2013. január 26., szombat

14.fejezet: Crazy morning


/Kendall szemszöge/
Egy kicsit rosszul aludtam. Remélem nem keltettem fel Alexát. Olyan cukin tud aludni. Felé fordultam, és csak néztem, ahogy alszik. Olyan aranyos. Sokáig figyeltem.  Míg nem felkeltettem vele.
-         Szia - nézett rám, azokkal a gyönyörű szemekkel.
-         Jó reggelt édesem! Felkeltettelek?
-         Dehogyis. Már nem bírtam aludni.
-         Jó, akkor megnyugodtam. Azt hittem, már felkeltettelek:))
-         Nem :D .mosolyodott el.
-         Gyere, nézzük meg a többieket, hátha kint vannak.
-         Okés. –kimentünk, és sehol senki.
-         Hát a többiek hol lehetnek? –néztem rá kérdően.
-         Gőzöm sincs… De szerintem még alszanak.
-         Meglehet. –és elmentünk a srácok ajtaja elé. Nagy horkolások hallatszattak ki. Odaértünk Carloshoz.  
-         Hallgasd! Itt nem egy horkolás van, hanem kettő :O –fedezte fel Alexa.
-         Bakker, télleg! –lepődtem meg.
-         Akkor csak talált magának egy csajt:) –suttogta vidáman. De, lehet hogy ez nem volt olyan halk suttogás. Lépteket hallottunk meg bentről.
-         Fuss, Kendall, fuss! –és mint a nyíl, úgy szaladtunk. Gyorsan úgy csináltunk, mint aki ott sem volt az ajtó előtt.  Alexa kinyitotta a hűtőt, mint aki kajáért kutat, én meg leültem a kanapéra, és mivel nem volt ott más, a kezembe vettem Logan telefonját és úgy csináltam, mint aki netezik.
-         Jó reggelt! –jött ki egy teljesen ismeretlen lány Carlossal együtt. Szőke hajú, kék szemű, eléggé magas (Carlitoshoz képest) lány.
-         Szia! –mosolyogtunk kedvesen, és befogadóan. És szépségem is kimászott a hűtő ajtaja mögül.
-         Skacok, ő itt Sofia. :)) –mutatta be Carlos.
-         Örülök, hogy megismerhettelek! Én Kendall Schmidt vagyok:)) –léptem előre, és bemutatkoztam.
-         Énis örülök :) –mosolyodott el rám. Lehet látta, hogy Logan twitterjében vagyok benne.
-         Én Alexa, Alexandra vagyok! De szólíts nyugodtan Alexának.
-         Kendall barátnője? –kérdezett vissza.
-         Igen. –vágtam rá Alexa helyett. Ő persze rám nézett, azzal a tipikus „jössz te még az én utcámba” fejjel.
-         Foglalj csak helyet! :D –vezette őt Carlos a kanapéhoz.
/Logan szemszöge/
Felkeltem egy kis beszélgetésre.. Így se aludtam olyan sokat.. És még pihenni sem pihenhet az ember. Kimentem megnézni a hangzavart. Egy új csaj? :OO Ráadásul Carlos csaja? Ez egy kicsit furiii..
-         Kételkedtem benned haver ;) –ütögettem meg a vállát.
-         Hahahahaha….fogd be. –és röhögésből komolyságra váltott.
-         Szia, én Logan vagyok! –mutatkoztam be.
-         Sofia. Örülök, hogy megismerhettelek! –válaszolt a lány. És csak ekkor szúrtam ki…. Mit keres Kendall kezébe a telefonom??
-         Haver, te mit csinálsz a mobilommal?? –álltam oda föléje mérgesen.
-         Hááááát….csak megnéztem a twitteredet.
-         Az enyémet? –lepődtem meg.
-         Igen, vagyis nem…az enyémet akartam, csak még nem jelentkeztem ki.
-         Neked is van nem? Sőt, még laptopod is van… -de akkor rám nézett. Ismerem ezt a nézést.. Régóta vagyunk haverok. Ismerem, mint a tenyeremet. Ez az a „segíts haver, mert beégek” nézése volt. – Ohh nyugodtan nézd meg:) Semmi gond.
-         Köszi haver. –súgta nekem. És én elmentem mellette, rákacsintva.
-         Nah, én megyek megnézem Jennát. –és bementem a szobába. Még mindig aludt.. Szegény, lehet nem tudott tőlem aludni.. Nem keltem fel, majd felkel magától. Halkan elkezdtem kotorászni a cuccaim között, mivel felkellett öltözzek. Hallom hogy mocorog. Gyorsan megállok, megvárom, még abbahagyja. És majd utána folytatom. De felkelt.
-         De mit csinálsz bébibú? - szólt kómásan, de édes hangon.
-         Csak fel akarok öltözni. – mellékúsztam, és a szájára nyomtam egy aranyos csókot. –Bírtál este aludni?
-         Fogjuk rá! –dörzsölgette meg a szemeit.
-         Miattam? :OO
-         Dehogyis. –nézett rám cuki szemekkel.
-         Jó, már kezdtem félni.
-         Nem kell ;) Mi ez a nagy hangzavar? –kérdezősködött.
-         Carlosnak lett egy barátnője és itt van.
-         Szupiii! –és kipattant az ágyból, beleugrott egy csini ruhába, és kiszaladt.
/Jenna szemszöge/
Siettem, hogy megismerjem Carlitos barátnőjét.
-         Sziasztok! –köszöntem mindenkinek.
-         Jenna, ő itt Sofia.
-         Szia Sofia, örülök a találkozásnak.
-         Szint úgy. –és Logie is kivánszorgott, még mindig pizsamában.
-         Hát te? Mért nem öltöztél már fel? –néztem rá fenyegető szemekkel.
-         Gyere segíteni :P
-         Miért ahhoz segítség kell? –röhögött mindenki.
-         Igen képzeljétek el.. –húzta fel az orrát.
-         Na menjél, mert seggbe rúglak, ha nem!
-         Megyek na!!
-         Ebbe mit kell segíteni? Nem értelek…
-         Nem tudom, mit vegyek fel…
-         Béby van vagy egy halom ruhád… Ne mond már, hogy ebből egyet nem bírsz kiválasztani?
-         Nem…segíts:) –nézett rám kutya szemekkel.
-         Azt hittem, hogy így csak én tudok nézni? –lepődtem meg.
-         Szivem, ez már a profiliga! .és közelebb húzott magához.
-         Mintha te olyan profi lennél..
-         Köszi..
-         Tudod hogy csak baromkodok!!
-         Mondtam hogy ez már a profiliga. ;))
-         A kis színész. –mosolyodtam el. –Tessék, vedd fel ezt! –és eléraktam egy nadrágot, meg egy pólót.
-         Köszi kicsim :)
-         Majd gyere ki, ha felöltöztél.

4 megjegyzés:

  1. Imádom a blogodat, nagyon jól írsz!! *-*
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. hihetetlenül imááádom! fantasztikusan írsz :))))!remééélem holnap vagy estleg jön a folytatáás :PP :))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen igyekszem a kövivel<3 :))

    VálaszTörlés