2013. január 18., péntek

8.fejezet: Vajon lesz szerelem? :O


Innentől más szemszögéből is fogom írni a blogot, mert úgy áttekinthetőbb. ;))
És elkezdték olvasni…
-        Aztarohadt! :O –lepődött meg Kendall…
-        Nyugi Jenna! Nem kell az ilyenekkel foglalkozni! –ölelt meg Logan. Jó érzés töltött el. Már sokkal jobban voltam. – na jobb? :)) –pillantott rám, azokkal a gyönyörű sötétbarna szemekkel.
-        Egy picit! :)) –vallottam be.
-        Na, akkor már sokkal jobban vagyok én is ;)
-        :) –mosolyogtam rá.
-        Figyelj Jenna, nem kell velük törődni. –szólt hozzám Kendall, de én észre se vettem, mert bele voltam habarodva Logan szemeibe. Egy jó 5 percet így is voltunk. Ölelkezve, egymásra nézve. A skacok, már hozzánk se szóltak, elfoglalták magukat. De kizökkentünk. Mint ha meg történt volna. Semmi…
-        Na, akkor most mi van? –kérdezte tőlünk Carlos vigyorgó arccal.
-        Nem értelek.. -mondtam.
-        Mi van köztetek?
-        Semmi.. –vágtuk rá. –Logan csak megvigasztalt. –próbáltam mentegetőzni.
-        Aha…. –csúfolódott Carlos.
-        Amúgy Jamesék hova mentek? –próbáltam terelgetni a szót.
-        Elmentek. Moziba.
-        Ja.
-        Csak tudod hugicám, nem vetted észre.
-        Kendall leállsz! –parancsoltam rá. Otthon maradtam.. Mint egyedüli lány… Három fiúval. Ezek ki fognak engem készíteni!!!
-        Rendelünk pizzát? –vetettem fel a kérdést.
-        Oké! –egyeztek bele, és rögtön életre keltek.
-        Milyen meglepő… Kajáról van szó, és ti már is felpattantok…
-        Jenna, azt hittem, hogy ismersz? –nevette el magát Carlitos.
-        Jó, de akkor én hívom a futárt! –egyezett bele bratyó is.
-        Logan? E benne vagy?
-        Ez alap volt Jenna. Azt hittem tudod. –és ahogy ezt kimondta, Kendizzle hívta is a futárokat.
-        Nemsokára érkezik a kaja. 20 perc. –jelentette ki. Logan mellé kerültem…Megint.. Elővettem a PC-t és nézegettem a facebookot, twittert. 20.000 követő majdnem fél óra alatt? :O A fiúk megint látták a fejemet.
-        Mi a baj? Megint kommentek? –kérdezték aggódóan.
-        Nem. :) –ahogy ezt kimondtam, látszott a fejükön a megkönnyebbülés. –csak fél óra alatt 20.000 követőm lett.
-        Út a sztársághoz! –jött oda Kendall, és megölelt.
-        Azért az még messze van. :)
-        A kis pesszimista. –próbálkozott megint Carlos.
-        Attól mert még ebben az egyben tiltakozom, még nem vagyok pesszimista.
-        De. –pártolta Logan Carlost. Kopogtattak.
-        Megyek! Nyitom. Kendall nyomj egy kis lóvét. – fordultam oda felé.
-        Mi?? :O
-        Nálam nincs pénz kifizetni a kaját.
-        Tessék. – nyomott a kezembe 50 dollárt. A többit tartsd majd meg
-        Köszi Bratyó♥ -és adtam neki egy puszit. Rohantam az ajtóhoz.
-        Szia! Ide van rendelve a húsimádó óriás pizza?
-        Szia! Igen.
-        15 dolcsi lesz.
-        Tessék.
-        Köszi. Megjött a kaja! –visítottam fel. Mind a három fiú körbe állt. –Komolyan, én nem értelek titeket.
-        Nem is baj ;) –kacsintott rám Logan.
-        Várjatook…Ide lerakom az asztalra…Még nem közelítetek, vártok nyugodtan! –és ahogy ezt mondtam, egyre jobban távolodtam. - Tiétek! –és ahogy ezt kimondtam, lerohanták a pizzát. Kivették ami maguknak kell, és eltűntek. – Jéééé! Azt hittem bepusztítjátok?
-        Azért olyan zabagépek míg nem vagyunk.
-        ÁÁ nem.. Télleg… -és szakadtunk a nevetéstől. És ekkor betoppan a két szerelmes pár.
-        Pizza *-* - kiáltott fel James, és odaszaladt a pizzához.
-        Milyen filmet néztetek meg? –futottam oda kíváncsian Elenához.
-        Egy romantikus filmet.
-        Az jó. ;)
-        Ja, jó lett volna, ha a mellettem ülő párom be nem alszik a film közben.
-        James, komoly bealudtál? –fordultam oda a pizza zabálóhoz.
-        Nem.. Csak pihentettem a szememet.
-        Szegény Elena. –fordultam vissza hozzá.
-        Csak akkor volt cikis, amikor elkezdett horkoni… de akkor felkeltettem.
-        Elképesztő vagy James.
/Logan szemszöge/
-        Komolyan mondom haver, elképesztő vagy. Elviszed a barátnődet egy filmre és bealszol.xD –fordultam James felé.
-        Te szerintem meg se szólalj!
-        Miért? :O –vontam kérdőre.
-        Nem én vagyok fülig szerelmes Kendall hugába..
-        Nem vagyok szerelmes belé.. –fogtam be a száját, hogy Jenna meg ne halja.
-        Akkor még is.
-        Nem, csak  tetszik…
-        Haver, hallgass meg. Ne titkold előle. Az sose jó.. Úgy is egy szobába alszotok nem??
-        De…..de be vagyok rezelve….
-        Ne legyél… Hidd el, ki fogod bírni.
-        Köszi haver! –és adtunk egymásnak egy férfias pacsit.
/Jenna szemszöge/
Hamar elment az idő… Elena elment Jamessel aludni. Én persze maradtam a három fiúval veszekedni a fürdőért.
-        Én megyek be elsőnek! Én vagyok a lány!!
-        De mi lakunk itt. –próbáltak visszavágni.
-        Igen, képzeljétek, nem fogjátok elhinni. ÉN IS! :D
-        A fenébe….Menjél. –ismerte be Kendall. –úgy se fogjuk elérni, hogy beengedjen minket. Húzni meg nem akarom az időt.
-        Köszönöm bratyó ;)
/Kendall szemszöge/
Jenna bement. Diadal győztesen. Carlos és Logan elég mérgesen néztek rám.
-        Most meg mivan? –néztem rájuk.
-        Minek engedted be? –kérdezték dühösen. –Már beakarta dobni a derekát.
-        Jó, de hárman így se, meg úgy se mehettünk volna be nem? Akkor abból megint lent volna egy vita. Megint nem mentünk volna be egy hamar..
-        Ja télleg. –még csak most eshetett le nekik a dolog.
-        Kicsit lassú a felfogás…- dünnyögtem az orrom alatt.
-        Mi? –kérdeztek vissza.
-        Semmi.
-        Tiétek! –jött ki Jenna 5 perc múlva. És bement a szobájukba.
-        Na skacok…mielőtt elkezdenétek lerohanni a fürdőt… - de ez ki sem tudtam mondani, mert Logan lerohanta. És kiordibált.
-        Bocsi fiúk, de akarok mondani valamit Jennának, és hát sietek.
-        Mit? O_o –kérdeztem kíváncsian.
-        Áh csak baráti..
-        Engem nem zavar, ha nem baráti…
-        Majd elmondom.. –kiabált továbbra is. 5 perc sem kellett és kinn volt. És elsuhant mellettem. Megütögetve a vállamat.
-        Köszi hogy beengedtetek. –és elfutott.
-        Na, most Carlos próbáljunk nyugodtan gondolkodni…..- persze ő is berohant. Ez az én szerencsém…
/Logan szemszöge/
Húú de izgulok….Nem tudom hogyan szedjem össze a gondolataimat…Fogalmam sincs.. Kopogtatok.
-        Gyere! –szólt bentről Jenna.
-        Én vagyok az. –nyitottam be.
-        Mizu? Bebírtál furakodni?
-        Aha. Sikerült. –és leültem mellé a földre. Egy kicsit meglepődött fejet vágott.
-        Figyelj Logan, mondani akarok valamit. –nézett rám a szép barna szemeivel. –amióta volt az az üvegezős dolog, én az óta sze….. –és nem vártam még kimondja. Megcsókoltam.
/Jenna szemszöge/
Megcsókolt. Basszus megcsókolt.
- Én is szeretlek.♥:) –válaszolt a mondanivalómra. Úr isten! Ezt akartam elérni :)
Folytatás a következő részbe… :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése