2013. január 22., kedd

12. fejezet: És a bolondozás folytatódik

/Logan szemszöge/ Ráugrott a hátamra.. A kis füllentős. - Szállj le! - Nem… - Nem? :O –és ekkor megfogtam, és az ágyra. - Szemét! –nézett rám röhögve. - Igen? –és ráfeküdtem. - Szállj le! –próbált magáról letuszkolni, de nem járt sikerrel. Míg egyszer csak gurultunk eggyet, és ő került fölém. - Nem is vagyok olyan gyenge! –hencegett. - Mondtam én ilyet? - Nem, de tudom hogy gondoltad.. - A kis gondolatolvasó. - Rohadék! –röhögött még mindig. - Ezt most vegyem sértésnek? –vontam kérdőre. - Te kis butus… Ilyet nem szabad sértésnek venni. –és megcsókolt. - De te se vedd sértésnek, de nem nagyon kapok levegőt! –szuszogtam - Jajj bocsi! :D –és leszállt. /Kendall szemszöge/ - Várjál Kendall, csak érjelek utol! –futott utánnam Alexa. - Az nem hiszem, hogy sikerülni fog. –de már ott is volt mögöttem, és leterített a földre. - Aúú!! –kiáltottam fel. - Oh bocsi! Megütötted magad? –és segített felállni. - Nem ütöttem meg magam, csak gondoltam, ha felkiáltok, akkor leszállsz rólam! - Jól van Kendizzle… Ezt még visszakapod! - Igen?? Nagyon félek tőled ;) - Jól teszed ;) /James szemszöge/ Elenával bementünk a szobámba. Valahogy megváltozott.. Nincs egyáltalán a lányokkal.. Fura.. - Kicsim, beszélhetnénk? –fordultam felé. - Persze manó ♥ - Van valami problémád, hogy nem vagy egyáltalán a lányokkal? - Nincs.. - vágta rá rögtön. - Akkor nem értelek…:/ - Csak szeretek veled lenni.. Ennyi.. - Jó, de én szeretek a fiúkkal is lenni… És valld be, kell egy kis szabadidő… - Kell?? Akkor, tessék! –és kirohant a szobából. - Elena várj! –futottam utána. És utolértem. –Édes, én ezt nem úgy értettem. - Hát hogyan? –nézett rám kérdően. - Csak úgy, hogy legyél egy kicsit a lányokkal is. - De én CSAK veled szeretnék lenni. –nézett rám sírva. - De neked is kell egy csajos nap, és nekem is kell egy fiús nap. De ha te akarod, akkor nem. - Én csak veled akarok lenni. Megmondjam, miért vagyok ilyen, őszintén? - Miért? - Mert még soha nem volt barátom. - Óóó már értem. Gyere, menjünk, sétáljunk eggyet. –és elmentünk a parkba. /Jenna szemszöge/ Olyan jól elvoltunk négyen. De várjunk csak! Négyen? Hát hol van Carlos? - Skacok Carlos? –kérdeztem. - Állítólag csajozik ;) –felelt Alexa. - Ah.. Értem.. Nem akar belenyugodni mi? - Nem ám… - Tudjátok mi kéne? –sopánkodott Logie. - Na mi? –mentem közelebb hozzá. - Egy kis süti… - Süti?? Este? Pont most? - Igen. –bólogatott. - Na jó. Alexa segítesz? :)) - Ez kérdés volt? .pattant fel rögtön. - És a nagyságos urak mit kívánnak enni? - Almás pitét. - Akkor, viszont ti is segítetek. - Logie, Kendall, menjetek le a boltba 2kg almáért. – osztotta ki a feladatot Alexa. - Igen is! ;) –és már rohantak is. - Addig mi csináljuk meg a tésztát! – néztem röhögve Alexára. - Amúgy ti mióta vagytok együtt Logieval. - Maradjunk annyiba, hogy még friss a kapcsolat. - Értem ;)) - Neked amúgy mi a foglalkozásod? - Fotós vagyok. Fősuli.. - Értelek. Az jó dolog :D - És te? - Nem rég érettségiztem :)) - És azon belül? :D - Énekes, de igazából zenész ;) - Az nehéz.. - Hát igen, mert ha nem jön az ihlet, akkor írni sem lehet… - Jaja! –bólogatott egyetértően Alexa. /Kendall szemszöge/ Leértünk a boltba. Még jó, hogy éjfélkor nyitva van az ABC. Megvettük az almát. Hm. Csak legyen már kész a sütii :)) Felértünk a lakásba. A lányok nagyba nevetgélnek, beszélgetnek. - Mi a nevetés tárgya? –szakította félbe a lányokat Logan. - Nem férfi dolog :) –lisztezte be az orrát Jenna. - Nem? - Nem. .és közelebb ment hozzá. - Ne gyere közelebb, mert összelisztezlek. - A fenébe. –és elkezdtük sütni a pitét. Sokat röhögtünk, ökörködtünk.

2 megjegyzés:

  1. annyira tehetséges vagy te láány:))imádom a blogod! folytatáááááást!! végig nevettem megint! :)

    VálaszTörlés