2013. február 12., kedd

26. fejezet: Music Sounds Better With U ♥


/Logan szemszöge/
Összekulcsolt újakkal mentünk le a halba. De Jamesyék lemaradtak. Elengedtem Jenna kezét, és utánuk futottam… Eléggé dühösen. És meg láttam a húgomat Maslow karjaiban. De bele kéne törődjek… Nem akarok rossz testvér lenni. Ezért elbújtam. A falnak szorosan nekidőltem, és aprókat lépve, lábujjhegyen visszasasszéztam a többiekhez. Hátrafelé sasóltam, nehogy észrevegyenek, mikor hírtelen valakinek nekiütköztem.
-         Oh bocsi!! –szólalt meg egy lány. Felnéztem és ki volt az?? Az, ex barátnőm,Diana..
-         Logaan?? –nézett fel, és, meglepődött.
-         Diana? –néztem én is vissza.
-         Jóó újra látni téégeed! –és a nyakamba ugrott. Megölelt. De letuszkoltam magamról.
-         Dia, én már mást szeretek…
-         Ühüüm. Jól vagyok én is!! –vigyorgott, mint valami dilis. Nem bírt azzal betelni, hogy újra lát engem.
-         Te hallod, amit én mondok??
-         Mi?? Mi?? Mi?? –zökkent ki.
-         Dia, én már mást szeretek..
-         Ja jó… - szomorú arcot vágott, és elment. És ebben a pillanatban Jenna szökdelt hozzám.
-         Mi újság béby? –ölelt meg.
-         Semmi kicsim. –nem akartam neki elmondani, hogy találkoztam Dianával nehogy féltékeny legyen. Az ölelkezésünket egy telefoncsörrenés szakította meg.. Dave volt az. A zenei producer.
-         Szia Logan.
-         Hali.
-         Csak azért hívlak, hogy be kéne jönni a stúdióba, felvenni az új számokat. Nagyon levagyunk maradva. Szólj a többieknek is. Siessetek. Fontos lenne nagyon.
-         Oké. Szia. –és leraktam a telefont.
-         Na, mit mondott?? –kérdezősködött Jenna.
-         Be kell menni a stúdióba.
-         Na az jó! – örült neki. – Oh… - tört le rögtön. – De addig én mit csináljak?? Na meg a többi lány??
-         Ki mondta édes, hogy ti nem jöhettek be?? –és mosolyt csaltam az arcára.
-         Jupiii! –ugrált örömében.
-         Gyere, szóljunk a többieknek. – kézen fogtam, és húztam magam után. –Skacok, stúdió, most. –rövidítettem le a dolgokat. És már ott volt Tori is, meg James is. – És… - folytattam a mondanivalómat. –a lányokat is vihetjük. –és erre a mondatra mindenki felugrott örömében. Gyorsan felmentünk a szobánkba. Carlosnak is mondtuk. De, ahogy észrevettem még csak baráti viszonyban vannak Rockyval. Majd csak lesz ott valami. Hiszen, még nem volt olyan tervünk, ami nem vált volna be! Gyorsan felvettünk valami kényelmes rucit.
-         Édeees!! –néztem rá cukin.
-         Tessék, -fordult meg.
-         Hááát….öhöööm…
-         Rakok ki ruhát! –vigyorgott.
-         Háh, a kis gondolatolvasó! –lepődtem meg. És rám dobta a ruhaneműt.
-         De most már hagyjál engem is öltözni.
-         Jól van. –mivel ő is kirakta a saját ruháját, és pont mellettem volt, ezért nem bírtam ki, hogy ne ökörködjek. –Uh, kié ez a szexi rózsaszín melltartó? –és felemelve nézegettem.
-         Teszed le azonnal!! –vette ki a kezemből a fehérneműt.
-         Hm… Sexy Girls!! –vágtam flörtölős fejet. De ő csak nevetett.
/Jenna szemszöge/
10 perc után átöltöztem. Logie nem hagyott. Beültünk a kocsiba. 7-en. Ismét nyomorgás… De szerencsére a stúdió közel volt.
- Sziasztok srácok! –várt minket tárt karokkal Dave. Egy kicsit meglepődött fejet vágott. Szerintem azért, mert mi is jöttünk. Remélem, nem küld minket ezért haza.
- Ők itt a barátnőink, és persze a húgom. Jenna, Alexa, és Tori. –mutatott minket be sorba. Dave arcán rögtön mosoly kerekedett.
- Na de ne is húzzuk az időt, kezdjünk bele. Fiúk, próbaterem. Lányok, nyugodtan üljetek le a stúdió felszerelés mellé. –helyet foglaltunk, és néztük, ahogy a drágák próbálnak.
- Nagyon jó volt fiúk! A turnén ezek a számok lesznek, amiket most gyakoroltunk. De….
- Mi de?? –néztek rá ijedten a fiúk.
- Valami hiányzik….. –törte a fejét.. – Tudom már. Egy duett!! –és felpattant a székről.
- Oké Dave. De azt is mond meg kivel? –kérdezte Kendall. Ekkor Kendall rám nézett, és velem szemezett. Dave ezt észre vette.
- Te. Most ezek mit szemeznek? –fordult oda Alexához, és suttogott neki.
- Fogalmam nincs….
- Kendall, -és kizökkent. – Mi a baj??
- A húgom tud énekelni. –ekkor én berohantam a fülkébe és jól elnáspángoltam. Csak úgy jajjogott.
- Tudsz énekelni?? –nézett rám meglepődött szemekkel mindenki, de legfőképpen Logan.
- Igen, tudok… - vallottam be.
- És ezt nekem eddig miért nem mondtad?
- Mert nem kérdezted?
- De attól még mondhattad volna.
- Had halljam!! –kiáltott fel Dave. A srácok kivonultak, és csak én maradtam bent. Egyedül.. Húha… rám tört a lámpaláz. Ezt látta Kendall is. Ezért berohant hozzám, és próbált megvigasztalni.
- Nyugi Jenn. Minden rendben lesz. –és szorosan megölelt.
- Köszi bratyó. Ez most nagyon jól esett. – és kiment. Én összeszedtem minden erőmet, és energiámat, amit ő adott.  All Over Againt-t énekeltem. Örültem hogy már a végénél tartok. Mert én olyan lámpalázas típus vagyok.. Anyutól örököltem. Végeztem. Kíváncsi voltam, a többiek mit gondolnak.
- Jenna, ez naqgyoooon jó volt! –kiabált Dave. És mindenki ujjongott. – na de már csak azt kéne kitalálni, hogy az egész bandával énekelj, vagy csak egy emberrel. –ekkor Kendall megint szemezett velem. Na ne már. Olvasok a gondolataiba.
- Na!
- Velem! –kiáltott fel Logan.
- Próbáljuk össze. –mondta a producer. Örültem, hogy nem a bratyó kiabálta be.  Bejött mellém a fülkébe, megfogta a kezemet, és már csak arra vártunk, hogy melyiket kell elénekelni. Hát persze hogy az Invisible-t. Megint rám jött az izgulás.. De jó érzés volt éneklés közben Logie kezét fogni. Hm… megnyugtat. Bízom benne. Nagyon jó érzéssel tölt el. A végénél belenéztem a szép barna szemeibe. Azt hittem összeesek.. Nagyon nagy hatással van rám. És már csak Dave válaszát vártuk.
- Hááát…. –mondta pókerarccal. –megvan a bónusz dal!! –ez nagyon nagy örömmel töltött el minket.


6 megjegyzés:

  1. ez valami fantasztikusan cuki és vidám rész lett :) csak úgy dúúl a szerelem Logie és Jenna között:) Imádom alig várom a folytatást! Nagyon jó vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igeeen, szeretik egymást:)) Köszönöm :DD
      <3

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett :) :) :) :) Gyorsan a kövit :) :) :) :) :) :)

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira jó rész. *.- nagyon nagyon várom a kövit cukorborsóm.
    Xoxo

    VálaszTörlés