2013. január 31., csütörtök

20. fejezet: Peace and love ♥


Kedves olvasóim. Mivel ez a 20. fejezet, ezért ezt próbáltam hosszabra írni:)) Jó olvasást hozzá ♥

/Logan szemszöge/
-         Lányook, ne csináljátok ezt velünk!! –tiltakozott Kendall.
-         De bratyó, megérdemlitek..
-         Igen?? –nézett rá kutyaszemekkel. De Jennára ez nem hatott. Hisz, ő is Schmidt.
-         Ugye tudod, hogy én is bírok így nézni, és nem hat meg… Megnézitek a filmet, akár tetszik, akár nem…
-         Legalább megtanuljátok, hogy ne szívózzatok velünk.. –tette hozzá Alexa. És ekkor betoppantak Carlosék is.
-         Hát ti?? Büntetés? –röhögött Carlitos.
-         Te is helyet foglalhatsz!! –mutogatott Jenna a kanapéra.
-         Ááááá nem… Nekem elég volt a mozit végig szenvedni… - de ezt már suttogva mondta. Nem akarta, hogy Sofia meghalja.
-         Mért?? Mit néztetek? –kérdezte Kendall
-         Valami spanyol dráma filmet.. De már a hócipőm is tele van vele…
-         Szegény… -és lefelé gördült a szám. –Ha lesz időm, sajnállak. –és rákacsintottam. De Jenna rám nézett.. Én tudtam, hogy ez azt jelenti, tapadjak a képernyőre…
-         Hát Jemsyék hol vannak? –kérdezősködött Alexa.
-         Elmentek megsétáltatják Foxot. Kell annak a kutyának egy kis friss levegő. –jött ki a fürdőből Sofi.
-         Sydneyt is el kéne vinni sétálni……. –hozta fel a témát Carlos, és boci szemekkel nézett Jennára.
-         Haver.. Miért engem nézel?? Te vagy a gazdája.. Meg amúgy is, a fiúkra kell figyelnünk, nehogy elmenjenek a tv elől.
-         Miért Jennát fűzöd?? Itt vagyok én is, és ketten elvisszük. –lépett mellé Sofia. – És nem tudom, miért nem engem kértél meg?
-         Nem mertelek..
-         Nem értelek Carlitos. –és adtak egymásnak egy csókot.
/Elena szemszöge/
Mozi után elvittük Foxot sétáltatni. Nagyon aranyos kutyus.
-         Tetszett a film?? –törte meg a sétálás közben a csendet James.
-         Elment… Nem szeretem annyira a spanyol drámákat… - nyögtem ki nagy nehezen.. Eddig nem mertem.. Féltem, hogy rosszul reagál majd rá..
-         Őszintén, én sem. – elmosolyodott. És nyomott egy puszit az arcomra. –Csak Sofi miatt néztük ezt… Carlos se akarta..
-         Akkor már értem. Gyere Foxi, igyál egy kicsit. –elővettem a tálkáját, és elsétáltam vele a kúthoz megereszteni. Szomjas volt. És az én szerencsémre, ivás után, a hátsó lábával felborította a tálkát. És mind ráfolyt a lábamra..  –Köszi Foxy!! –kiabáltam utána. De James csak röhögött.. – Úgy csináld Maslow, te viszel haza… Te kocsidban…. Engem nem zavar.. –és erre rögtön hozott zsepiket, hogy letöröljem a lábamat.
-         Fox gyere vissza!! –kiabált utána. És a gazdája szavára visszafutott. És valamit súghatott neki, mert elkezdett összevissza nyalogatni. –Nála ez a szeretet. De most már leszedem rólad. Elég sokat nyalogatott. –levette képemről a kutyust, és rárakta a pórázát.
-         Jamesy, nem azért mondom, de ott az egy Paparazzi?
-         Basszus.. és minket néz… Gyorsan szállj be a kocsiba.  –és beültünk. Foxot az ölembe vettem. Csak nehogy ide csináljon, csak nehogy ide csináljon…. Nem bírnám ki hazáig… Kb. egy órára vagyunk otthonról..
/Jenna szemszöge/
-         Lányok, légyszi, had álljunk fel!! –könyörögtek a fiúk.
-         Megtanultátok a leckét?? –kérdezte Alexa.
-         Már egy jó ideje nem járunk suliba!! –felelt Logie.
-         Nagyon vicces vagy kicsim, nagyon vicces.. De te tudod megnézhettek még egyet.. –és ekkor Logan mintha cipzárt húzott volna a szájára.
-         Na?? –tette fel a kérdést megint Alexa.
-         Meg..  –feleltek a fiúk..
-         Felállhattok. –egyeztünk bele.
-         Stipi stopi a wc!! –kiáltott fel Kendall. És már futott is.
-         Vigyáázzatok!! –tolakodott Logan a hűtő felé.
-         Most komoly?? Ennyire éhes vagy?? –lepődött meg Alexa.
-         Logie, csak másfél órát néztetek meg a filmből…
-         Jól van Jenna, de ismersz.. Elég rég óta.. – és ebben a pillanatban, befut Elena az ajtón.
-         Áááááá Fox kakaaaa!! –kiáltott az egész házon át.
-         Menj a felső fürdőbe!! Kendall van a lentibe.
-         Fuuuuuujjjjj!!! –és sikítozott tovább.
-         Szegény lány…. –sajnáltuk Elenát. És belépett Jamesy is a kutyusával.
-         Mi történt haver? –lépett ki Kendall a fürdőből.
-         Hát….- kezdett el mesélni James. – Az úgy volt hogy sétáltunk a parkba, Elenára Fox ráfröcskölte a vizét. Édes észre vett egy Paparazzit. Elfutottunk a kocsiig, és beültünk. De Elenának a kezébe kellett tartania a Foxot……és a többit már tudjátok..
-         Szegény Elena.. –kezdtem el sajnálni.
-         Gyere Sofi, menjünk el sétáltatni Sydneyt! –pattant fel Carlos a kanapéról.
-         Jó, de én azt előre kijelentem, hogy nem kocsival megyünk, és nem érdekelnek a Paparazzik.
-         Igen is! –tisztelgett Carlos.
-         Na mi elmentünk. Pusszancs! –köszönt Sofia.
-         Pusszancs! –ment vissza a köszönés.
/Logan szemszöge/
-         Jól laktál? –kiabált nekem oda Jenna.
-         Jaja..  –és közelítettem feléje.
-         Mit akarsz?? –de nem válaszoltam neki, csak felkaptam a vállamra. – Logan Philip Henderson azonnal tegyél le!!!
-         Nem.
-         Miért nem??
-         Mert most visszakapod.
-         Mit??
-         A „reggeli” csikizést, püfölést és a büntetést.
-         Logan. –szólt hozzám nyugodtan.
-         Ki van kötődve a cipőd. El fogunk esni.
-         Persze!! –legyintettem a levegőbe. –Ezt csak azért mondod, hogy lehajúljak, és te lebírj szállni.
-         Nem, komolyan. –de nem bírtam már megállni. Elestünk…
-         Én mondtam te buta!! –rajtam hempergett és röhögött. –Nem ütötted be magad?? –és nyújtotta a kezét, hogy felhúz. Elfogadtam. – Látod, máskor hallgass rám.
-         Jó. –egyeztem bele.
-         Gyere, menjünk vissza a többiekhez, ha már a terved nem sikerült! –és nem bírta abbahagyni a nevetést.
-         Fejezd már be!! –szóltam rá. De valamilyen úton módon én is röhögtem magamon.
-         Mi volt ez a nagy csattanás? –kérdezte ijedten Alexa.
-         Csak elestünk. –vigyorgott Jenna
-         És nem lett semmi bajod? –kezdte körülvizsgálgatni Kendall.
-         Nem. Logie volt a párna.
-         Akkor megnyugodtam. –és ekkor Carlos lépett be sírva. Mindenki ledöbbent… Még nem láttuk őt ilyennek..



   

2 megjegyzés:

  1. Miért hagyod itt abba? :O Amúgy nagyon jó a blogod! :DD Folytatást azonnal *.*

    VálaszTörlés