2013. február 24., vasárnap

Húha... Kaptaaam Díjjakaaat:)) Jesszusooom.

Halihóóóóóó! Sziasztok. Ma amikor olvasom a kedvenc blogjaimat, észreveszem, hogy kaptam tőlük egy díjjat. Szóval most megteszem akkor a szokásos tennivalókat.
Akik a díjjakat adták: Szőllősi Nanetta (Nani) Szandi Kovács és Noémi Lakatos. Köszönöm nekteeek♥

Akkor Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot. 
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést. 
4. Küld tovább 11 embernek. 


1.) Hatodikos vagyok. 12 éves. Szeretek focizni, táncolni, énekelni és rajzolni. Mindenem a család és a barátok! Ha egyszer összebarátkozok valakivel, azért mindent megteszek( Szandi és Nani). Szeretek ökörködni meg minden ilyen butus dolgokat. Abba mindig benne vagyok;) Imádok blogot írni. Hát... valahogy ennyi lenne:DD

2.) 
1. Hány éves vagy? 12.
2. Kedvenc énekes? BTR-ből a fiúk, Logan, pfú... meg még elég sok énekest szeretek*-*

3. Van tesód? van 
4. Kutya vagy macska? kutya. de macska is szóba jöhet ;)
5. Kedvenc színed? lila, pink és a kék 
6. Hol szeretnél lakni ha felnősz? Amerika*-*
7. Minek akarsz tanulni? Zeneszerző, zeneíró 
8. Hány blogod van? 1.
9. Mi a legfőbb célod amit mindenféleképpen elakarsz érni az életedben? Hogy híres legyek:)
10. Kedvenc blogjaid?Nagyoon soook vaaan♥
11. Hányadikos vagy? 6.

3.) Írjak 11 kérdést
1. Hány éves vagy?
2. Hányadikos?

3. Hol laksz? (megye)
4. Mi a kedvenc sorozatod?
5. Hugi vagy öcsi?
6. Nővér vagy bátty?
7. Kedvenc szuperhősöd? 
8. Ének vagy tánc?
9. Mit sportolsz?
10. Mikor alszol el kb.?
11. Kedvenc számood?

4. Akiknek küldöm (igaz, annak nem lehet, aki küldte de engem nem ériint:P) _ Szandi(Én drága nővérem), Nanii( gumimacii) Zsófi(Cherry), B. Zsófi, Kers. Alexandra, Noémi L., Anett J. 

A blogok nevét nem mindenkinek tudoom, de a személyek tudják;)) Köszönöm szépen

2 megjegyzés:

  1. Megkaptad a jólkiérdemelt díííjadaaat ^^ Köszönöm Vivi <3 az lenne a kérdésem, hogy melyik blogomra kaptam a díjat? :)) :D

    VálaszTörlés