2013. január 18., péntek

5.fejezet: Románcok


Felmentünk. De a fiúk bezárták az ajtót.
-        Fiúk! Engedjetek be!
-        Ki az!
-        A római püspök. -.-
-        De hát az férfi.
-        Jééééé….Én vagyok az Jenna és Elena!
Közben a háttérben:
-        Gyorsaaan dugjátok el!
-        Skacok engedjetek be minket, mert komolyan mondom, szétverem az ajtót!
-        Egy pillanat! –kiáltanak ki. És kinyitja az ajtót James.
-        Sziasztok! –és ezt közben kedvesen, és álszenten mondta. –Gyertek beljebb.
-        Végre……Mi tartott ennyi ideig??
-        Semmi. –mentegetőztek egyszerre.
-        Igen? Akkor mi van a lepel alatt? –kérdeztük egyszerre.
-        Semmi…-odamentem, és lehúztam a lepedőt.
-        Egy szamár?? :O Minek az nektek?
-        Csak kíváncsiak voltunk, hogy milyen élőbe.
-        Arra van az állatkert nem?
-        De.. Csak így izgisebbnek tűnt.
-        Akkor légyszi tüntessétek el nekem, mert nem szeretném takarítani, ha esetleg… -és abban a pillanatban oda kammantott. –vigyétek innen! –kiáltottam fel egy kicsit mérgesen.
-        Máris. Visszahívjuk a futárt.
-        Hozom a söprűt! –rohant James.
-        Leugrok egy légfrissítőért a boltba. –kiáltott fel Logan és Carlos.
-        Eresztek egy vödör felmosó vizet. –szaladt Kendall.
Megjött a futár is, és elvezette a szamarat. A fiúk mindent megcsináltak helyettem. Mivan ezekkel, talán megváltoztak? Nem hiszem. Csak rájuk jött lehet az öt perc. Leültünk a kanapéra. James félrehívta Elenát.
-        Vajon mit akarhat tőle? –kérdezősködtek a fiúk.
-        Csitt…..Hagy hallgatózzak. –és a fiúk csöndbe maradtak. De nem nagyon hallottam semmit, csak a nevetést.
-        Na mizu? :) –kérdezte Logan, ahogy kijöttek.
-        Hááááááááááát arról van szóóóóó –kezdi el James.
-        Hogy járunk! –fejezi be boldogan Elena.
-        Gratulálok! –és James nyakába ugrottam. A fiúk is gratuláltak Jamesnek.
-        Elena mondtam én:) –és megöleltem.
-        Olyan boldog vagyok! –sikítozott és visongott.
-        Elena állj le! Még a végén hülyének néz a többi szomszéd!
-        Nem érdekel! Én akkor is szeretem♥ -és leültünk vissza a kanapéra. De, már Elena James ölébe ült. Én ezért a drágalátos testvérem mellé ültem.
-        Mizu bratyó? –kérdeztem hozzáfordulva.
-        Semmi..
-        Te szedtél fel valaki? Akiről esetleg még nem tudok?
-        Hát még nem nagyon…
-        Nem baj az. Majd lesz. Én is szingli vagyok….
-        Jó, de te lány vagy…Az ezerrel más…
-        Dehogy is… De ha szingli is maradsz, én mindig itt leszek az életedben! ♥ -és megöleltük egymást.
-        Szeretlek Jenna.
-        Én is Kendall.
-        Óóóó de aranyosak! –hatódtak meg a többiek. És elnevettük magunkat.
-        Mit csináljunk? –vetettem fel a kérdést.
-        Felelsz, vagy mersz. –és már hozta is az üveget Logan :)
-        Jóóó. De nagyon durva nem lesz benne. –oktattuk ki a fiúkat Elenával.
-        Max oldalra, homlokra puszi.
-        Jóó. –fogadtuk el a feltételeket.
-        Na ki kezd? –kérdeztük.
-        Hölgyeké az elsőbbség! –kiáltottak fel a fiúk.
-        Akkor kezdem én. –vállalta be Elena. És kipörgette Logant.
-        Logan. Felelsz, vagy mersz?
-        Merek.
-        Jó, akkor…….ööö…..egy egy puszit Jenna homlokára.
-        Mivaan? :O –kiáltottam fel.
-        Úgy se vagytok együtt nem?
-        De, de jólvan… - odajött, és adott egy cuki puszit a homlokomra. Megint előjött az a fura érzés, ami a tánc közbe.. Tudom mi az!! Hát én buta… SZERELMES VAGYOK! :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése