2013. február 21., csütörtök

33. fejezet: Hospital?? :OO


/Jenna szemszöge/
Nagyon jó volt újra itthon lenni. Hiányoztak. Hisz nem csak a barátaim, már ők is a családom tagjai! Alexa után Kendallhoz mentem, mert nekem nehogy megsértődjön, hogy nem köszöntem neki. Mármint nem ölelgettem meg, mint egy dedóskát.
-         Hiányoztál nagyooon!! –borult a nyakamba.
-         Nekem is. De a lényeg, hogy itthon vagyok!  
-         Jobban van a lábad?? –kérdezte, és le hajult megnézni.
-         Ühüüüm. Már nem fáj annyira… Csak akkor, ha beütöm vagy valami.
-         Gyógyszert írt ki?? –kérdezősködött. Rápillantottam tipikus fejjel, és abbahagyta a kérdezősködést. – Tudod, hogy csak féltelek!
-         Tudoooom!! –és megöleltem. Mindig meghat, hogyha ilyeneket mondd. Visszatartottam a könnyeimet. Nem akartam érzelgős lenni. Most nem…
/James szemszöge/
Kifutottam az én helyszínelő nőm után. És megpillantottam Jennát. De jóóóó, megjöttek. Nem tudom miért, de reménykedem, hogy kibékültek Logieval. Ezért, mint egy pletykafészek, félre húztam Jennt, és kíváncsi szemekkel nézteem rá.
-         Most mivaaan?? –röhögte el magát.
-         Háááát….öööö… az, hogy pletykás öregasszony lettem, aki kíváncsi, hogy mi van köztetek Logannal?? –virukszoltam a szemöldökömmel. Odahajolt a fülemhez és súgott valamit.
-         Képzeld, minden okééé!! –de az „okét” üvöltötte.
-         Aúúúúúúúú! Most miattad, sípol a fülem… - nevettem.
-         Tudod… a pletykafészkek így járnak! –kacsintott. –amúgy meg az egész ház tudja, de ne izgasson annyira!
-         Komoooly?? –lepődtem meg. –Engem miért kell kihagyni mindig a szaftos hírekből? –panaszkodtam. De Jenna meglepődve nézett rám.
-         Haver, van egy új neved. –tette a kezét a vállamra, és begörbült a nevetéstől.
-         Mondd már el!! Nem bírok várni. –türelmetlenkedtem.
-         Öreganyóó!! –szólalt meg nehezen.
-         Várj, ezt most nem értem.. Ezen mi olyan vicces, és ez hogy passzol ráám??
-         Mindjárt elmagyarázom! –vett egy nagy levegőt, az arca komolyra váltott az ökörködősről. – mert ha nem tudnád, az anyókák szoktak pletykálgatni. És képzeld, ez egy lánynak vicces jó??
-         Jó.. –törődtem bele.
-         Na de most megyek, elmondom a többi lánynak is! –kacsintott rám, és mint akit rakétából lőttek volna ki, úgy szaladt tovább. Összehívta a lányokat, és mind vele együtt nevetett.
/Logan szemszöge/
Gyorsan lepakoltam a szobába, és magammal húztam Jennát, mert még mindig röhögtek, és kellene készülődni a mozira.  
-         Naaaaa!! Pedig olyan jól elvoltunk!! –vágott dühös fejet.
-         Láttam… de akkor is, készülődni kéne. Amúgy minek nevezted el Jamesyt??
-         Öööööm… Öreganyónak!! –kezdte el a nevetést újból.
-         Basszus, minek kérdeztem meg?? Most majd megint nem lehet vele leállítani..  Bááááár, találó név!! –kuncogtam én is.
-         Huh!! –állt fel a nevetésből, komoly arcra váltott és elkezdett öltözni.
-         Sexi hátsófél! –jegyeztem meg. De erre odajött, és letámadott. –Miért?? Csak megdícsérteeem!! Még azt se leheeet?? –húztam fel a szemöldököm.
-         Deee leheet..
-         Akkor meg?? –vontam kérdőre.
-         Egy lánytól ilyet ne kérdezz meg. Mert úgyse tudja magát kimagyarázni.
-         Mert??
-         Nem tudoom… Ez olyan tipikus női butusság.
-         Oké…értem… Nem vagy nehéz, de attól még leszállhatnál rólam.
-         Hopp, bocsiii. –nevetett, és lemászott rólam.
-         Majd este édes, majd este!! –kacsintottam rá.
-         Booooloooond!! –dobott meg a keze ügyébe kerülő párnával.
-         Na jó.. Erre már rá se kérdezek. –és ekkor kopogtattak.
-         Mi ez a jó kedv?? Már mindeni kész van. Ti hogy álltok?? Csak rátok várunk!! –sürgetett minket Alexa.
-         5 perc!! –kiabált ki Jenna, és némán röhögött. Annyi idő alatt kész is voltunk. Beültünk a kocsiba. De most már okosabbak voltunk, nem eggyel, hanem kettővel mentünk.
-         Na melyik film legyen?? –vetette fel a kérdést Kendall.
-         Mindegy. A lényeg, hogy horror ne legyen!! –hallottuk a lányok válaszát.
-         Egy jó kis vígjáték?? –tettem fel a kérdést.
-         Hm… az jó lesz. De melyik??
-         Amerikai pite legújabb része?? –halottuk Rockytól az ötletet.
-         Oké. 8 jegyet kérünk a legújabb Amerikai pitére!
/Alexa szemszöge/
Beültünk hát a filmre. Vicces volt! Éppen ki akartunk már menni, amikor Jenna beütötte a lábát az előttünk lévő székbe.
-         Basszus!! Nagyon fáj!! –üvöltött és sírni kezdett a fájdalomtól. Kendall gyorsan odarohant hozzá, felhúzta Jenn nadrágját, és ömlött belőle a vér. Felszakadt a varrat.
-         Gyorsan skacok hívjátok a mentőket!! –kezdett pánikólni mindenki. Előkaptam a telefonomat, és tárcsáztam a számot. Addig, amíg a mentő kiért, felültettük egy székre. Hamar itt voltak. Kendall, Logan és én utaztam vele be a korházba. A többiek utánunk kocsival. Nagyon sok vért vesztett. A londoni orvosok nem varrták össze rendesen. Betolták őt a műtőbe, is mi fel és alá mászkálva vártuk, hogy egy jó szót is halljunk.

10 megjegyzés:

  1. Jujj ez nagyon jo let:)nagyon imádom a blogod<3ha akarsz nézz be hozám is nem vagyok olya jo mint te :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaajj köszönöööm:)) De, biztoos te is nagyon jó vaaagy ♥

      Törlés
  2. nem nem nem nem nem !nem lehet semmi Jennával. ÉRTETTED? :)) imáádom a blogod! annyira fantasztikusan írsz kicsilány! büszke vagyok rád:))! fooolytatáááááááááááááááááást NOW!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuj nagyooon köszönöööm:)) annyira jól esik, hogy büszke vagy ráááám♥ Sietek veelee

      Törlés
  3. Ismét egy elképesztően jó rész, itt vigyorogtam mint a tejbetök. :D Viszont a vége lesokkolt, rem minden rendben lesz. :oo
    Imádlakimádlakimádlaaaaaak. <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm széépen gumimaciii♥ Én iiis

      Törlés
  4. :))Az eleje jó vidám volt...de a vége :O még nekem is fájt a lábam, amikor olvastam, hogy beütötte :/ :))
    Logie milyen kis huncut....és James=Öreganyó :)) van elég baja :)) Kööööviiiit! ;) <3

    VálaszTörlés
  5. ez elképesztőőő! itt mosolyogtam mint egy idióta, de vége olyan váratlanul ért! gyógyuljon meg Jennaaaaa! :D várom a kövit, de nagyon*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, kellenek az izgalmaaak:DD Ma ha mindenigaz hozooom♥

      Törlés