2013. január 18., péntek

2 fejezet: Újra a fiúkkal


- Amúgy mizu?- kérdeztem óvatosan, mert már nem tudtam mit kérdezni.
- Hát semmi. Nem tudsz mit kérdezni ugye??
- Hát nem igazán.
- És milyen lesz a bizonyítvány.
- Nem tudom…nem érzem.
- Reménykedünk, hogy jó lesz. :)
- Köszi aranyos vagy!- és ásítottam egy nagyon nagyot.
- Kibírtad magad pihenni?
- Hát nemigazán…
- Nembaj már itthon vagyunk ;)
- Ahh dejó..
És felmentünk a házba. Logan kinyitotta nekem az ajtót, mert persze én voltam a több cuccal felszerelkezve. xD Beléptem az ajtón és rögtön minden cuccomat ledobtam. Odaszaladtam Kendallhez és a nyakába ugrottam.
-        Úgy hiányoztál!♥ A 4 év az sok idő :) Skype se pótolta teljesen a hiányomat! :)
-        Hát hidd el nekem se :) ♥
-        Szia Carlos :)
-        Szia Jenna!- és megöleltük egymást.
-        Te sem maradsz ki James ;)
-        ÁÁÁ de jó tudtam hogy nem hagysz ki ;)
-        Na és mizu??
-        Gyakorlunk ezerrel :)
-        Hát azt észrevettem, amikor nem vetted fel a telefont ;)
-        Megesik az ilyen:)Bocsi :D
-         Bocsánatkérés elfogadva. És hol fogok aludni? :D
-        Hááááát öööööömm………..Csak Logan szobájában van hely……
-        Mivaaaaaaaan??
-        A földön..
-        Hát jó de akkor is….
-        Nem harapok - vág közbe Logan
-        Hát én abba nem lennék olyan biztos xD De megyek, lefürdök és alszok eggyet.
-        De még csak 6 óra van??- kérdezte megijedten az összes srác.
-        Igeeen?? De Londonba 8 órával később van, és még nem szoktam hozzá az időzónaváltáshoz. - és bementem lezuhanyozni. De mire kijöttem a három fiú bement. Csak Logan maradt kint.
-        Mehetsz, ha akarsz fürödni :D
-        Én már fürödtem. Csak téged vártalak, hogy megmutassam, hol van a szoba ;)
-        Oké.
-        Gyere utánnam ;)- és követtem .- Ittvan :D – amikor beléptem a szobába, szépen megvolt ágyazva nekem a földön.
-        Jó helyem lesz itt. Csak tisztázzunk egy pár feltételt!
-        Rendben mondjad ;D
-        Ugye nem szoktál horkolni? xD
-        Nem volt rá még panasz.
-        Oké. És az nem fog zavarni ha laptopozok este?
-        Nem. Énis sokáig szoktam ;)
-        Oké. Még egy uccsó. Mikor szoktál elaludni?
-        Kb………….hajnali 1-2 felé.
-        Mi vagy te?? Éjjeli bagoly? XD
-        Mondták már ;)….. Ebbe a szekrénybe berakhatod a ruháidat. Osztozunk.. Kidobtam pár cuccot, hogy legyen egy üres szekrény.
-        Óóóó köszi :) De amúgy a fiúk hova mentek?
-         Csajt akarnak maguknak szerezni :) Nem baj,ha én is lemegyek? :D
-        Mért lenne baj! ;D El vagyok én itt. Írok majd dalszövegeket, facebookozok meg ilyenek. Menj csak nyugodtan ;D
-        Oksi. Felöltözhetek itt??
-        Neeeeeem…… Kint nincs most senki ;)
-        Ok.. – ment ki feldobva.
Pár perc múlva visszajön.        
-        Szerinted ezzel lehet felszedni csajokat?? ;)
-        Várj egy kicsit. – felálltam és megigazítottam a gallérját. – Na így már mehetsz ;) Rád fognak ugrani a csajok ;) Sok sikert :)
-        Amúgy lejöhetsz te is :) Nem csak Lányokat lehet felszedni :) Ti, csajok is szedhettek fel fiúkat ;)
-        Kösz nem… Nem vagyok olyan típus…..
-        Na légyszi!!
-        Oké, majd meggondolom ;D
-        Adiig is csövi :)
-        Hali :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése