2013. február 2., szombat

22.fejezet: Dance Party *-*


/Alexandra szemszöge/
És sírt a vállamon.
-         Nyugi Jennaaa… Enged ki magadból.  –egyben nyugtattam is, de bíztattam is, hogy ne tartsa magába a könnyeket.
-         Köszi Alexa!
-         De mit??
-         Hogy vigasztalsz, és itt vagy velem.
-         Barátnők vagyunk nem??
-         De. –és abbahagyta a sírást.
/Logie szemszöge/
Mindenkinek ilyen „félrevonulós” kedve volt. Csak mi maradtunk ott Kendallel.
-         Mondj valamit!! –törtem meg a csendet.
-         Őszintén? Nem tudok semmit. Unatkozok…. De viszont Jamesyn meglepődtem.
-         Hát hidd el, én is.. Nem gondoltam volna.. Jól elvoltak Elenával.. De ahogy Jamest ismerem, hamar lesz neki másik barátnője..
-         De, őt már remélem teljes szívből, fogja szeretni. És nem dobja el magától.
-         James minden lányt tiszta szívből szeret. De basszus mi ez? Kibeszélő show? Szerintem, váltsunk témát!
-         Szerintem is.
-         Hogy állsz a focival??
-         Haver, ismersz nem?? –és vállba boxoltam.
-         De, csak nincs mit, felhozzak témának…
-         Értelek….. Én is unatkozom.. –és ekkor kirontottak a csajok.
-         Vigyázaat sodróóóódook!! –sikítottak végig az egész házon a lányok.. Nem bírtak megállni. Csúszott a padló..  –Fiúúúúúk!! Segítsetek!! – és ugyanúgy kiabáltak, mint hogyha görkorival gurultak volna, és nem bírnak megállni. Felpattantunk Kendallal, és még időben elkaptuk őket. Különben egy nagyot esnek.
-         Hopp egy Jenna!! –kiáltottam fel.
-         Köszi édes. –és váltottunk egy forró csókot úgy, abba a pozícióban, ahogy elkaptam.
-         Hm…
-         Mi volt az a hm?? –lepődtem meg.
-         Semmi. Még hm-mögni sem lehet??
-         Tudom én mi volt az!! Tetszett mi??
-         Mi??
-         Ahogy elkaptalak, és megcsókoltalak.
-         Na jó.. Nem tudom letagadni ugye??
-         Nem.. Én a fejedbe látok.
/Alexa szemszöge/
-         Köszi én kicsi pókemberem!  - rám kacsintott, és alapállásba helyezett.
-         Látod, jó volt hogy mi nem vonultunk félre! –és rávigyorgott Loganre.
-         Mert?? –néztem értetlenül.
-         Mert ha elmegyünk, akkor ti szépet estek! –magyarázta el nekem Logie.
-         A mi kis őrangyalaink! –és mind a két fiú kapott egy puszit. Azok a gyönyörű zöld szemek, ahogy röhögnek. Elolvadok.
-         Jöttök nekünk eggyel!! –mutogattak ránk.
-         Mi?? Miért?? Azért mert elkaptatok? –és bólogattak ránk.
-         Ch… Bingo!! –kiáltott fel Jenna.
-         Mi az?? –kérdezte Kendall.
-         Van egy ötletem… Ha legyőzünk titeket valamiben, akkor békén hagytok minket?
-         Hááát…ööö… Kupak tanááács! –és a két fiú elvonult az egyik sarokba, és összedugták a fejüket. –És mi lenne az??
-         Alexa? Téged illet a megtiszteltetés, hogy eldöntsd! –nézett rám Jenn.
-         Most komoly?? Ez a te ötleted volt nem??
-         De.. Csak neked vannak jó ötleteid. Én most perpillanat leblokkoltam..
-         Nem is tudom… Mi lehetne.. –és elkezdtem körbe-körbe járkálni..  –Megvan!! Táncverseny!
-         Hát nem is tudom… - bizonytalankodott Kendall. – Ki akartok kapni?? –röhögte el magát.
-         Hó bratyó, biztos vagy te abba, hogy kikapnánk..  Vagyunk olyan jók, mint ti!!  - vágott vissza Jenna. De erre röhögtek. Majd nem megfulladtak a nevetéstől.
-         Most komoly? Szivatsz édes?? –szólt be Logie, de majd megfulladt..
-         És kik lesznek az úgymond „zsűri” tagok?? –váltott át komoly fejre Kendall.
-         Carlos, James, meg még valamilyen hírességet kéne találni..
-         Hugi… Ez Los Angeles. Itt szinte mindenki híresség….
-         Jó, de akkor keressetek valakit..
-         És mikor legyen az összecsapás??
-         Este??
-         Alexa? Szólalj meg te is. –adta át megint a szót Jenn.
-         Már megint?? Te csajsziii! Este 8 óra. A Club Infinity-ben. – hoztam meg a döntést. –Hívjatok meg egy csomó embert, ne csak a 3 zsűri tag döntsön, hanem a nézők is.
-         Látod?? Még jó hogy rád hagyom a döntéseket. –nevette el magát Jenna.
/Sokkal később/Jenna szemszöge/
-         És egy, két, há, négy. –csináltuk meg az utolsó próbát.
-         Nyugi, sikerülni fog. –bíztatott Alexa.
-         Találtunk még egy zsűrit. –jöttek be a fiúk. – Itt van, az én kicsi hugom. Victória Henderson. –mutatta be Logie.
-         Sziasztok. Victória vagyok, Logan huga. De nyugodtan szólítsatok Torinak.  
-         Én Jenna Schmidt vagyok. Kendall huga és…..
-         Logan barátnője. Örvendek. –fejezte be a mondatomat mosolyogva.
-         Én meg Alexandra Swalse vagyok. De csak Alexa.
-         Örvendek.
-         Na akkor hugi, foglald el a helyed, a zsűrik között. –és kivezette Torit.
-         Gyorsan öltözzünk át. – sürgettem. Kimentünk az öltözőből, egyenesen a színpadra, mivel elsőnek bemutatják a versenyzőket.
Jalexa ruhája:))
-         Nyugi Jenna, ügyesek leszünk!! –nyugtatott meg menet közben Alexa. A műsorvezető Robert, és a Kogan páros már fent volt a színpadon. Hát felléptünk mi is az emelkedőre, és melléjük álltunk.
-         Jó estét Los Angeles!! Ma egy irtó izgi táncverseny tanúi lehetünk. A Kogan páros  és Jalexa páros összecsapását fogjuk ma látni. A zsűri tagjai: Carlos Pena, James Maslow és Victória Henderson. Figyeljék a táncosokat, mert az ön véleményük is számít, hiszen nem csak a zsűri fog dönteni. Ha nem önök is. A táncok végén körbe mennek a kollégák és felmérik a terepet. Kezdődjék a Show. –lejöttünk a színpadról a srácok odajöttek és sok sikert kívántak a maguk módján. A fiúk kezdték.. Hiszen, ők a híresek. A Windows Down-ra táncoltak.
-         Az a mozgás. Alexa félek… - néztem rá ijedten.
-         Ne félj.. Ügyesek vagyunk mi is!! –nyugtatott meg.
/Kendall szemszöge/
Nagy tapsviharral futottunk le a színpadról.
-         Nagyon jó volt a Kogan páros. Nagy tapsot nekik. –és erre még nagyobb tapsvihar áraztotta el a klubbot. –És mos a Jalexa páros, következik. A lányok, ahogy felléptek a színpadra, már úgy tapsvihar köszöntötte őket.  Epic-re táncoltak.
-         Van ott mozgás! –lepődtünk meg Logieval. Lejöttek ők is. Taroltak. Olyan szuperek voltak.
-         És mos 10 perc szünet, még a zsűri meg hozza véleményét, és a kollégák a sorok között felmérik hogy kinek melyik páros tetszett. –amíg a technikai dolgok zajlottak, addig a lányokkal voltunk. Egymás karjaiban.
-         Na emberek.. - lépett fel az emelkedőre Robert- a döntés megszületett. Tétje nincs a dolognak, csak a srácok közt. Fogadás módjában. Na szóval a győztes…….
Azt drágaságaim csak a kövi részben tudjátok meg :DD


7 megjegyzés:

  1. ahwww te lány! fantasztikus vagy! nagyon sokat fejlődtél. Imádtam! komolyan. nem bírok várni a folytatásig ..... :OOO IMÁDOOOM! Annyit nevettem :DD Az a kép, a kicsi pókember :DDD <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,ez jól esett :)) Sietek vele:D
      <3

      Törlés
  2. Ne szivass már te is :)) Kövit kövit kövit! Jó lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én? Kellenek az izgalmak:D köszönöm hozom gyorsan :))
      <3

      Törlés
  3. Mi az hogy még nincs kövi rész??? :o imádlak te leány. <3
    Xoxp

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap nem értem rá, de ma majd hosszabb lesz a kövi:)) Én is imááádlaaak:DD

      Törlés