2013. február 26., kedd

39. fejezet: Tudd meg hát ki az a Kung Fu Panda :DD


/Kendall szemszöge/
Beértünk a stúdióba…. Nem nagyon hagytam ott a hugicámat, de ha egyszer Dave elhívott, akkor?  10 percenként néztem a telefonomat, hogy hátha gyorsabban telik az idő. De nem.. Izgulva vártam minden egyes ének végét, mikor mondja azt ki Dave hogy, mehetünk haza. Fél óra után se.. Már a hangomon hallatszott az idegesség.
- Mi a baj Kendall?? –szólt a producer.
- Semmi.. –hazudtam.
- Na, mondjad csak!
- Csak izgulok Jenn iránt… - vallottam be az igazságot.
- Még két szám, és mehettek! –adott egy kis kilépőt. Ennek nagyon örültünk. De bakker, most jutott eszembe, hogy Carlosék nem jöttek be.
- Hol vannak a többiek?? –kérdezte meglepődve Logan.
- Mekibe vannak…. Következőleg ti maradtok otthon, és ők jönnek. Nem tudok mit csinálniii. Legalább lesz egy szabadnapotok nektek is.
- Hah, nézzük a jobbik oldalát! –kacsintott rám Logan. Ez a két szám is lement… Útközbe mi is beugrottunk a kajádába, mert egy kicsit korgott a pocikám.. Én egy Happy meal menüt rendeltem! És Logie is. Persze hogy utánoznia kell engem… Hah.. Alexának is kértem egyet.
- Hihi, neked milyen játék van benne?? –kíváncsiskodott.
- Pillanat, megnézem! –és elkezdtem kotorászni a dobozban. – Kung Fu Pandaaa!! –húztam el a játékot az orra előtt.
- Rohadj meg….
- Miért is?? –vontam kérdőre.
- Mert én a lányos Tigrist kaptam… - szomorodott el…
- Bebebebeeee! –nyújtottam ki a nyelvem.
- Szemét! –jegyezte meg.
- Én nem szoktam! –vigyorogtam.
- De ha Alexának is valami fiús lesz, nem tudom, mit csinálok!
- Amekkora szerencséd van! –kuncogtam az orrom alatt.
- Látlak Kendall…..Látlak… - jegyezte meg.
- Az ott Carlos?? –mutogattam egy földön heverő alakra, akin egy másik fekszik.
- Az!! –lepődött meg.
- Mit csinálnak? –vágtam hülye fejet.,
- Fogalmam nincs…. És azok ott a lányok?? Mindjárt megfulladnak a nevetéstől.
- Gyere, menjünk oda!
- Haliii!! –köszönt Tori, mert Rocky meg se bírt szólalni a nevetéstől, de azért intett egyet.
- Mi olyan vicces?? – tudakodott Logan.
- James megjegyezte, hogy Carlos mennyit eszik…
- Hihi, ez már rosszul kezdődik! – vágtam közbe.
- Na szóval, - folytatta Tori. – Carlos visszaszólt hogy proteinzabáló. És hát James felpattant és Tádáááá, itt az eredménye! –mutatott a verekedő fiúkra.
- Próbáltátok már szétszedni őket?
- Hülye vagy te? Az kéne még nekem, hogy kapjak belőle én is!
- Majd akkor mi! –és közeledtünk a bunyózó fiúk felé.  Én Jameset, Logan pedig Carlost fogta le.
- Na, ez meg is volna!! –vigyorogtam. – De mi megyünk, mert kihűl Alexa Happy Meal menüje! –és leléceltünk.

/Jenna szemszöge/
Az álmomból Logie kézszorítása zökkentett ki. Rápillantottam ő nagyra nyílt szemekkel sasolt rám, és egy Tigris bábut szorongatott a kezébe. A Kendallék rajta röhögtek.
- Valaki magyarázatot?? –kérdeztem.
- Happy Meal figurák!
- Jajj, én kicsi Logiem bedurcizott?? –nevettem.
- Be… - adta a rövid választ.
- Nem érdemes! –és megpusziltam. – Miért, a többieknek mi volt??
- A Kung Fu Pandaa!! –mutogatta az én dedós bátyókám.
- Nekem Daruuu!!
- Nekem jányos… - durcázott be.
- Tigris az nem lányos.. Jobban harcol, mint bárki más. Mért Sifunak jobban örültél volna?
- Nem.
- Hát akkor meg? Viszket a gipsz alatt a lábaaam!! Ah.. Van valakinél egy vonalzó??
- Azt fogok magamnál hordani hugi!! –szólalt meg Kendall.
- Ah elmúlt… - sóhajtottam fel. És belépett az orvos, két mankóval a kezében.
- Jenna! Ezeket neked hoztam, ha van kedved, elkezdhetsz rajta gyakorolni, hogy, majd ha hazamész, ne legyen semmi baj!
- köszönöm. Akkor segítsen felállni az ágyból… És már is próbálkozok járni! –jött, és felsegített. Én, mint egy ma született bárány, próbálkoztam… - Ah, nem akarok elesnii!! –kiáltottam fel.
- Nyugi, nem fogsz! Itt vagyunk! –és a többiek körém álltak. 

6 megjegyzés:

  1. Kung fu pandaaaaa xD gyorsan a következőt csajszi..*-* imádom a blogod. <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. :)) Lááányoooos :)) Nagyon jóóó, imádomm....siess a köviveeeel ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöönööm, örülök, hogy tetsziik:)) Hozom majd!! ♥

      Törlés
  3. láányos tigriiiiis *-* :)) :D nagyon jóóóóóó! kövi részt! NOW! :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszööönööööm:)) Hááát max csak holnaaap;))♥

      Törlés