2013. február 10., vasárnap

25. fejezet: The plan :DD


/Alexa szemszöge/ 
Mindenki engem követett, szépen, csendben és óvatosan. Beértünk a szobánkba. 
- Basszus skacok... -kiáltottam fel. 
- Mi a baaaj?- néztek rám rémülten.
- Megyek, szólok Jamesynek, mert nem tudja hogy Tori még alszik. -és kisuhantam a szobából. Míg neki nem ütköztem Maslownak. 
- Jó reggelt Alexa! - mosolygott. 
- Bocsiii.. Épp hozzád siettem. 
- Miért is? 
- Hát csak azért, mert Torii még alszik. Halkan közlekedj. - kacsintottam rá. 
- Oké. Olyan jót aludtam! -és nyújtózkodott, mint egy életvidám ember. 
- Hát azt látom... - nevettem el magaam. 
- Hát a többiek? - kérdezősködött. 
- Bent vannak a szobánkba. Gyere te is. Megvárjuk, még Victória felkel. 
- Rohanoook. - beléptünk volna az ajtón, amikor Torii jött velünk szembe. 
- Jó reegelt skacook. - köszönt aranyosan. 
- Jó reggelt. - mondtuk egyszerre, viszonozva az aranyosságot. 
- Skacook, kijöhettek felkelt! - nyitottam ki az ajtót, és beüvöltöttem nekik. 
- Szió hugicám! - futott ki Logan, és a nyakába ugrott. 
- Bratyó, szálj már le rólam! - nevetett, és próbállta magáról letuszkolni. 
- Jót aludtál? Milyen itt nállunk? -és csak úgy halmozta a kérdéseket.
 - Hát nehezen aludtam, és szeretek veletek lenni. - nevetett még mindíg. 
- Hát ennek örülök. –l épett elö Jenna is, és leszedte Logiet Toriról. 
- Hah köszi Jenn. - hálálkodott.
 /Jenna szemszöge/ 
 Leoperáltam macimat a hugáról. Ha nem szedem le, Tori összeesik. 
- Most mér édeees? - nézett rám Logie kutyaszemekkel. 
- Mit miér? 
- Miért szedtél le Toriiról? 
 - Mert talán összeesik? Nem bír el egy ilyen nagydarab srácot. Hisz lányból van! -röhögött mindenki. 
- És, te elbírnál? - nézett rám tudakodó szemekkel. 
- Édeees meg ne próbáááld! - de már késő volt, rám tehénkedett. - Szálljál le, nem bírlaaak eeeeeel! -és alig bírtam megszólalni a röhögéstől. 
- Egy feltétellel... 
- Na neeee... mi lenne az? - vágtam hülye fejet. 
- Hm.....nem is tudooooom... - gondolkodott.. 
- Sokáig fogsz még gondolkodni? Mert akkor leszállhatnál rólam...
- Ja bocsi szivii. -és leszáll - Csókooot! - nevetett ördögiesen.
- Tessék. -és egy hosszút nyomtam a szájára.
- Hm… megérte követelőzni. –mosolygott.
- Szeméééét!! –ütöttem vállba. –Nyugi édes, lesz még itt este!! –mutogattam fenyegetőzve.
- Jajj, de félek! –futott Kendall mögé.
- Jó reggelt… - vánszorgott ki szomorúan, piros orral Carlítos.
- Jól vagy haver?? –lepődtek meg a fiúk..
- Nem… - nézett ránk, azokkal a kerek, könnyes szemekkel.
- Nyugii Carlooos! –futottam oda hozzá, és szorosan átöleltem. Tori, és Alexandra is követett. Körül vettük a fiút.
- Azért, levegőt hagyjatok nekiiii… - féltékenykedtek a többiek. Mindketten rájuk néztünk morcos arccal. Nem kell féltékenykedni, hisz Carlos csak a haverunk. Bár, jobb lenne, ha nem lenne így letörve.. Valamit nagyon ki kell, találjunk a lányokkal.. Keresni valami lányt… Aki Carloshoz hozzáillik. Elengedtük őt. Kapjon egy kis levegőt.
- Lányok köszi.. Ez nagyon jól esett.
- Mire valók a barátok? –mondtuk egyszerre hárman.
- Na de most megyek, lefekszek vissza….. Ha kaja van hozzátok be!! –és bebicegett.
- Fiúk…. Van egy tervünk… - fordult oda a srácokhoz Tori.
- Mondjad csak!! –figyelt fel Logan.
- Szóval.. Carlosról lenne szó… Egy csaj kellene neki, aki nem töri össze a szívét, és szinte ugyanolyan, mint ő. Na, ki ért egyet??
- Mindenkiii!! –kiáltottunk fel.
/Logan szemszöge/
Lányoknak jó ötletük támadt.. Tetszik… Ezért a halban egy lányválogatást rendeztünk. Velem tartott James és Tori. A többiek fent ügyködtek valamit. Jó sok lány jött el.. Nehéz a választás.
-         Akkor, jöhet az első!! –kiáltott a sorba James.
-         Sziasztok Tatjana vagyok. 19 éves. Utálom az énekes sztárokat, a bohócokat és az ökörködéseket.
-         KÖVII!! –ordítottunk fel egyszerre.
-         Csövi, Anne vagyok…. Laza rocker csaj.. –és mielőtt folytatta volna, közbe ordítottunk.
-         KÖVETKEZŐŐŐT!!
-         Sziasztok.. A nevem Jane. Emós csaj vagyok.. –egymásra néztünk.
-         AZONNAL MÁSIKAAT!! –és még vagy 20 emberrel ezt eljátszottuk…
-         Sziasztok. Rocky vagyok. Őszintén?? Nem bírom magam jellemezni annyira… Szeretek enni, ökörködni, és hááát…. 21 éves vagyoook.. mást nagyon nem tudok mondani magamról. Imádom a barna hajú énekes fiúkat. –összedugtuk a fejünket.
-         Szerintem ez az igazi…. –vetettem fel az ötletet.
-         Szerintünk is. –mondták totál egyszerre. És röhögtek. WTF?? Talán összejönnek.. Maslow, a hugomról le vedd a kezed!!
-         Na, akkor ő lesz az?? –zökkent ki Tori.
-         Ő lesz az. –vágtuk rá.
-         Gratulálunk. Gyere, most felmegyünk a házunkba, ahol már vár téged életed szerelme!! –és James megfogta a csuklóját. Felvezette a szálláshelyünkre.
/Kendall szemszöge/
Amíg a srácok lányt keresnek Carlítosnak, mi addig felkészítjük őt. Az ajtaja előtt állunk.. Verjük izomból az ajtót. De nem nyitja ki..
-         Carlos, gyere már, beszélni akarunk veled.
-         Nem..
-         Várjatok.. Nekem van egy profi ötletem. –suttogta Jenna. –Carloooos, rendeltünk fincsi húsimádó pizzát, és most hozták meg!! –és ekkor nagy dübögés, mintha leesett volna az ágyról. A zár nyitódását hallottuk.
-         Hol a pizza, hol a pizza?? –kapkodott a levegő után. A kis mohó.
-         Nincs pizza.. –és ránk akarta volna csukni az ajtót, de visszarántottuk.
-         Hohóóó, nem mész sehova. Most szépen felkészítünk egy randira.
-         Mi?? –lepődött meg.. –Még az eddigit sem hevertem ki.. –és elráncigáltuk őt a fürdőbe. Megmostuk az arcát, hogy ne nagyon látszódjon a könnyek nyomai. A lányok ruhát adtak neki, és megcsinálták a haját. A végeredmény, egy halálira dögös Carlos. Ki léptünk a nappaliba, és már csak Logieékat vártuk. Megérkeztek. Egy szép lányt húzott maga után James.
-         Szia Rocky vagyok! –mutatkozott be.
-         É…ééé…éééé…ééén meg C..cc..cc…arlos.. –dadogott. De oldalba löktem. És tádáám, a dadogása elmúlt.
-         Na akkor skacok, mi itt hagyunk titeket. –és mindenki megfogta a párját és kimentünk. Heh???? James Tori kezét megfogta?? Ajjajj… ebből lesznek még vitááák…

4 megjegyzés:

  1. Nem ér itt abbahagyni. *o* siess a kövivel gumimaciiii. Imádom..<3 ;)
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogyisneem :)) Sietek vele gumiiimaciiiim:))

      Törlés
  2. imááádom:) olyan édes lett ez a rész, kis megmentő csapat akik azt akarják mindenki boldog legyen. Nagyon jó. Fantasztikus vagy, Imádom ahogy írsz :))! Alig várom a következőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj ez nagyooon jól esett:)) Sietek majd veleee:))

      Törlés