2013. február 24., vasárnap

37. fejezet: Egy ideig lerendezve....


/Jenna szemszöge/
Ott feküdt mellettem. Megnyugtatott a jelenléte.
-         Na, megnyugodtál? –fordult felém.
-         Ühüüüm. –bólogattam.
-         Akkor jóóó kicsim! –és adott egy cuppantóst. És egyre jobban szorított magához.
-         Hélóóó, a végén még megfolytaaassz!!
-         Az nem lenne jó… -és lazábbra engedett.
-         Végre… - könyebűltem meg. Ekkor berontottak a többiek.
-         Itt van!! –szólt megijedve Carlos. Logie szélsebesen felpattant. Küldött egy puszit. Én remegve feküdtem az ágyba.

/Logan szemszöge/
Vettem egy mély levegőt, és kimentem. De ahogy megláttam Dianát, azt hittem nekirohanok… Igaz, lányt egy fiú nem bánthat… de akkor is.. az én barátnőmről leszállhat.
-         Sziia Logie! –szólt nyálasan, és a karja ölelésre nyílt volna. De ellöktem magamtól.
-          Ch… Mit képzelsz??
-          Nem is tudom… - gondolkodott el.
-          Na takarodj innen!! –és a lift felé mutattam.
-          Nem beszélhetsz így velem!!
-          Miért neeem?? Megérdemled! Tönkre akarod tenni az életem? Nem hiszem, hogy sikerülni fog.. Te már a múlté vagy!
-          Még egyszer mondom, Logan Henderson nem beszélhetsz így veleeem!! Nem érdemlem meeeg!!
-          Nem érdemled meeg?? Nem tudom, ki béreltette fel a barátnőjét, hogy dobja meg Jennát!!
-          Te ezt honnan tudood?? –kérdezte Diana, és egyben a többiek is.
-          Ahogy Jenna mondta a személyleírást. Elsőnek nem ugrott be… Csak rá két percre.
-          Hihi, Logannak van eszeee?? –csodálkozott Dia.
-          Na most hagyod el a korházat!!
-          Nem.
-          Ha nem, akkor majd én és mi segítünk! –megfogtuk, és kivittük.
-          Tűnj el az életünkből!! –ordított utána Kendall.
-          És a szemem ügyébe ne kerülj!! –csatlakozott a barátnője is.
-          Még ezt megbánjátok!!! –dühöngött.
-          Ch…. Szajha…. –jegyeztem meg. De siettünk vissza Jennához. Nem akartam őt sokáig egyedül hagyni. Félve nézett rám, amikor beértünk. De ahogy rámosolyogtam, sokkal vidámabb lett. – Én nem megmondtam?
-          De mit?
-          Hogy megvédelek az életem árán is?

/Alexa szemszöge/
Hm… Ez a csaj most nagyon kiakasztott.. De még mindig nem értem Logant.. Miért nem mondta el, ha már tudta, hogy ki sebezte meg Jennát. Ezért megfogtam, és félrehúztam.
-         Mi vaan?? –kérdeztem tőle.
-          Ezt inkább nekem kéne, kérdezzem…
-          Naaaaaa…
-          Mondjad!!
-          Miért nem közölted velünk, hogyha tudtad, hogy ki dobta meg Jennt??
-          Nem tudom… Nem akartalak titeket vele idegesíteni..
-          Engem ezzel nem idegesítettél volna! Jennának meg nem kellett volna elmondani. Nem logikus??
-          Benne van a Logi! Hallottad? –és én ekkor a kezemet a homlokomra csaptam. – Jól vanna.. Csak egy kicsit ökörködtem. De bementünk vissza. Ahogy láttam Jenn elaludt. Halkan körülötte ültünk és beszélgettünk.  Logan ott ült mellette. Nem bírta elengedni a kezét.  Én Kendizzlém mellett ültem. Megnyugtatott. Kicsi ölelése, kicsi kézszorítása, kicsi ám mégis nagy szeme! Én így imádom, én így szeretem őt. Hm… mi lenne nélküle az élet?

/Tina szemszöge/
Ülök a lakásomba. Egyszer csak valaki veszettül kopogtat. Nem kiabáltam hogy megyek… Gondoltam hogy Diana az. Kikukucskáltam. Télleg ő volt az.
-         Nyisd ki te szemét!! Tudom, hogy köptél! De ezt még megbánod! Hallod?? –üvöltött az ajtó mögül.
-         Tudod, én nem vagyok olyan szemét, mint te… - motyogtam az orrom alatt. De meghallotta.
-         Aha!! Itthon vagy!! Azonnal nyisd ki!
-         Azonnal menj el! Mert kihívom a zsarukat, és neked akkor annyi! –de már nem volt az ajtó előtt. 

2 megjegyzés:

  1. OMG OMG OMG. :o kövit de gyorsan *-* Viviii ne tedd ezt velem. <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh Nanii, de most nem tudok, majd csak holnaaap♥

      Törlés