egy boltba, és nézünk valamit oké?
-         Rendben ;)) Te bírsz aludni? :DD
-         Na ne kezd már megint:D
-         Én?? Nem kezdem.. Csak tudood……csinálhatnánk valamit :PP 

2 megjegyzés:

  1. te csajszi fantasztikus vagy!:)) nagyon cuki rész lett.... .gondolom a végén sakkoztak Loganék :DDDD <333 folytaasd most azonnal!:)

    VálaszTörlés