2013. február 5., kedd

23.fejezet: Dance Party 2


/Jenna szemszöge/
- Na a győztes!! –folytatta Robert. - Nem más, mint a… Tessék? –kérdezte Robert a füléhez kapva.
- Mi van?? Most ennek meg mi a baja?? –hallatszott a nézőktől.
- Most kaptam meg az eredményeket.. A versenynek nem lett győztese. Az állás minden egyes százalékra egyezik.
- Hogy?? –lepődtem meg. –ezért izgultam, hah. –könnyebbültem meg.
- Nem..nem…ezt így nem hagyhatjuk. –szóltak közbe a fiúk. – Nehogy már döntetlen legyen. Nem.. Valamit még kitalálunk.
- Ez most komoly?? Gyerekes….. –válaszolt Alexa. És ekkor fellépett a zsűri a színpadra.
- Emberek, emberek! Az alapján fogjuk eldönteni a győztest, hogy a zsűri kinek adott több szavazatot. –magyarázta el a témát, Tori.
- Köszönjük Victória, akkor nézzük.. Carlos?
- Tessék!! –figyelt fel a butus.
- Légyszíves mond a pontszámokat. –súgta oda neki James.
- Ja persze. Kogan: 9, -és ekkor nagy éljenzés- Jalexa: 10. –még nagyobb éljenzés. Fiúk pókerarc. Ch… nem lehet semmit se leolvasni..
- James. –nézett rá Robert.
- Jalexa: 8  - fújjogás. – Kogan: 9 –megint egy kis öröm.
- Tori, tőled függ hogy ki győz. Eddig az állás egyenlő.
- Képzeld, tudunk mi is számolni! –kiáltott be valaki a közönségből. Robert nagyot nyelt. Túllépett rajta.
- Kogan: 9 Jalexa………………10. –és nagy ujjongás.
- Áhw. Alexa sikerült!! –borultam a nyakába.
- Tudooom, tudooom. –és ugráltunk örömünkben. De ekkor odajöttek a fiúk. Még mindig póker arccal…. Talán mérgesek lesznek? Vagy irigyek? Fogalmam nincs… De ekkor elmosolyodtak.
- Ügyesek voltatok! –és nyújtották a kezüket. Egymásra néztünk Alexával. Olvastunk egymás gondolataiban.
- Ne a kezeteket nyújtsátok!! –és ekkor egy csókot nyomtunk az ajkukra.
- Erre nem számítottam. –röhögött Logie.
/Tori szemszöge/
Féltem, hogy Logan megharagszik, amiért a Jalexa több pontot kapott tőlem. De ha a lányok jobban tudtak mozogni…. Sétáltam le a színpadról.. Ajajj… Ott van… Velem szemben… Ne mááááááár..
-         Logie beszélhetünk?? –szólítottam meg.
-         Persze hugi. –és nem mozdultam. – ja hogy itt?? Mondjad. –esett le neki.
-         Nem haragszol? –nyögtem ki magamból elég nehezen.
-         Miért is?? –nézett rám olyan furán.
-         Hááát… - de nem fejezhettem be a mondatom.
-         Nem. –vágta rá rögtön.
-         De nem is engedted, hogy befejezzem!! Akkor?
-         De már tudom, mire gondoltál. Nem, nem haragszom hogy Jalexa páros jobban tetszett neked.
-         Nincs harag? –és ölelésre nyitottam a karomat.
-         Nincs harag. –fogadta el az ölelést.
-         Óóóóó a két tesó ölelkezik ahw. –jöttek oda a többiek, és elfolyódtak. De csak röhögtünk. Nem tudtunk mást.
-         Gyertek, üljünk be egy innire. Addig is, jobban megismerhetjük Torit. –adta a jó ötletet Jenna.
-         Én benne vagyok! –egyezett bele Alexa. És mindenki más is.
-         Meg akarom ismerni a tesóm barátnőjét. –mosolyogtam rá. Ő viszonozta.
-         Éééééééééén vezeteeeeeek!! –kiáltott egy nagyot Alexa, és a kocsiba sietett.
-         Anyóós üléééés!! Kupurogjatok csak hátul. –futott Jenna Alexa után. De nem sikerült neki, mert Logie elkapta.
-         A-a-a édesem, te velem ülsz hátul.. Nyomorugjunk csak ott hátul. Tori, ülj csak előrre.
-         Jól van Logie… De várjunk csak.. Nem úgy volt, hogy békén hagytok, ha nyerünk?? –lepődött meg.
-         De.
-         Hát akkor???
-         Csak azért, mert te a barátnőm vagy, és te ülhetsz egyedül az ölembe. –és megcsókolta.
-         Ahw. Ez édees.
/James szemszöge/
Hm…. Nem is tudtam hogy Logienak már ekkora a huga.. Meglepődtem, amikor leült mellém a zsűri asztalhoz. Csak nem… Na nem.. egy ideig nem leszek szerelmes….
/Logan szemszöge/
-         Ott vagyunk már?? –kérdezősködött Kendall. –Nem jó itt hátul ülni.. Fáj a mellkasom, húzd már le egy kicsit az ablakot, álljunk meg egy kicsit levegőzni, édes pisilnem kell.
-         Oh hogy neked mennyi bajod van?? Mint egy kisgyerek. És félreállt. De amúgy télleg kellett egy kis friss levegő. Kiszálltunk.
-         Áhh hideg vaaan… Kendall szálljunk már vissza a kocsibaaa.. Fááázook. – vacogott Jenna és Alexa.
-         Tessék itt a kabátom. –és odaadtam Jennának a kabala jekimet.
-         Köszi maciim. –és néztem Kendallra.. Nem akart kapcsolni. Odamentem és a fülébe súgtam.
-         Haver, Alexa fázik, add oda neki a kabátodat…
-         Ohh basszus. –és odafutott Alexához. –tessék itt a kabim. Egy percet várjatok mééég, elvégzem a dolgomat. –és befutott a gazosba. Hát abból az egy percből lett 3 is.
-         Mi van bratyó, elvitt egy medve? –kiáltott utána Jenna.
-         Nem.. Már jövök.. Nah mehetünk. –és beszálltunk a kocsiba. Hamarosan ott voltunk a bárban. Hülyültünk, képeket csináltunk. Még szerencse hogy a lányok nem ittak. Ki vezetett volna haza… Mi egy pár pohár sört ittunk.. De nem voltunk részegek. Vagyis… nem emlékszem hogy azok lettünk volna. Hazaértünk megint nyomorgással. Összedobtunk egy kis vacsorát. Jenna, Alexa, Tori és én. Mint egyedüli fiú….. De nem baj, ha egyszer jól főzők, akkor jól főzők. A többi fiú meg csak röhögött. De kapnak ők még tőlem..
-         Na milyen?? –nézett a fiúkra kérdően Jenna.
-         Hm…. Finooom. –kapkodtak a fiúk a kanál után.
-         Á-Á-Á el a kezekkel.. Logie csinálta a nagy részét…-és Kendall belevágott a mondatába.
-         Ajjaj, ez rosszul fog végződni.
-         Neeem… csak egy szimpla bocsánatkérés.
-         Bocsi Logie… -néztek kutyaszemekkel a fiúk.
-         Elfogadva. Tori, ma itt alszol?
-         Hát, ha kapok helyet? –nézett azokkal a Henderson boci szemekkel.
-         Persze van itt hely.
-         Nekem a kanapén is megfelel!!
-         Akkor, máris hozok ágyneműt! –és Jenna felpattant az asztaltól, rohanva az ágyneműért. Mi is elmentünk aludni.

                   

6 megjegyzés:

  1. Követelem az azonnali folytatást!! *-* egyszerűen imádom ;))
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. annyira jóóóó :DD imádom, nagyon nagyon nagyon! ezzel a résszel ismét megnevettettél .
    ˇ"- Haver, Alexa fázik, add oda neki a kabátodat…
    - Ohh basszus."- ezen szakadooooooooooook :DDDDD alig vááárom a folytatást!:)

    VálaszTörlés
  3. Ez a rész is fantasztikus volt! Olvastam és mosolyogtam :D Még ilyen részekeeet!!! Ajánlom, hogy még ma elkezd a folytatást, hogy holnap felteheeeesd és olvashassam! *w* :)

    VálaszTörlés