2013. február 25., hétfő

38. fejezet: Jenna hangulata kezd visszatérnii:D


/Logan szemszöge/
Miközben fogtam Jenna kezét, elgondolkodtam, hogy mi történt az eddigi életemmel. Néztem ki a fejemből, és rakosgattam a gondolatokat. Születésemtől kezdve (amire emlékszem), egészen mostanáig. És eszembe jutott, hogy mi minden jó dolog történt velem amióta Jenna belépett az életembe. Most a rosszak nem érdekelnek… Csak is a jók. És ebből nagyon sok van. A közös vásárlás, a medencés buli, és sok dolog, az ismerkedésünk során. Hm… szép emlékek.. Ebből a pillanatnyi rakosgatásból Jenna zökkentett ki.
- Mi a baj Logie? –nézett rám boci szemekkel.
- Semmi! Csak néztem ki a buksimból! –válaszoltam meg.
- Biztos?? Nem akarom, hogy valami nyomja a lelkedet!
- Télleg semmi! Hidd el édes!
- Oké.. elhiszem. –és hogy ez valóban így legyen, adtam neki egy puszit. Persze ezt is valakinek meg kellett zavarnia… a doki lépett be az ajtón, és Jennához szólt.
- Kisasszony, még két nap, és hazamehet! –ennek mindenki nagyon örült, hisz az a két nap hamar eltelik. – De én már megyek is, nem zavarok tovább! Viszlát!
- Viszlát! –köszöntünk csoportosan. És kiment.

/Rocky szemszöge/
Mi egy idő után hazamentünk. Nem akartunk zavarni. A lényeg, hogy Jenn jobban van, és nincs semmi baja. És ezt a lányt is lerendeztük. Végre.. Útközben betértünk a Mekibe, Carlítosom kedvenc helyére. Tud ez a fiú enni! Nem is kicsit!! Haah, mintha magamat látnáám! Csak fiúba… Bár, nálam is többet eszik!
- Jesszus ember, hova fér beléd ennyi kaja? –csodálkozott James is.
- Nem tudom.. És beléd a protein?? –vágott vissza.
- Ember, nem szedek proteint…. –vágott hülye fejet.
- Neeem?? Akkor nem is tudom, miért vagy ilyen izomagy? –pöckölte meg James bicepszét.
- Haver, most hagyd abba!!
- Miért? –nevetett.
- Jól van.. Te akartad!! –felpattant, és elkezdte Carlost kergetni az egész Mekin keresztül.
- Hülyék… - nézett rám Tori vigyorogva, ám mégis buta fejjel.
- Hihii, egyet értüünk!! –és összepacsiztunk.

/Alexa szemszöge/
Látszik, hogy Jenn jobban van. Vicces hangulatot teremtett. Mármint Kendallról mondott el pár ciki dolgot, még kiskorából.
- És és –vett egy kis levegőt, mert alig bírt beszélni, annyira röhögött. – 10 éves koráig nem bírta kitörölni!!
- Neeeeee!! –röhögött mindenki.
- Jenna!! –nézett rá Kendall. De mégse volt pipa.
- Na, ők a családunk bratyó! Nehogymááár!!
- Én is tudok rólad mondanii!
- Mit??? Én mintagyerek voltam jóóó??
- Hihii, nem is tudom, kitől örökölte az egoista hajlamot?? –csodálkoztam.
- Hah egyetértek! –csatlakozott Logan is. És egyszer megcsörrent a Kendall telefonja. Dave volt az… Vajon mit akar??? Megvártam, még leteszi.
- Mit akart?? –kérdeztem sietve.
- Be kell mennünk a stúdióba….. Sajnos most… És Alexának meg fotóznia kéne minket…
- Mi vaaan?? –lepődtünk meg egyszerre.
- Tárcsázd Davet!! –szóltam Kendallnek. Hívta, és odanyújtotta nekem a telefont.
- Hallo! –szólt bele.
- Hali. Dave….. figyi! Nem lehetne átrakni a fotózást?? Mert Jenna korházban van, és nem akarom itt hagyni őt.
- Mikor engedik őt ki? –kérdezte.
- Két nap múlva.
- Jó… Majd akkor megcsináljuk a képeket. De a fiúk jöjjenek be! –és lerakta.
- Szia neked is…
- Na???? –kérdezte sietve Kendall.
- Menjetek, én maradok.
- Aranyos vagy édes! –adott egy puszit a számra Kendall.
- Köszi Alexa!! –intett Logie.
- Ez semmiség!

/Jenna szemszöge/
Ketten maradtunk. Aranyos volt tőle, hogy itt maradt velem! Imádom! De őszintén?? Egy kicsit fáradt voltam.. De nem aludtam el. Az nem lett volna szép gesztus..
- Oh végre, már csak két nap, és kiszabadulooook iinneen!! –hálálkodtam.
- Nyugiii, hamar eljön!! Pikk pakk itt lesz a napjaa!! –nyugtatott. – de én látom, hogy te fáradt vagy!
- Csak most hat a gyógyszer… -és ásítottam egy nagyot.. –de nem akarok elaludni. Arra való az estee!
- Nem… az este nem arra való Jenn! –kacsintott rám. – Aludj csak! Pihend ki magad. Hidd el, nem mozdulok innen. –és beszundítottam. 

4 megjegyzés:

  1. Protein xD siess a kövivel, nagyon jó lett cukojbojsó. *.- <3 ez a blog csak egyre jobb lesz.
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Semmi sablon, miről beszélsz? :) Nagyon jó lett (ez is) :D Siess a köviveeel! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát..... mindegy:)) Köszönöööm, nagyon jól esik, hogy tetszik:DD ♥

      Törlés