2013. január 25., péntek

13.fejezet: Sweet Dreams :))

/Alexa szemszöge/
- Mikor lesz már kész? –türelmetlenkedett Kendall.
- Még az alma sincs lereszelve.. Türelem bogyesz. –állítottam le, mert már felvolt pörögve.
– Menjetek, csináljatok valami mást. Mert őszintén, több bajtokoztatok, mint segítséget!! –és össze liszt pacsiztunk Jennával.
 - Jól van lányok!! Ezt még visszakapjátok!! ;) –fenyegetett minket Logie.
- Igen, béby, tudod, hogy erős vagyok!! –és befeszítette az izmait.
- Félek….. –jelentette ki gúnyosan.
 - Fussál, mert ha utolérlek a lisztes kezemmel, neked annyi :))
- Na, inkább menjünk haver… Ismerem a húgomat… -és Kendall behúzta Logant a szobába.
- Na végre…. Nem szeretek előtte keménykedni… De ha egyszer, muszáj akkor, muszáj :D –röhögött rám Jenna.
- Be kell avatni a szigort :D Nem, én nem vagyok annyira szigorú.
- Nem is kell… Én az ilyeneket viccnek szánom ;)
- Tudom én azt.. De viszont siessünk, mert hajnali 2-re leszünk csak kész!
- Igen is:)) –helyeselt Jenna.
- Mintha a bátyádat látnám :)
- Na, ezt még senki sem mondta.
 - Hogy hogy?
 - Nem vették észre a hasonlóságot… Sőt, azt se tudták, hogy létezem….
- Én tudom, hogy létezel :)) –megmostuk a kezünket, és megöleltük egymást.
 - Olyan jó barátnő vagy:)
 - Ohhhhh. köszönöm aranyos vagy♥
/Logan szemszöge/
Kendall beráncigált a szobájába.
 - Haver!!
 - Mivan? –nézett rám kérdően.
 - Minek hoztál be?
- Hát, mert talán ismerem a húgomat, és hogyha nagyon mérges nem bírod őt leszedni magadról…. Tapasztaltam.
- Jó… De én nem hergelem, csak incselkedek vele! ;) Az nem ugyan az.
- Jól van. –egyezett bele.
- Amúgy a húgom szeret téged? –kérdezte.. Hát ez egy kicsit meglepett, hogy ilyet kérdez, mert ezt már megbeszéltük.
- Miért kérded? :O Amúgy igen.
- Csak kíváncsi voltam hogy megvagytok-e.
- Tudom hogy félted Jennát, de hidd el, tőlem nem kell. Jó kezekben lesz, mert szeretem, és meg fogom védeni őt. –és adtunk egymásnak egy haveros pacsit.
- Nem is azért kérdeztem te bolond ;))
 - Nem baj.. De ahányszor megkérded, mindig ez lesz rá a válaszom. Ő a mindenem. Nélküle nem tudnék élni ♥ Mióta vagyok ilyen érzelgős? O.o
- Fogalmam nincs haver. –vágott egy öklöst az izmomba.
 - Aúúú.. Ez fájt…
- Na, a kislány… - röhögött ki.
- Igen?? - És ráugrottam. Egy kis haveri bunyó sosem árt ;)) De Alexa benyitott.
- Ti mit csináltok? –nézett ránk meglepődve.
- Csak Logan eszetlenkedik. –jelentette ki Kendall.
- Köszi haver…. –és vállba boxoltam.
- Aú……. –visított fel ő is.
- Na, és még én vagyok a gyenge….Bagoly mondja verébnek…
 - Hogy nagyfejű!! –fejezte be Kendall a szólást. Röhögve..
- Fiúk! –szólt közbe Alexa.
- Mivan? –fordultunk feléje.
- Kész a süti. –jelentette ki. Szegény Alexát majdnem felborítottuk, úgy rohantunk kifelé.
/Jenna Szemszöge/
A fiúk kirohantak a szobából. A süti az asztalon volt. Farkasszemet néztek vele.
 - Fiúk, vigyázzatok, mert…………….forró.. –de ugye ezt nem lehetet befejezni, mert a srácok rögtön ráugrottak a finomságra.
- ÁÁÁ ez forró!! –üvöltöztek az egész házon keresztül.
- Én mondtam… de ti természetesen nem figyeltek rám… Ekkor, berontott Carlos is.
 - Lentről megéreztem ezt a csodálatos illatot *-* -és rárontott a sütire.
 - Vigyázz forró! –de nála már gyorsabb voltam. –Előbb a haverjaid nem figyeltek rám, és pórul is jártak.
- Köszi Jenna.
- És??????
- Mi és? O.o –kérdezett vissza meglepődve.
- Találtál magadnak valakit?
 - Hát…..ö……nem nagyon szeretnék nyilatkozni.
- Akkor biztos nem talált senkit se! –szólt közbe Logan.
- Te nem szólsz közbe! Egyél.. –és visszafordítottam a fejét az asztalhoz.
 –Na ez most igen, vagy nem?
 - Még én sem tudom..
 - Hah én mondtam! –szólt be megint Logie. De én csak ránéztem, és már evett is tovább.
- Jó.. Hát én nem fogom belőled kihúzogatni. –és leültem én is az asztalhoz. Gyorsak voltunk a pusztításban ismét.
–Na, én viszont megyek fürödni. –jelentettem ki.
- Siess! Én is akarok ;) –szólt utánnam Logie.
 - Majd vársz a sorodra. Ezt most nem úszod meg! Most majd én leszek a kövi – fenyegette Kendall Logant. Hamar kijöttem. De aki besurrant utánnam, az Logan volt.
- El ne aludj szivi! ♥ - kiabált bentről.
- Nyugi megvárlak. Siess!
- Meglesz. –hát bevallom nem nagyon sietett a fürdéssel….egy óra múlva jött ki…
- Te mit csináltál ennyi ideig?
 - Fürödtem…
- Egy órán keresztül?? :O
- Egy kicsit bealudtam….. –de ahogy ezt kimondta, mint akit csikiznek, úgy röhögtem.
 - Nem vicces… - de, azért ő is röhögött.
- És te mondod, hogy ne röhögjek mi? –és lezuppant mellém a földre.
- Szerintem, ne a földön aludjunk.
- Ez nagyon jó meglátás. –egyeztem bele. Felvett az ölébe, és bedobott az ágyába. Ő persze, amíg nem voltunk együtt, franciaágyon aludt… én meg kuporogtam a földön…ez sokkal kényelmesebb volt. Már éppen be akartam csukni a szemem, amikor Logan oldalba lökött.
 - Te bírsz aludni?
- Hááát…ö…nem is tudom…..IGEN!!
- Mert én nem..
- Kicsim, hajnali négy óra van.. MI AZ HOGY NEM BÍRSZ ALUDNI? Nem értelek.
- Nem vagyok fáradt. Tudom már……felmegyek egy kicsit a netre. Előkeresed a tabletedet?
 - Ott a telefonod nem?
- Kint hagytam….nem akarok kimenni. - Kapcsold fel azt a rohadt villanyt… - felálltam nagy nehezen és kómásan. Keresgélhettem ott a cuccaim között… minden egymásra volt pakolva…. –nesze!! –és odaadtam neki.
- Köszi bébibogyóm ♥ -és adott egy hosszú, szenvedélyes csókot.
 - Én alszok, nem baj?
- Dehogy is :)) Jó éjt♥
- Majd neked is, ha el tudsz aludni. Majd a tabletet rakd le az éjjeliszekrényre. –és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése