2013. február 19., kedd

31. fejezet: Fall in love again?? :OO


/Logan szemszöge/
Ijedten vártam Jenna válaszát.
-         Nem tudom… Igaz, hogy nem te csókoltad meg Dianát, de azért mégis benne voltál a dologba, mert ellenezhetted volna.. És most mondd azt, hogy nincs igazam..
-         De.. nagyon is… Csak…öööö.. gondoltam egy esélyt kaphatok. –néztem rá boci szemekkel.  
-         Aludhatok rá egy napoot??
-         Igen!! –bólogattam vidáman a fejem.
-         Egyelőre csak barátok?
-         Ühüüüm! –most egy kicsit elszomorodtam..  És bementünk a stúdióba. Ahogy énekel, ahw. Kiráz a hideg. Gyönyörű az egész lány! Minden álmom valóra válna, ha most adna még egy esélyt! Hisz, mindenkinek jár egy. Hamar kész voltunk. Beugrottunk a limóba, és mivel egy hotelben vagyunk elszállásolva, ezért együtt utaztunk.
-         Hölgyem? –nyújtottam a kezem, és udvariasan kisegítettem.
-         Köszönöm. –mosolygott rám aranyosan. Kinyitottam előtte az ajtót is. –Nem jössz fel egy kávéra? –kedveskedett.
-         Háááát… ha nem vagyok útba?
-         Gyereee te butaa!! –és követtem.
-         Hm.. szép csajos lakás! –kacsintottam rá.
-         Az az. Csajtanya! Már csak Alexa hiányzik. –és ekkor megcsörrent a telefonja.
/Jenna szemszöge/
-         Hopp hopp!! –nyúltam hírtelen érte. – Juppiiiii Alexa aaaz!! –és nagy örömmel vettem fel.
-         Sziaaaa!! –sikított bele a telefonba.
-         Na ne mááár, már te is kezdeeeed?? –röhögtem vissza. –Amúgy sziaa.
-         Mit kezdeeek??
-         A telefonba ordítozáást!!
-         Jaaaaaa. Bocsii!!
-         Semmi baaj!!
-         Miújsáág?? –kíváncsiskodott.
-         Semmi különös.. Elpróbáltuk a számokat meg ilyen koncertes dolgok. –és láttam, hogy Logan közeledik felém, és a telefonomért nyúl. Kivette a kezemből. – Logaaan, add vissza!!
-         Nem. –vágta rá rögtön a választ.
-         Add iiiideee!! –nyúltam a szerkentyű után.
-         Hm… nem.  –és egyre magasabbra emelte a telefont. Tudja, hogy sokkal kisebb vagyok nála.
-         Rohadééék, add ideeeee!! –röhögtem még mindig, és elkezdtem ugrálni.
-         Hm. Jól van. –nyúltam volna érte. –egy feltétellel. –tudtam. Tudtam, hogy ki fog találni egy bökkenőt. Elég jól ismerem.
-         Hahóóóóó, Jenna ittvaaagy?? Vagy valami baj törtééént?? –és meghallottam, hogy Alexa már kezd megijedni.
-         Na, mi az… Mondd! – higgadtam le.
-         Hm… nem is tudom…. Egy puszi. A számra!!
-         Hohóóó felejtsd el!!
-         Akkor nincs telefon! Hát, van ilyen..  –kacagott ördögiesen. De az idegeim már nem bírták… Ezért leterítettem. És én voltam felül.
-         Add már idee! –próbáltam kiszedni a kezei közül. Sikerült. Felálltam, és gyorsan beleszóltam.
-         Itt vaaaaagy mééég?? –kapkodtam a levegő után.
-         Itt- Itt. De miért nem voltááál??
-         Hosszúú… majd ha hazaérek, mindent elmesééélek!! Nem olyan jó telefonoon.. Amúgy dióhéjban, Logan elvette a telómat… És nem adta vissza…
-         Ott van nálad?? –hallottam hogy ledöbbent.
-         Igen, hisz együtt énekelünk. És egy hotelbe lakunk… Meg, felhívtam kávézniii.
-         Igen?? Végül is, te döntésed. De ha egy ujjal is megbántja a lelked eltöröm, mint a ropit!
-         Hallottam. –reagált Logan.
-         Ajánlom is.. De én megyek, majd hííívlaak! Puszii
-         Puszii. –és lerakta. Logie felállt, és egyre közelebb jött.
-         Mit mondtam én előbb?? –vont kérdőre.
-         Nem tudom.. Mit??
-         Hogy egy pusziért adom csak vissza a telódat nem??
-         Hááát éés??
-         Holmaraad? –kérdezte.
-         Neeeem…. –de ő megtette helyettem. Visszahúzódtam. De utána viszonoztam. Még mindig tökéletesen csókol.
-         Hoppá, megtörtelek. –mosolyodott el.
-         Szemééééét. –röhögtem én is.
-         Akkor?? –húzta fel a szemöldökét.
-         Mi akkor?? A barátok is csókolózhatnak!
-         Neeeem.. Azok nem szoktak.
-         De. Egy barátnő, és egy barát. –vigyorogtam rá.
-         Szeretleeek. –húzott magához egyre erősebben.
-         Én iis. –de ezt olyan bizonytalanul mondtam… Nem vette észre. Már azzal betelt, hogy megcsókoltam.
/Rocky szemszöge/
Egész reggel Carloshoz bújva feküdtem. Jupiiii!! Megtaláltam életem párjáát.
-         Szereetleeek! –fordult hozzám, és egy puszit nyomott a homlokomra.
-         Éééén még jobban!! –mosolyogtam rá. – Hah, mi volt ez?? –hallottam valami zajt. És megint. Közelebb hajoltam Carlos pociához. Korgott. –Éhes vagy??
-         Hááááát, egy piciit!! –mutogatta az ujjával.
-         Gyere, összedobunk valamit. –kimentünk, és csináltunk egy kis pirítóst. 

6 megjegyzés:

  1. Wow oh wooooow. *-* nagyon jó, alig győzöm kivárni a folytatást.. :O
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Huh, végig mosolyogtam és nevettem, nagyon jó lett ^^ Wááá, siess a kövivel...ami azt illeti, neki is kezdhetsz :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépeeen :DD hát majd csak holnap állok nekiii ;))
      <3

      Törlés
  3. Jenna és Logie újra jóban vannak <3 :) imádom ahogy írsz, siess nagyon de nagyon azzal a következő résszel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ooh nagyoon szépeeeen köszönöm, sieteek veleee:DD
      <3

      Törlés