2013. február 14., csütörtök

27. fejezet: The end?? 1.


/Jenna szemszöge/
Nagyon nagy boldogsággal töltött el az, hegy egy Turnén énekelhetek. Főleg Logannal.
-         De van még egy bibi….. –gondolkodott el megint Dave.
-         Már megint mi az??? –kiáltott fel Alexa, mert szerintem már unta ő is, hogy állandóan egy bökkenővel jön elő.
-         Melyik szám legyen.
-         Ez nem akkora nagy bökkenő. –legyintett Logan.
-         De….. –hallgattam el.
-         Miért Jenn?? –nézett rám ijedten.
-         Mert nem vagyok olyan jó, és nem biztos, hogy mindegyiket eltudnám kornyikálni.. –fejeztem be.
-         Khm… - köhintett Tori. –szerintem így is, meg úgy is jó hangod van.
-         Én már hallottalak a fürdőbe is énekelni, meg amikor vacsát csináltunk, akkor is. –állt ki mellé Alexa is.
-         Lányok, ez mind szép és jó,. Jól is esett. De én nem vagyok annyira biztos magamban….
-         De… az leszel. –és Logie egy puszit adott a buksimra.
-         Jó skacok, de még mindig nincs meg mit duettezzenek!! –kezdett bepipúlni Dave.
-         Nyugi haver, meg lesz. –nyugtatta őt James.
-         Én nyugott vagyoooooooooooook!! –ordított megint.
-         Jenna, Logie! Szerintetek? –kérdezte az én báttyuskám. Loganra néztem. Bámultam azokat a szép barna szemeket.
-         Invisible. –mondta és nem nézett már a szemembe. Talán valami baja van?
-         Jó. –egyezett bele producer. Megfogtam Logie kezét, és kihúztam őt a folyosóra.
-         Mi bajod vaaaaaan? –néztem rá pipán.
-         Semmi.. –mosolyodott el. És lágyan megsimogatta az arcomat. Nem remegett a keze…. Mert azt már tudom, hogyha valami baj van, remeg. Ezért hittem neki, és nem faggatóztam tovább. Bementünk vissza.
-         Ha már így visszajöttetek, akkor még egyszer elpróbáljátok, és utána mehettek. –fogadott minket a remek hírrel Dave. Hát megvolt ez is. De visszafelé már én vezettem, és Alexa ült mellettem.
-         Mért nem mondtad, hogy tudsz énekelni?? –kérdezte.
-         Nem szeretek vele dicsekedni…
-         Pedig ezzel nyugodtan lehet!!
-         De, tudod, hogy nem vagyok olyan! –tiltakoztam.
-         Ha te nem, akkor majd én! –vágott komoly arcot. Abban a pillanatban még nem tudtam, hogy mit akarhat ezzel mondani.
/Logan szemszöge/
Hazaértünk. A lányok elmentek plázázni. A fiúk szétszóródtak. Van, aki a parkba, van, aki Rockyhoz, és van, aki a kiskutyusát sétáltatta. De én itthon maradtam. Egyedül.. Követni akartam volna Kendallt, mikor Diana jött velem szembe.
-         Szia. –köszönt mosolyogva.
-         Szia…
-         Mi újság? –próbált jópofizni.
-         Semmi, de ha most megbocsátanál, mennék Kendallhez! –és megpróbáltam kikerülni. De nem engedte. Megfogott, és megcsókolt. Elsőnek eltántorodtam. De még valamit mindig éreztem abban a csókban. Ezért hagytam.
/Jenna szemszöge/
A plázázásból tértünk vissza. Éppen, amikor Tori egy jó sztorit mesélt. Beléptem az előtérbe és azt látom, hogy Logan egy másik lánnyal csókolózik. Lefagytam. Csak álltam könnyes szemmel. Még ajándékot is vettem neki, mert annyira szeretem. Egy kép volt….. rólunk … de leejtettem a földre, és eltört. Valószínűleg ez zökkentette ki Logant a csókolózásból…. Sírva kiszaladtam… Alexa utánnam, Tori ottmaradt..
- Jenna állj meg kérlek!! –futott utánnam Logan. De nem álltam meg.
- Most menj vissza… Megértem, ha nem akar egy ilyen barmot látni. –hallgatott Alexára.
- Jenna állj már meeeeeeg!! –sikított Alexa. Megálltam. De még mindig nagyon sírtam. –Végre hogy megálltál! Már nem bírom szusszal… - de én még se szólaltam, csak zokogtam, mint valami idóta. –Gyere idee! –húzott magához, és vígasztalt.
- Nem akarook most haza menni… nem bírnááááááám kiiiii!!
- Majd elmegyünk, és keresünk valami hotelt. De akkor hagyd abba! –szabta a feltételt. De erre még jobban sírtam. Beráncigált a kocsiába, és elvitt valamilyen hotelbe. Ő egy igazi barátnő. – Dőlj le, és próbálj meg aludni! Nem lesz jobb, ha csak sírsz.
- Alexa, nem érted, hogy nem tudoook!! –bömböltem még mindig.
/Alexa szemszöge/
Jenn még mindig nagyon zokogott. Nem értem ezt a Logant… Hisz imádta Jennát. Mivel érdemelte ki?? Hogy próbáljon megnyugodni, ezért mellébújtam, és elaludt. De néha könnycseppek gördültek le az arcán. Kimásztam az ágyból, és megcsörgettem Kendallt. Visszahívott.
-         Mi a baj édes? –hallottam ijedt hangját. –Hol vagytoook?? Mit csináltook? Jól van a húgom?? És te jól vagy? –halmozta rám a kérdéseket.
-         Szia kicsim. Eljöttünk egy hotelbe. Jenna elaludt végre… Én is jól vagyok. A drága tapló barátod nem mondta el mit csinált?
-         Nem. –lepődött meg. Éreztem a hangján, hogy egyre idegesebb kezd lenni.
-         Jöttünk haza a vásárlásból, és a haverod, egy másik csaj szájában volt…. Szószerint bekapták egymást… - de ekkor egy nagy puffanást hallottam. Ledobta a telefont.
-         Kendaall! Kendaaaall!! –kiáltottam bele, hátha még hallja. Én ezt nem hagyhatom.. Ha valami ökörséget csinál? Nem, Felkeltem Jennát, és elmegyünk. Berohantam a szobába és felébresztettem. Szágoldottunk a kocsival. Berontottam az ajtón. Kendall épp ordítja Logan fejét. Már azon a határon volt, hogy megüti. Ekkor odarohantam, és visszafogtam. És Jenna Kendall elé állt.
-         Kendall, higgadj le! Nem érdemes! –de ezt is alig bírta kimondani, mert még mindig sírt.
-         Jenna édes húgom! –és sírt ő is. Jenn nyakába borult, úgy zokogtak.
-         Jenna édesem, bocsáss meg!!! –ment volna Logan oda hozzá.
-         Te takarodj innen! Nem vagyok rád kívancsi te mocskos disznó! –és megpofozta. –Alexa, menjünk innen!
-         Mi most elmentünk. Türtőztesd magad Kendall! –útközben találkoztunk Carlosékkal. Rocky odafutott hozzánk.
-         Jenna, Jenna, Jenna mi a baj? –húzta oda magához.
-         - Logan. – helyettesítettem be Jenna szavát, mert nem hiszem, hogy megbírt volna szólalni. –Most megyünk Rocky, mert Jann nem nagyon bírja. Legyetek jók! –és elmentünk. A kocsiba végre megszólalt.
-         Nem hiszem el, hogy a Turné előtt csinálta ezt velem. –de még mindig nagyon sírt. 

8 megjegyzés:

  1. Úúú...ne máááár, ezt nem hiszem eeel :( Azonnal kibéküljenek :)) :D
    Huh, eléggé meglepődtem...
    Gyorsan a kövit...gyorsaaaaaan <3 :3

    VálaszTörlés
  2. nagyon imááádom:))annyira cuki de egyben szomorú rész is lett:)) nagyon élethűen írsz..Kendall és Jenna a végén olyan cukik! aahww alig várom hogy folytasd..remélem minden rendben lesz Logie és Jenna között:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönööm nővérkéém♥ Ez nagyon jól esett:)) Majd sietek vele♥

      Törlés
  3. Nani eddig boldog volt..de most sír. :'o
    Nagyon jól írsz.... Rem jobbra fordul a sztori.. Imádlak te Duracel nyuszii. <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nanii legyen most is vidám:))
      Hidd el, jobbra fog fordulni:)) imádlaaak gumiimacii<3

      Törlés
  4. Mikor jön az új rééész? :) nagyon tetszik ahogyan írsz, viszont hhiányolom az új részt:( :D

    VálaszTörlés