2013. február 22., péntek

34. fejezet: I'm not happy....


/Kendall szemszöge/
Nagyon váratlanul ért mindenkit, hogy Jenna beütötte a lábát. Hisz, abból még gond nem lehet, de hogy fel is szakadt a varrat?? Gyerekek, ez a mi szerencsénk… Ránéztem Loganra.. Le volt dermedve. Könnyek potyogtak a szemeiből.
-         Haver, nyugi! –ültem le mellé, és kicsit érzelgősen megöleltem. –Tudom, mit érzel, hisz nekem a tesóm. És én se nagyon bírom. Nem mondom, hogy én bírom. Látod, én is sírok, minta a patak. De tudom, hogy Jenn erős lány, és kibírja még így is! –de erre nem válaszolt semmit. Még mindig sírt. Nem bírt megszólalni. De egyszer csak kinyögött magából valamit.
-         Megkeresem azt a lányt!!! És az orvosokat is! Addig nem nyugszok. Nem fogom hagyni….
-         Elhiszem, elhiszem..
-         Nekem is kéne egy nyugtató ölelés!! –jött oda Alexa. Ekkor befutottak a többiek is.
-         Hol vaaan?? Jobban van mááár?? –hangzottak el sorra, és aggódva a kérdések.
-         Bent van a műtőben. Még a doki nem jött ki semmi hírrel. Kezdek megijedni…. –válaszolta meg a kérdéseket Logan.
-         Nyugiii. Én tudom, hogy minden rendben lesz!! – vigasztalta őt meg Tori.
/Diana szemszöge/
Épp ma találkozok a barátnőmmel, aki Londonba volt, és szívességet tett nekem. Megsebesítette azt a szajhát. És most, ha jól tudom korházban van. Hihi, legszebb öröm a káröröm. Amíg élek kikészítem, mert elvette a pasimat. Pfuj… bele se merek gondolni. Visszaszerzem minden áron. De most, megköszönöm a barátnőmnek, hogy ezt tette!!
/Alexa szemszöge/
Két órán átültünk, és vártunk a sült galambra. A többiek hazamentek, csak mi maradtunk hárman bent. Egyszer csak kilép az orvos a műtőből. Jennát előttünk tolják át egy terembe!! Logan utána szaladna, de Kendall visszatartja.
-         Nem haveeer, most nem mehetsz! –és nyugtatta. Elég rosszul viselte.
-         Jó estét! Önök Jenna Schmidt hozzátartozói? –lépett oda hozzánk az orvos.
-         Igen. –válaszolt Kendall.
-         Hova vittééék?? –vágott közbe Logie.
-         Intenzívre. Az állapota nem a legjobb… Sok vért vesztett, ahogy azt már maguk is tudják… De minden órában javul. Ezt a műtét alatt is megfigyeltük.
-         Mikor mehetünk be hozzá?? –kérdeztem.
-         Majd csak holnap. Ha addigra steril lesz az állapota.
-         Értem… Köszönjük. –válaszoltam a fiúk helyett, mert tátott szájjal ültek a széken. Mint aki kővé dermedt. Én is csak egy perc után tértem vissza….
-         Én ezt nem fogom kibírniiii..
-         Nyugi Logie!! Nem lesz könnyű, de mi is erősek vagyunk! –zokogtam.
-         Én nem megyek innen el… Itt fogok maradni, és várom, hogy jobban legyen, hogy be tudjak hozzá menni! Még ha itt alszok el, akkor is. Nem adom feeeel. –határozta el magát Logan.
-         Mi is maradunk. –döntöttem el én is. Kendall meg se szólalt. Ez egyértelmű, hogy nem hagyná itt a húgát.
-         Van egy jó hírem! –jött hozzánk fél óra után az orvos. – Jenna állapota javult annyira, hogy védőruhába bemehetnek hozzá. –közölte velünk. Mindegyikünknek felcsillant a szeme. Azonnal rohantunk hozzá. 

7 megjegyzés:

  1. Megverem azt a kis lityi-lotyó Dianát grrrr.... Huuuuh. >< Alig várom a következőt.. *-* luv ya.
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. -.- Dianaaa....pfff....de neeee ez röviiid :)) na mind1 legaláb hoztál egy új részt *-* Nagyon jó lett! És siess a köviveeeeel! :) D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jólvanna:PP most nem jött annyi ihlet, de írom a köviiit^^♥

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Annyira de annyira jó lett! :) ez a Diana egy.. nem is jellemzem, de a többiek annyira édesek, hogy így kitartanak Jenna mellet:) *-* hamar de NAGYON hamar azzal a köviveeel:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihiii eltudom képzelni, mivel jellemeznéééd:DD Írás folyamatában ;))♥

      Törlés