2013. január 18., péntek

6.fejezet: Medence


Felálltam nőiesen, és gyengéden. Elena elé álltam.
-        Elena! Csajszi. Eljönnél velem egy percre?
-        Hát nem tudoom…Nem nagyon akarok.
-        De eljössz most azonnal! –fogtam meg a kezét, és beráncigáltam a szobába. Kulcsra zártam, hogy még véletlenül se tudjanak bejönni. És a kulcsot kivettem.
-        Mi volt ez? :O –kérdeztem meglepődve.
-        Nem azt mondtad, hogy nem szereted?
-        De,……….
-        Aha! Mégis ;)
-        Jól van na….. Mintha te nem lennél szerelmes..
-        Az más.. Én nem hazudtam….
-        Akkor még nem voltam szerelmes….. És bocsi…
-        Bocsánatkérés elfogadva! ♥ -és megöleltük egymást.
-        Mi lenne nélküled!
-        Hát nem is tudoom… Nézd a jobbik oldalát. Most legalább szerelmes vagy..
-        Ja köszi…Nagyon vágytam rá. –és kimentünk.
-        Mi volt az a nagy beszélgetés? –kérdezte James kiváncsian.
-        Semmi..
-        Én tudom… -válaszolt Carlos.
-        Nem nemtudod! –vágtam rá, nehogy elmondja.
-        De tudom.
-        Akarsz egy sallert kapni?
-        Nem. –vágta rá rögtön.
-        Azért mondom :)
-        Na folytatjuk? :D –tereltem rögtön át a szót.
-        Persze! –egyezett bele mindenki.
-        Na, akkor én pörgetek! –jelentette ki Logan. Pörgött az üveg. És kire mutatott? Hát persze hogy rám…-.-
-        Jenna. –röhögött mindenki.
-        Persze, csak nekem lehet ekkora szerencsém..
-        Jenna. Felelsz, vagy mersz?
-        Felelek.
-        Ki tetszik neked?
-        Senki..
-        Ne hazudj….
-        Elenaaa, FOGD MÁR BE!! –emeltem rá egy kicsit a hangom.
-        Még mindig nem válaszoltál a kérdésre.. –szólt közbe Logan
-        Az jó lesz, ha este válaszolok rá? –próbáltam vele egyességet kötni, mert nem akarom, hogy rájöjjön, mit érzek iránta.
-        Persze. Tudok addig várni:)
-        Oké!
-        Gyere egy kicsit Elena.
-        Mivan. Csak gyere. –fogtam meg a kezét és behúztam MEGINT a szobába.
-        Nők… - szólal meg Carlos.
-        Mi a frász bajod volt?
-        Mi hogy érted?
-        Basszus, még arra sem emlékszel, ami kb. egy perce történt?
-        Nem? –válaszolt vissza kérdően.
-        Arra, amikor előbb beszólogattál…
-        Ja…az csak azért volt, hogy Logan is tudja, hogy szereted.
-        De én nem akarom, hogy tudja!
-        De, este úgy is elmondod nem?
-        Majd kitalálok valami mást…-és mentünk ki ismét a nappaliba.
-        Na, megint meg volt a női tanács? Vagy még számíthatunk egy párra? –vetette fel a kérdést Logan.
-        Kacc kacc…
-        Jól van na…Még viccelni sem lehet? xD
-        Dehogy is nem ;) –és Logannel szemeztem egy jó fél percet. De kizökkentem.
-        Ki akar üveg pörgetőzni? –vetette fel a kérdést Carlos.
-        Naneeee! Nem. –döntöttük el egyszerre a választ. De mindenki így volt vele.
-        Akkor? Mi lesz most? Unatkozunk is itt ülünk a kanapén, mint a nyugdíjasok? –szólt James.
-        Nem. Nekem van egy nagyon jó ötletem. –jelentette ki Elena.
-        Na lökjed! –mondtuk.
-        Ugye van itt egy medence….. –és be se fejezhette volna, mert már a fiúk belevágtak a mondatába.
-        Menjünk le fürödni! –üvöltöttek fel.
-        Köszi, hogy befejezhettem a mondatomat! –duzzogott be Elena.
-        Ez tényleg nagyon jó ötlet. Csak egy probléma van… Nincs bikinim…. Londonba nem volt olyan az éghajlat hogy vennem kellett volna.
-        Nincs bikinid…..hát akkor csak egy lehetőség van…. –kezdtek el gondolkodni a fiúk.
-        Mi? –és erre a kérdésre megfogtak mind a négyen, és beledobtak a vízbe.
-        Ez muszáj volt? –jöttem fel a víz alól röhögve. Ők is beugrottak, csak fürdőcuccban. Elena is lejött. Ő persze Jamessel volt elfoglalva. Felvetett még egy ötletet.
-        Mi lenne, ha én James nyakába ülök, Jenna is beül valaki nyakába, és akkor le kell löknünk egymást.
-        Nekem oké! –egyeztem bele. –de kinek a nyakába fogok ülni?
-        Majd az enyémbe. –vállalta be Logan –úgy se vagy nehéz.
-        Biztos?
-        Persze –és beleültem a nyakába.
-        Mehet a menet? –beállt közénk Carlos, mint egy bíró.
-        Rajt! –és gyorsan elugrott. Kendall és Carlos kiment a vízből, és csinált videókat, meg képeket.
-        Ez felmegy a twitterre! –kiáltott oda nekünk. Nagy meccs volt, mert Elenát nem volt olyan könnyű leteríteni, de sikerült. Belezuppant a vízbe.
-        Szép volt gratulálok! –és ahogy ezt kimondta, belenyomta a fejemet a vízbe.
-        Jólvan ezt még visszakapod.. –elvoltunk egy fél órát és utána felmentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése