2013. február 23., szombat

36. fejezet: Diana akciója...


/Kendall szemszöge/
Mindenki örült neki, hogy a húgom jobban van. Erre most meg kiderült, hogy emlékezet kihagyása van.. Sírógörcs fojtogatott, hogy az egyetlen húgomnak is baja esett.
-         És arra sem emlékszel, engem minek neveztél eeeel?? –faggatózott James.
-         Nem…. –vágta rá furán. – Erre sajnos nem.. –Alexa odament hozzá, és a fülébe súgott valamit. – Jajj várj! ÖEGANYÓÓÓ!! –derült jobb kedvre.
-         Köszi Alexa!! –szólt James. De ő csak rákacsintott. Jó volt őket ilyen vidáman látni.
-         Hihi, de azt az esetet légyszi majd meséljétek el, milyen jogon nevezem így!! –kérte Jenn. Az összes lány köréje ült, és elkezdte mesélni neki. Ő csak röhögött. – Óóóó, akkor már érteeem!!
-         Cssss, még csak most jön a lényeeeg!! –szólt rá Tori. És mesedélutánt tartottak neki. Logan odacsusszant hozzám.
-         Milyen jó őket ilyen vidáman látni!!
-         Ugye milyen fantasztikus? Nagyon boldog vagyok, hogy sokkal jobban érzi magát a lányokkal.
-         Lányt csak lány érthet meeeg! –adta a tanácsot. Egyetértően néztem rá.

/Diana szemszöge/
-         Ügyes voltam?? –kérdezte a barátnőm Tina.
-         Hohóóóó, de még mennyiree!! –és adtunk egymásnak egy pacsit. – Remélem egy ideig, bent marad…
-         Óóóó hogy te milyen gonosz vaaagy!! –kacagott.
-         Tudom én iiis. –kacsintottam rá. –Amíg bent van, felkeresem Logant, és visszaszerzem!! Ő másé nem lehet.. Ebbe nem törődök beleee!!
-         Nem is tudom, miért kérdezik azt, hogy én mi miatt imádlaak?
/Rocky szemszöge/
Érzem, hogy jól kijövök velük, és érzem, hogy már én is családtag vagyok.
-         Nem vagytok ééheseeek?? –kérdezte Carlítos.
-         Most hogy így mondod… - tanakodott el Jenna. – Hozhatnátok nekem iiis!!
-         Nem nem Jenna!! Te csak orvosi kajákat ehetsz. Most még. –csillapította le őt Kendall.
-         Ajjj… a fenébe.. – durcázott be.
-         Szerintem mindenkinek hozhattok egy szendvicset!! –küldte ki őket Logan. Ők a szaladtak, mint az őrültek lefelé.

/Carlos szemszöge/
A büféig versenyezve szaladtunk.
- Igen bibibííí legyőztem az izompacsírtááát!! –nyújtogattam felé a nyelvemet.
- Ch… Csak mázlid volt. Elestem azért nem értelek utol….–kezdte el a ki fogásokat keresni.
- Ja, persze… - nevettem.
- Tessék, hogy el hidd, nézd meg a saját szemeddel a piros térdemet!! –és felhúzta a nadrágját. De hófehérek voltak a térdei. – Basszus, ezek előbb még hót vörösek voltak!!
- Aha…. Jaja…. –kacsintottam rá. – na mindegy. Menjünk a kajáért. A többiek már biztos éheseeeek! 7 közepes szendvicset kérnék! –léptünk oda a pulthoz. Kifizettük, és teli kézzel mentünk vissza. Megdöbbenve álltunk meg. A többiek kirekesztve, az orvosok körberohanják Jennát.
- Mi törtééént?? –kérdeztük meglepődve.
- A lába…. Fájlalta nagyon, ezért hívtuk az orvosokat. –magyarázta el Rocky.
- Adtunk neki egy fájdalomcsillapítót. –lépett oda az orvos. - Remélhetőleg nem fog neki fájni. Most már visszamehetnek hozzá. Beléptünk. A lábán új gipsz, és ő mosolygott.
- Jobban vagy??? –rohantak oda Loganék.
- Kezd hatni a gyógyszer…. De még nem érzem magam tökéletesen. De mosolygok. És az ember egy mosollyal szinte mindent kibír!!
- Na, akkor ennek örömére, megjött a kajaaa!! –és elkezdtük kiosztani.
- Ch… a mázlisták… - duzzogot Jenna. De neki is meghozták a reggeliét. – Nyenyenyeeee!! –nyújtogatta a nyelvét. És mindenki tömte a buciját.

/Tina szemszöge/
Rezgett a telefonom. Az egyik besúgótól kaptam egy üzenetet. Ledöbbentem az olvasása közben. Diana megpöckölte a vállamat.
-         Mi a baaaaj?? –kérdezte ijedten.
-         A lány… Jobban van…
-         Mi vaaaaan?? –dühöngött. – Az nem leheeet…. Nem! Valamit kell azzal a lánnyal, csináljak! Csak közénk áll, hisz tudom, hogy Logie még mindig szeret engem, különben nem viszonozta volna a csókot. –nem tudom, nekem kezd Diana viselkedése depissé válni… De nem merem elmondani neki.. Még a végén eltesz láb alól.  – Tudom! Bemegyek a korházba, hisz nincsenek vele egész nap, meg hát este se.
-         Figyelj Diana!! Ez nem jó ötleet! Még a végén lecsukatnak vagy valami. És fogadd el, hogy van egy olyan lány, aki Logant boldogabbá teheti, mint te!
-         Ch… Mi történt veled?? Na de én megyek.. Ilyen ökörrel nem leszek… - felállt az asztaltól, és elviharzott. Ahogy ismerem, őrültségre készül.. Szólnom kéne a BTR-es fiúknak, nehogy váratlanul érhesse őket. Azt hiszem, az egyiknek meg van a száma… Pf… Melyik is az?? Megvan!! Carlos Pena. Tárcsáztam is. Meglepődve szólt bele.
-         Igen?? Ki az??
-         Helló nem érdekes.
-         Honnan van meg a számom?? –értetlenkedett.
-         Figyu, azt most nem lényeg. Az a lényeg, hogy Diana úton van a korház felé, szóval ne hagyjátok őrizetlenül a lányt. Kitelik tőle, hogy valami baromságot csinál. Hali. –és leraktam.

/Jenna szemszöge/
-         Oh, már haza akarok menni!! –siránkoztam. Ekkor Carlos belépett az ajtón, kihívta magához Logant, Kendallt és Alexát. Hm… Érdekeees.. De amikor ők is visszajöttek, az arcukról nem tudtam semmit sem leolvasni. Se jó, se rossz hírt. Magamhoz hívtam Logiet. – Valami baj van?? Mondd el őszintén, különben megharagszom!
-         Nincs semmi….. –és megsimította az arcomat.
-         Baszki, te remegsz! Itt baj van! Én érzem…
-         Nem akarlak ezzel terhelni…
-         De legalább mondd el, összegezve!
-         Hát jó… - ült le az ágyam szélére. – Ugye van az a lány… Diana…. Felénk tart… Valami rosszat akar csinálni… veled!
-         Mi?? –néztem rá félve.
-         Nyugi!! Nem hagyom! Akár az életem árán is! –és megcsókolt. De a többiek már nem voltak bent. Ott feküdt mellettem. Végre! Ez már hiányzott.

6 megjegyzés:

  1. Ne máááár, kinyírom azt a csajt :)) Jóóóó lett, kövit gyorsan! ^^ <3

    VálaszTörlés
  2. megölööm Dianat ha valamit csinál Jennával..harcos vagyok ;))) ahwww annyira jól írsz kicsimanó! folytatáááást mooooost!:))) imádom,imádlak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kicsi harcosnőőőm:DD♥ Én is imááádlaaak♥

      Törlés
  3. Valaki kapcsolja már le azt a csajt... Itt idegeskedek. :o nagyon élethűen írsz, csajsziiii, siess a kövivel *.- <3
    Most boldogabban fogok vacsizni.
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendiiii:)) Ezen nem érdemees idegeskednii♥ Köszönööm gumiimaciiim:))

      Törlés